abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38782704
Het is nog steeds vrij ernstig, maar hopelijk komt daar met de nieuwe studie verandering in.
  maandag 12 juni 2006 @ 16:57:27 #52
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_38782798
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 11:11:37 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 12 juni 2006 @ 20:24:00 #53
150964 sdak.nl
rebel with a cause
pi_38789362
quote:
Op zondag 11 juni 2006 01:48 schreef Kauki het volgende:
[..]
Hmmz, ik dacht dat je zelf verantwoordelijk was voor wat je deed/doet (of juist niet )...
Ben je ook, maar je meet je eigen prestaties/gedrag/normen en waarden toch af aan die van anderen, niet dan? Als jij ziet hoe de 'volwassen' wereld zich overal onderuit wurmt, waarom zou je dan dan zelf ook niet doen? Of op z'n minst in de verleiding komen? Dat is wat dat artikel op sdak wil zeggen. Niet iedereen is zo wijs als jij
pi_38789719
quote:
Op maandag 12 juni 2006 16:57 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat dacht ik twee jaar terug ook. No way dat dat goed kwam
Het wordt al mijn vierde, en het begint altijd goed, maar dan...
pi_38789868
quote:
Op maandag 12 juni 2006 20:24 schreef sdak.nl het volgende:

[..]

Ben je ook, maar je meet je eigen prestaties/gedrag/normen en waarden toch af aan die van anderen, niet dan? Als jij ziet hoe de 'volwassen' wereld zich overal onderuit wurmt, waarom zou je dan dan zelf ook niet doen? Of op z'n minst in de verleiding komen? Dat is wat dat artikel op sdak wil zeggen. Niet iedereen is zo wijs als jij
Ik snap dat artikel wel hoor, ik wil alleen aangeven dat ik zo niet denk. Mijn prestaties bijvoorbeeld meet ik niet af aan die van anderen. Ik wil op een dusdanige manier presteren dat ik er tevreden over kan zijn. In mijn geval (ik ben slechthorend en ik zou niet eens naar de uni kunnen volgens velen) houdt dat in dat bijvoorbeeld mijn tentamenuitslagen lager zijn dan die van anderen. Daar kan ik lang over gaan zitten janken, ik kan ook denken dat ik trots op mezelf kan zijn als ik een tentamen met wat voor cijfer dan ook haal.
Ik heb genoeg shit meegemaakt om mezelf te realiseren dat je je geluk niet van een ander af moet laten hangen en dat je al helemaal niet gelukkig wordt als je jezelf spiegelt aan anderen...
Dus nee, wat dat betreft denk ik niet zoals menig ander zou denken, vermoedelijk...
pi_38792271
Ik ben NU aan het soggen, terwijl ik drukdrukdruk moet zijn voor mijn presentatie donderdag!

Ik ga dus gauw weer verder met mijn verslag!

Succes allemaal!!

*Zin in vrijdag!! Dan ben ik er van af!!*
  maandag 12 juni 2006 @ 21:38:36 #57
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_38792329
Vandaag was het me te warm voor enige vorm van studie.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  maandag 12 juni 2006 @ 21:39:12 #58
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_38792346
Ook ik vertoon tekens van SOG op het moment. Over 2 dagen heb ik een tentamen Europees Recht, maar ik zit hier te fokken.

Het weer heeft trouwens ook niet echt meegeholpen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 12 juni 2006 @ 21:47:30 #59
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_38792731

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 11:11:38 ]
Zerg schreef:
pi_38794548
quote:
Op maandag 12 juni 2006 21:37 schreef Lollifant het volgende:
Ik ben NU aan het soggen, terwijl ik drukdrukdruk moet zijn voor mijn presentatie donderdag!

Ik ga dus gauw weer verder met mijn verslag!

Succes allemaal!!

*Zin in vrijdag!! Dan ben ik er van af!!*
Ik heb ook zin in vrijdag, maar dan om een heel andere reden
Succes met je verslag en presentatie!
quote:
Op maandag 12 juni 2006 21:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben goed bezig geweest vandaag!

Vanochtend een verslag afgemaakt, dat vanmiddag ingeleverd en de rest van de middag niks gedaan ivm de warmte. Daarentegen net wel nog twee uur artikelen zitten lezen. Mên, ik heb vandaag meer gelezen dan de afgelopen maand bij elkaar
Kijk je uit dat je dadelijk niet té veel gaat doen op een dag?
  maandag 12 juni 2006 @ 22:27:35 #61
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_38794739

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 11:11:38 ]
Zerg schreef:
pi_38794986
quote:
Op maandag 12 juni 2006 22:27 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik ben van plan morgen weer iets te gaan doen. Nadeel is: tegen de tijd dat de temperatuur aangenaam genoeg wordt om productief te worden, heb ik alweer een afspraak. Dus dat schiet niet op
Gelukkig maar dat je een afspraak hebt staan. Ik begon me al zorgen te maken om je

Afhankelijk van hoe brak ik morgen ben (en van het feit of ik uberhaupt op tijd wakker ben ) wil ik morgen wel naar socio. In ieder geval wil ik nog wat gender samenvatten, dan ben ik daar bijna mee klaar

Edit: ook nog nooit zoveel gepost op een dag hier als vandaag...
pi_38797085
quote:
Op maandag 12 juni 2006 22:24 schreef Kauki het volgende:

[..]

Ik heb ook zin in vrijdag, maar dan om een heel andere reden
Succes met je verslag en presentatie!
[..]
Tnx!

Wat voor reden dan??
pi_38797486
quote:
Op maandag 12 juni 2006 23:17 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Tnx!

Wat voor reden dan??
Ik vertrek in donderdagavond laat (na middernacht waarschijnlijk) richting Stuttgart om daar de wedstrijd van het Nederlands elftal te kijken
Daarna als een speer weer terug om zondag vaderdag te vieren.
Wat zal ik maandag gaar zijn

Alles nog op schema met je verslag?
  maandag 12 juni 2006 @ 23:31:02 #65
105263 Litso
Interlectueel.
pi_38797611
Bah, ik heb de laatste tijd veel teveel geSOG'd.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_38797851
quote:
Op maandag 12 juni 2006 23:27 schreef Kauki het volgende:

[..]

Ik vertrek in donderdagavond laat (na middernacht waarschijnlijk) richting Stuttgart om daar de wedstrijd van het Nederlands elftal te kijken
Daarna als een speer weer terug om zondag vaderdag te vieren.
Wat zal ik maandag gaar zijn

Alles nog op schema met je verslag?
Oww lekker joh! Maakt niet uit dat je dan gaar bent, je hebt in elk geval een tof weekend gehad!

Ik loop nog wel achter, maar ja, ik zie wel... Mijn hoofd staat er nu niet naar.
pi_38802928
Vandaag ga ik nog even flink aan studiedingen werken! Of ik het waar heb kunnen maken laat ik vanavond nog even weten
  Redactie Frontpage dinsdag 13 juni 2006 @ 11:17:13 #68
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_38805909
ik ga vandaag 3 vakken afmaken, één e-mailen (is voor een website, dus dat kan wel ) en morgen de andere 2 inleveren
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_38812967
quote:
Op maandag 12 juni 2006 23:36 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Oww lekker joh! Maakt niet uit dat je dan gaar bent, je hebt in elk geval een tof weekend gehad!

Ik loop nog wel achter, maar ja, ik zie wel... Mijn hoofd staat er nu niet naar.
Weekend gaat zeker tof worden ja.
Hopelijk kun je toch nog je achterstand inhalen
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:17 schreef Etcetera het volgende:
ik ga vandaag 3 vakken afmaken, één e-mailen (is voor een website, dus dat kan wel ) en morgen de andere 2 inleveren
Mailen stel ik altijd juist uit omdat het over het algemeen zo gedaan is. Ik moest dit weekend een stukje mailen in verband met het feit dat ik bestuurslid word bij de studentensquashvereniging, dat heb ik dus zondagavond laat nog snel-snel zitten doen

De SOG-status vandaag: college gemist, thuis wel wat samen zitten vatten en extra dingetjes zitten lezen, nu voetbal kijken Hopelijk kan ik me tussen de wedstrijden door er toe zetten iets uit te vreten...
  Redactie Frontpage dinsdag 13 juni 2006 @ 21:02:44 #70
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_38826371
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:54 schreef Kauki het volgende:

Mailen stel ik altijd juist uit omdat het over het algemeen zo gedaan is. Ik moest dit weekend een stukje mailen in verband met het feit dat ik bestuurslid word bij de studentensquashvereniging, dat heb ik dus zondagavond laat nog snel-snel zitten doen
't is me gelukt hoor alle drie de vakken
de rest van de dag niks gedaan, veel te warm. Moet nu alleen nog de vakken van dit blok afronden (ga er vanuit dat ik die hers wel heb gehaald) en dan ben ik klaar en heb ik waarschijnlijk m'n P!

* Etcetera houdt de moed erin
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_38826965
ik open word alvast omdat ik een verslagje moet aanpassen.
moet eerst nog douchen en zooi in de gftbak gooien en daarna nieuwe reacites op fok lezen en DAN begin ik
Too much is never enough!
  Moderator dinsdag 13 juni 2006 @ 21:37:09 #72
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38827894
Ik heb wel 30 min geleerd vandaag, en toen móest ik ff in de zon gaan liggen en ff theme hospital doen (gvd! ik haat fok! nieuwe verslaving )
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_38828772
Ok ik heb wel iets gedaan vandaag, maar niet genoeg. De deadline is ook nog een week weg ofzo, pas de laatste 24 uur krijg ik echt motivatie.
pi_38829785
ach ik laat dat verslag vandaag maar zitten te warm, tijd voor bier en te blij dat mn vriendin morgen weer terug komt van vakantie dus heb mn hoofd er alweer niet bij
Too much is never enough!
pi_38833472
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:02 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Moet nu alleen nog de vakken van dit blok afronden (ga er vanuit dat ik die hers wel heb gehaald) en dan ben ik klaar en heb ik waarschijnlijk m'n P!

* Etcetera houdt de moed erin
Ik maak ook nog kans op m'n P dit jaar, maar die moed begint me in de schoenen te zakken
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:37 schreef Renesite het volgende:
Ik heb wel 30 min geleerd vandaag, en toen móest ik ff in de zon gaan liggen en ff theme hospital doen (gvd! ik haat fok! nieuwe verslaving )
Fok is wat dat betreft erg slecht voor je game-gesteldheid... Ik heb naar aanleiding van een topic vanavond Commander Keen weer gespeeld
Nou had ik vandaag al genoeg gedaan, maar toch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')