Ja duh, wtf denk jij .... je bent een man die behoren zoiets niet bij andere mannen te doenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:07 schreef lovely_lisette het volgende:
het is nou niet echt geil om een jongen af te trekken
Dat hoef je als vrouw ook niet te vindenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:07 schreef lovely_lisette het volgende:
het is nou niet echt geil om een jongen af te trekken
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:55 schreef Smoked het volgende:
Zat paar uur terug in de trein naar huis, kwam er zon meid jongen tegenover me zitten met grote bier borsten enzo. Je kent het wel. Om een lang verhaal kort te maken, ze hij zat me dus zo aan te staren en opeens zegt ze hij "Zal ik jou eens even lekker aftrekken!".
WTFDat is toch niet normaal? Ik heb haar uitgescholden zijn invitatie geaccepteerd en heb daarna aangifte bij de politie gedaan hem eerst afgetrokken. Toen het mijn beurt was stond hij op en liep weg!
Het gaat echt de verkeerde kant op met deze wereld, je kan niet eens meer normaal rustig in de trein zitten!
Wijzig profielquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:10 schreef lovely_lisette het volgende:
ik ben een vrouw, waar kan ik dat aanpassen
Ik denk zoeen gele !quote:
Hij is te mooi, hij is te mooiquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:10 schreef lovely_lisette het volgende:
Jaja...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:55 schreef Smoked het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken...
Plastisch chirurg.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:10 schreef lovely_lisette het volgende:
Je moet er ook niet zo hard in knijpen, het is verdomme geen fopspeen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:18 schreef lovely_lisette het volgende:
die paar keren dat ik een jongen aftrok zei die dat hij het zelf beter kon, hij vond het wel lekker ofzo
quote:
Daar kan jij niets aan doen als je een willekeurig jongen aftrekt in de kroeg!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:18 schreef lovely_lisette het volgende:
die paar keren dat ik een jongen aftrok zei die dat hij het zelf beter kon, hij vond het wel lekker ofzo
je moet er ook over lezen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:21 schreef lovely_lisette het volgende:
ik had eerst zo'n film gedownload...handjob hunnies, ik deed precies wat hun deden. Je kan namelijk ook niet zomaar weten hoe een jongen zich aftrekt toch
sterf, gristenhondquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:24 schreef Lothario het volgende:
Ja maar dan in een ander forum
kan toch niet gek, het is 1:26 geen sterftijdquote:
(van een andere fokker)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:21 schreef lovely_lisette het volgende:
ik had eerst zo'n film gedownload...handjob hunnies, ik deed precies wat hun deden. Je kan namelijk ook niet zomaar weten hoe een jongen zich aftrekt toch
Je kan het ook gewoon vragenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:21 schreef lovely_lisette het volgende:
het heeft de juiste snelheid om het los te kunnen maken, maar toch de finesse om niet meteen zo'n grote klodder ketchup op je bord te krijgenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:28 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
(van een andere fokker)
Denk aan het schudden van een ketchup fles.
6:06quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:26 schreef Lothario het volgende:
[..]
kan toch niet gek, het is 1:26 geen sterftijd
nee nee niks finessequote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:30 schreef lovely_lisette het volgende:
[..]
het heeft de juiste snelheid om het los te kunnen maken, maar toch de finesse om niet meteen zo'n grote klodder ketchup op je bord te krijgen
dus gulzig proberen de hele fles op te maken....je wilt koste wat het kost dat laatste restje hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:33 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
nee nee niks finesse
de fles is bijna leeg en je probeert het laatste restje eruit te krijgen
volle flessen daar heb je niks aan
Ja. Oh, en je leven hangt er vanaf.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:35 schreef lovely_lisette het volgende:
[..]
dus gulzig proberen de hele fles op te maken....je wilt koste wat het kost dat laatste restje hebben
volgens mij ben jij een kerelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:35 schreef lovely_lisette het volgende:
[..]
dus gulzig proberen de hele fles op te maken....je wilt koste wat het kost dat laatste restje hebben
Ondersteboven houden en met de platte hand op de bodem meppen ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:28 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
(van een andere fokker)
Denk aan het schudden van een ketchup fles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |