Chagerijnige supermarktbezoekersquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:43 schreef Kauki het volgende:
[..]
Wil je er over praten joh?
Ik heb mijn dag verkloot. Goftedomme de hele middag bezig geweest om een wk-speelschema in html te pielen, maar nou kan dat blijkbaar niet zo op mijn web-log. Hele log-layout ligt in puin. Dacht ik slim te zijn door dan een afbeelding van mijn screen te maken, werkt dus ook niet.![]()
Update: Ha! Nu is het me wel gelukt. Kan ik de rest van de avond tenminste lam bij de tv hangen...![]()
Die zijn leuk, zeker als je zelf vrolijk in die winkel loopt/werkt. Ik heb daar menig chagerijn nog chagerijniger mee gekregen volgens mijquote:
Ze maakten mij nog depressieverquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:31 schreef Kauki het volgende:
[..]
Die zijn leuk, zeker als je zelf vrolijk in die winkel loopt/werkt. Ik heb daar menig chagerijn nog chagerijniger mee gekregen volgens mij![]()
Je zit verkeerd. R&P is ergens anders.quote:
Door het werken word ik depressiefquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:24 schreef Kauki het volgende:
[..]
Je zit verkeerd. R&P is ergens anders.Misschien kunnen ze je daar ook helpen met de vraag of je depressie komt door je SOG, of dat je SOG komt door je depressie
![]()
Gefel!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:26 schreef Adurothiel het volgende:
Ondanks soggen heb ik gisteren m'n laatste tentamen van dit jaar gehaald! Ik heb m'n P!
Jij kunt mensen wel lekker maken he?quote:En ook heel belangrijk: ik heb vakantie!
dat wil ik ook kunnen zeggen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:26 schreef Adurothiel het volgende:
Ondanks soggen heb ik gisteren m'n laatste tentamen van dit jaar gehaald! Ik heb m'n P!
Hmmz, ik dacht dat je zelf verantwoordelijk was voor wat je deed/doet (of juist nietquote:Op zondag 11 juni 2006 01:19 schreef sdak.nl het volgende:
Zie http://www.sdak.nl : artikel "Spijbelen, de nationale sport". Het is de schuld van de volwassenen!!!
Vreselijk ja, om op een zolder te slapen. Gelukkig had ik 2 ramen die ik tegen elkaar open kon zetten zodat het 's avonds in ieder geval nog een beetje door kon luchten...quote:Op maandag 12 juni 2006 01:21 schreef Stansfield het volgende:
Moet morgen thuis nog flink wat dingen voor school doen, alleen slaap op zolder dus ben bang dat het niks gaat worden. Ook al omdat het nu veel te warm is om te slapen.
Ik ben jaloers!quote:Op maandag 12 juni 2006 16:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb net een uur liggen maffen van de hitte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |