mja, vaak zag je verschillende zeilen op de boten met vrijwel dezelfde koers enzo. En zo moelijk lijkt me het niet in te bouwen. paar sensortjesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:48 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dat leek me toch wel duidelijk...?
Aan het eind van de Maas is een mooi plekje aan de Noordkant. Ik bedoel het eind van het fietspad, begin van de stenen dam. Je ziet de boten vanuit de Veerhaven aankomen, de Maasmond ronden en je kan vanaf daar ook de zee zien. Dat plekje viel me op vanaf het water, ik heb geen idee hoe het heet. En het zag er niet zwart van de mensen...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:36 schreef stingray_nl het volgende:
Zat te denken aan de MOT (de kop van de maasvlakte) of de landtong bij Rozenburg. wat is het beste en hoe laat komen ze daar aan denken jullie???
Alleen tijdens de pitstops mag er niet gewerkt worden aan de boten. en volgens mij is dit geen pitstop en was dat alleen in Wellington en new yorkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:22 schreef ScudRaket het volgende:
Net even langs de Veerhaven gelopen. Er mocht toch niet aan de boten worden gewerkt tijdens de stop-over? De Brasil is anders even uit het water gehaald om aan de onderkant van de boot te werken...
[afbeelding]
Vraagje; was dit in de Veerhaven of langs de kant van de Maas waar de onderhoudsploegen hun kamp hebben? Ik heb namelijk het vermoeden dat de PotC er ook uit geweest is, maar was te laat voor foto's. Er staat daar wel een kraan en een aantal bokken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:22 schreef ScudRaket het volgende:
Net even langs de Veerhaven gelopen. Er mocht toch niet aan de boten worden gewerkt tijdens de stop-over?
Dit was bij de onderhouudskade.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:11 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Vraagje; was dit in de Veerhaven of langs de kant van de Maas waar de onderhoudsploegen hun kamp hebben? Ik heb namelijk het vermoeden dat de PotC er ook uit geweest is, maar was te laat voor foto's. Er staat daar wel een kraan en een aantal bokken.
En ja, ze mogen er hier gewoon uit, is inderdaad geen pit-stop.
Hoezo? langs de weg een kraan neerzetten en hijsen maar. In het onderhoudskamp doen ze het niet anders. Staat een kraan een een paar bokken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:49 schreef the_disheaver het volgende:
Het zo knap zijn om een boot in de veerhaven eruit te krijgen. Laat staan een vor70 schip...
Beetje vol daar. Met standjes en mensjesquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:04 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Hoezo? langs de weg een kraan neerzetten en hijsen maar. In het onderhoudskamp doen ze het niet anders. Staat een kraan een een paar bokken.
Het is daar inderdaad vol. Het percentage roodbruine- en lichtblauwe broeken is opvallend hoog!quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:25 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Beetje vol daar. Met standjes en mensjes
Uploaden bij bijvoorbeeld www.tinypic.com en daarna de url kopiëren die onderaan staat tussen de [IMG] tags [ /IMG]quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:04 schreef Landrot het volgende:
[..]
Het is daar inderdaad vol. Het percentage roodbruine- en lichtblauwe broeken is opvallend hoog!![]()
Toen ik er gisteravond washeb ik een heleboel foto's genomen van de boten.![]()
Hoe krijg ik die op het forum geplant?![]()
Naja, hebben ze brunel en AAB2 niet even van plaats verwisseld? Nu liggen ze niet op een rijtje van 1 t/m 6...quote:
ze liggen nu op volgorde van de havenrace hequote:Op woensdag 14 juni 2006 21:26 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Naja, hebben ze brunel en AAB2 niet even van plaats verwisseld? Nu liggen ze niet op een rijtje van 1 t/m 6...
Tjonge jonge, dat gaat die navigator van Brunel nooooooit vinden!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:36 schreef the_disheaver het volgende:
Leuke leg straks: pdfje van route enzo
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:44 schreef Landrot het volgende:
[..]
Tjonge jonge, dat gaat die navigator van Brunel nooooooit vinden!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |