quote:Microsoft(R) Windows DOS
(C)Copyright Microsoft Corp 1990-2001.
verbaasd me eigenlijk helemaal niks, ze zullen et alleen nergens meer oor gebruiken (ten zij je een of ander oud legacy proggie hebt)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:19 schreef FredvZ het volgende:
Iemand trouwens al opgevallen dat ook DOS weer van de partij is:
[..]
Ik heb wel met veel pijn en moeite die raidcontroller onder Vista aan de praat gekregen zodat ik m'n c: kon formatten, maar daarna ging het met het kopien fout...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:11 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat moederbord heb ik hier dus ook en is voor zover ik nu kan zien de bron van het probleem.
Nvidia heeft wel Beta-drivers gemaakt, maar ook die werken niet. Ze lijken meer getweakte WinXP64 drivers te zijn, dan echte WinV drivers.
Linkjes naar betadrivers nforce:
64bit:
http://www.nzone.com/obje(...)vista_x64_beta2.html
32bit:
http://www.nzone.com/obje(...)vista_x86_beta2.html
Ik heb de beta drivers van de site van Nvidia gedownload, uit gepakt en die uitgepakte drivers direct op een cd gefikt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:26 schreef FredvZ het volgende:
hoe heb je controller pratende gekregen met WinVista?
Tering hoe vetquote:
Hoor wie het zegt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:09 schreef tonks het volgende:
Ja helemaal geweldig dat je nu een paar dagen een mac hebt Q. nee echt, super.
Ik zeg niet in elke post "Windows is kut" als ik net 2 dagen een mac hebquote:
Ik kan mij herinneren dat jij het ook zo ongeveer in elk topic riep.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zeg niet in elke post "Windows is kut" als ik net 2 dagen een mac heb. natuurlijk is osx beter.. maar omdat nou in elke post verkapt te vermelden is een beetje bullshit
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat jij het ook zo ongeveer in elk topic riep.
Wat de noob is that? Ziet het er echt zo uit?quote:
Nee dit heb ik ff snel gemaakt met photoshop!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:24 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Wat de noob is that? Ziet het er echt zo uit?
Nou het komt uit een aflevering van RocketBoom wat een soort online tvprogramma/video podcast is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:36 schreef maartena het volgende:
Hey tonks, uit welk filmpje komt jouw avatar?
Heb het de hele middag geprobeerd, en nu ook weer. Maar ze doen het echt niet.... ZIjn er alternatieve downloadlocaties? Of zal ik 'm maar dmv een torrent ophalen? (als dat lukt, geen idee van)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:26 schreef veldmuis het volgende:
Een paar keer refreshen en de download wil wel.
Je zegt het zelf al, er zijn diverse grote trackers die een torrent hebben van beta 2.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:53 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Heb het de hele middag geprobeerd, en nu ook weer. Maar ze doen het echt niet.... ZIjn er alternatieve downloadlocaties? Of zal ik 'm maar dmv een torrent ophalen? (als dat lukt, geen idee van)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |