Dat kan niet al te moeilijk zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:49 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Kan er nog een rood-wit-blauw vlaggetje uit mijn pijp?![]()
Photoshop, ik heb de achtergrond ook wel transparant maar er blijven toch witte randjes over als ik de achtergrond wegpoets. Is er een manier om het plaatje sneller te selecteren om de achtergrond weg te krijgen? Als ik er veel verstand van had zou ik een vlindertje maken dat aan komt vliegen en dan een bal weg "trapt" ofzo, maarja... dan moet je zeker een kant en klaar vliegend vlindertje hebben ofzo?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:48 schreef woutabest het volgende:
[..]
Je zou de achtergrond transparant kunnen maken.Welk programma gebruik je?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:44 schreef woutabest het volgende:
[afbeelding]
nou, weer geen meesterwerk
Eigenlijk is dat plaatje een beetje te groot en gedetaillieerd omin een 60x60 hokjete stoppen, zoals je ziet
Je kunt de Magic Wand Tool gebruiken voor de buitenrandjes, en dan gewoon deleten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:55 schreef flutterbye het volgende:
[..]
Photoshop, ik heb de achtergrond ook wel transparant maar er blijven toch witte randjes over als ik de achtergrond wegpoets. Is er een manier om het plaatje sneller te selecteren om de achtergrond weg te krijgen? Als ik er veel verstand van had zou ik een vlindertje maken dat aan komt vliegen en dan een bal weg "trapt" ofzo, maarja... dan moet je zeker een kant en klaar vliegend vlindertje hebben ofzo?
Als je hem hier op fok gebruikt, dan wordtie sowieso verkleind, dat weet je he?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:59 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
![]()
ik snap het, maar het hoeft niet verkleind te worden, gewoon in deze grootte als het kan!
ja, dat weet ik...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:00 schreef woutabest het volgende:
[..]
Als je hem hier op fok gebruikt, dan wordtie sowieso verkleind, dat weet je he?
okayquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:02 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
ja, dat weet ik...
maar toch in de originele grootte als het kan, volgens mij is het dan ook wat makkelijker te editten voor je
En wat vond je van dat zonnetje? Zal ik die er ook weer in verwerken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:02 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
ja, dat weet ik...
maar toch in de originele grootte als het kan, volgens mij is het dan ook wat makkelijker te editten voor je
psstt.. lees je in, ik heb het er al over gehad.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
Psst, woutabest. De icoontjes kun je het beste gewoon 60x60 maken.
Als ze het icoontje nu gaan instellen ziet het er niet uit.
Hmm bij nader inzien toch maar dat oranje weglaten als het kan en alleen dat vlaggetje houden. zon kan ook wel weg.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:22 schreef woutabest het volgende:
Met zon:
[afbeelding]
Zonder zon:
[afbeelding]
Of wou je er nog wat meer bij hebben?
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:26 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Hmm bij nader inzien toch maar dat oranje weglaten als het kan en alleen dat vlaggetje houden. zon kan ook wel weg.![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:23 schreef Eveli het volgende:
Wie wil er een NL-vlaggetje op het voorhoofd van mn ava-rabbi maken? Of z'n baard oranje dan wel rood-wit-blauw? Of een vlaggetje in zn hand?Thanx!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat idee zeg maar,en iks beters vinden
is dat mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |