Hier hebben ze ook regels voor voor zulke zaken, maarja. Als meneer de Prof. het niet heeft nagekeken dan doe je er weinig tegen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet? Kijk eens in de studiegids van je opleiding. Uitslagen van tentamens moeten minimaal twee weken voor afname van de her bekend zijn ofzo. Althans, da's hier de regeling, voor zover ik weet.
Goed idee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar doe je heel veel tegen. Wel gaan morgen, maar een brief schrijven naar de examencommissie. Die moet dan eigenlijk de her ongeldig verklaren, doordat studenten niet wisten waar ze aan toe waren. Er moet dan een nieuwe herkansing uitgeschreven worden.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:10 schreef Kauki het volgende:
Pfffffffff, volgende week nog 2 tentamens en dan heb ik eindelijk ook vakantie. Ik ben gesloopt![]()
Jeuh!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:44 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb hem!![]()
Mijn diploma dus![]()
Ik hoef voorlopig niet meer te soggen, want ik heb vakantie.
En na de zomer nieuwe opleiding waar ik veel zin in heb, dus ik hoop dat ik dan ook niet veel ga soggen.![]()
[..]
Inderdaad, vandaag maar begonnen met leren en zolang je je bedenkt dat ik dan ook eindelijk vakantie heb, dan lukt het wel vrij aardig. Tzijn 2 herren, en van eentje vraag ik me nu echt af waarom ik het niet meteen de eerste keer heb gehaaldquote:Ik voelde me ook helemaal gesloopt de laatste weken. Veel succes met je tentamens! Denk aan de vakantie die je daarna hebt.
Gelukkig gaat het weer beter met je oma, wel in de gaten houden idd.![]()
Sterkte ermee zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb me de afgelopen dagen suf geSOGt terwijl ik morgenochtend tentamen heb.
Gevolg: ik ga nu koffie zetten en nog proberen 240 sheets er doorheen te werken..
Aha, dan hoop ik dat je tentamen niet om 9.00u begintquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb zo'n vermoeden dat het nog later gaat worden dan vorige week bij socio (3.30 geloof ik)
Jij hebt al je geluk aan gender verspeeld knulquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk is het om negen uur. Het moet wel zo sadistisch mogelijk zijn hè...
Dit is een eerste kans. De her is, hoe kan het ook anders, tijdens de intro.
Ik weet dat volgende week herren zijn, ik heb er 2 en ik ben zowaar al begonnen met lerenquote:Overigens zijn er volgende week ook nog herren, dan ben ik nog een keer de lul voor leer- en onderwijsproblemen. Jippie. Ik heb er nu al zin in. Nee, echt..
Nou je het zegt, dat kan ik wel eens gaan doen jaquote:
Jaaa een heel mooi papiertje! Ik had één 7, twee 9, en de rest 8.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:29 schreef Kauki het volgende:
[..]
Jeuh!Is het een mooi papiertje geworden?
Leuk dat je een nieuwe opleiding gaat doen! Wat voor iets?![]()
[..]
Inderdaad, vandaag maar begonnen met leren en zolang je je bedenkt dat ik dan ook eindelijk vakantie heb, dan lukt het wel vrij aardig. Tzijn 2 herren, en van eentje vraag ik me nu echt af waarom ik het niet meteen de eerste keer heb gehaald![]()
Wow, nette cijfers zeg!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:23 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Jaaa een heel mooi papiertje! Ik had één 7, twee 9, en de rest 8.![]()
Ik ga nu Personeel en Arbeid doen! Zin in!![]()
Heel veel succes met leren!! Die ene her is eigenlijk wel makkelijk dus? En die andere?
En dan nu de grote vraag:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:31 schreef Mikkie het volgende:
Fijn, dank je
Ach ja, ik weet in elk geval dat ik niet de enige ben. Net een half uur aan de telefoon liggen lullen met een studiegenoot die ook nog aan dit vak bezig is. Enige jammere: hij is al 100 sheets verder dan ik.
Das nou toch erg vriendelijk van jequote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:36 schreef Mainport het volgende:
Ik zal aan jullie denken wanneer ik dadelijk op het strand lig.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik snapte geen ruk van dat hele tentamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |