Welke drivers gebruik je voor je A2ZS?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mijn audigy 2 zs kaart 4-5x op nieuw moeten installeren voordat vista em herkende, helaas kan hij alleen stereo geluid eruit gooien, surround werkt niet
Asus en MS maken geen drivers, wat voor audiochip zit er op het moederbord?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:31 schreef Ceased2Be het volgende:
bij mij herkend ie de onboard geluidskaart als 'High Definition' erg leuk, maar ik kan hem met geen mogelijkheid als zodanig aansluiten
zit dus ook zonder geluid totdat asus of ms met drivers hiervoor komen.
Soundmax en die verwijzen voor de drivers naar Asusquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:32 schreef mForce het volgende:
[..]
Asus en MS maken geen drivers, wat voor audiochip zit er op het moederbord?
Soundmax kaarten worden ondersteund via Microsoft Update, gewoon updaten dusquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Soundmax en die verwijzen voor de drivers naar Asus
Windowsupdate geeft niets aan, deed ie onder XP ook al niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:11 schreef mForce het volgende:
[..]
Soundmax kaarten worden ondersteund via Microsoft Update, gewoon updaten dus
De drivers worden toch door SM gemaakt
de beta vista drivers van creativequote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:31 schreef mForce het volgende:
[..]
Welke drivers gebruik je voor je A2ZS?
kan perfect.. draai em hier op dezelfde manier, helaas werkt een aantal stukken hardwate nog niet naar behoren bij mij:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:41 schreef WebbySP het volgende:
er naast ? Dualboot bedoel je ? Kan dat eigenlijk ?
ik heb geluid...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er IEMAND die z'n geluid aan de praat heeft gekregen?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geluid...
maar ik heb alleen stereo
Me got sound too - ook alleen stereo (maar dat komt goed uit want ik heb toch maar twee speakersquote:s er IEMAND die z'n geluid aan de praat heeft gekregen?
Hoe krijg je die schermpjes op het rechterplaatje zo? Moet je daarvoor iets in de instellingen veranderen? Ik heb die schermpjes hier nog niet gezien op die manier..quote:Tweetal screenshots om een klein beeld te geven van één van de vele nieuwe opties:
"Windows Toets + Tab".quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:35 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Hoe krijg je die schermpjes op het rechterplaatje zo? Moet je daarvoor iets in de instellingen veranderen? Ik heb die schermpjes hier nog niet gezien op die manier..
Wow, die 3d shit is wel gaafquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tweetal screenshots om een klein beeld te geven van één van de vele nieuwe opties:
[[url=http://i44.photobucket.com/albums/f49/Morpheus2006/th_761be9d7.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://i44.photobucket.com/albums/f49/Morpheus2006/th_832f0dba.jpg]afbeelding][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |