abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38934703
Ik heb volgens mij nog wel ergens hier een hd liggen van iets van 40 gb. Dat zal ik morgen wel is proberen.

Overgens heb ik net ook al een partitie met een xp cd aangemaakt en geformateerd om te kijken of dat zuo helpen...
  zaterdag 17 juni 2006 @ 03:28:24 #252
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_38937247
Ik heb gisteren een AMD Athlon 64 3200+ gekocht, en Vista draait nu echt als een trein. Alleen zijn er helaas toch nog wel wat nadelen aan deze Beta versie, maar wat kun je ook anders verwachten.

Zo werkt mijn geluidskaart (Creative Extigy) prima, maar als je opneemt in Cooledit Pro geeft de opname een zeer overstuurd en lelijk geluid.
Ook installeren veel programma's niet echt goed. Toen ik Limewire had geinstalleerd (die java ook installeert) deed het programma ontzettend vaag in grafisch opzicht. Ook na het installeren ervan kwamen bijvoorbeeld de windows ook niet meer fadend in en uit.
Ook installeert ie idd. Alcohol 120 niet, en nog wel meer programma's.
Conclusie tot nu toe: Ziet er allemaal prachtig uit, maar hou Windows XP er nog wel naast om de progjes te kunnen blijven draaien die je gewend bent.
Every Not Is Truething
  zaterdag 17 juni 2006 @ 06:23:27 #253
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_38937793
Zo heb hem nu redelijk werkend... met geluid

Ik krijg hem alleen met geen mogelijkheid het internet op AKA verbinden in een draadloos netwerk (met draad heb ik (nog) niet geprobeerd). Heb al gezocht naar drivers van Broadcom(?) maar kan ze niet vinden voor Vista en de HP website biedt niet echt hulp. kan iemand me een schup in de goeie richting geven over hoe en wat te vinden over drivers bijvoorbaat dank.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_38939055
Mijn Vista loopt nu telkens compleet vast, scherm staat minuten lang vast of ik krijg een blauw scherm waarna de pc opnieuw opstart
  zaterdag 17 juni 2006 @ 17:42:49 #255
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_38948151
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 10:37 schreef Whizzkith het volgende:
Mijn Vista loopt nu telkens compleet vast, scherm staat minuten lang vast of ik krijg een blauw scherm waarna de pc opnieuw opstart
Driverissue..? Kijk es ff in je logs dan.. En binnen Vista is vast uit te schakelen dat ie bij een bsod direc reboot.. Toch?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_38949131
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:42 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Driverissue..? Kijk es ff in je logs dan.. En binnen Vista is vast uit te schakelen dat ie bij een bsod direc reboot.. Toch?
Mja, ik zal eens kijken als ik de tijd heb.. Zit nu lekker weer op XP
pi_38953336
1: ik kan om de een of andere reden niks sharen over heel het netwerk (een map ofzo, dat lukt me gewoon niet). want als ik iets share, en ik doe de premissions zo zetten dat Everyone een Co-Owner is van die map, dan kan ik nog steeds niet in die map komen.
2: ik wil alles uitvoeren als administrator en niet constand op continue hoeven te klikken,
As a final touch, God created the Dutch!
pi_38955006
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:55 schreef RedOctober het volgende:
1: ik kan om de een of andere reden niks sharen over heel het netwerk (een map ofzo, dat lukt me gewoon niet). want als ik iets share, en ik doe de premissions zo zetten dat Everyone een Co-Owner is van die map, dan kan ik nog steeds niet in die map komen.
2: ik wil alles uitvoeren als administrator en niet constand op continue hoeven te klikken,
2 -> je bedoelt waarschijnlijk je user acces control, kan je aanpassen bij de user account instellingen

1 -> heb je de rechten op de schijf ook goed staan (geen idee of het van invloed is maar zou zo maar kunnen
  zaterdag 17 juni 2006 @ 22:02:02 #259
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_38955634
Humm hij ziet mijn thuisnetwerk niet :S wel die van de buren die beveiligd is
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 17 juni 2006 @ 22:12:08 #260
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_38956012
nou ik heb de setup draaien.

Ik heb nu maar een 4de pc gepakt met andere hardware en nu loopt de setup wel door. Ben heel benieuwd Dit is namelijk mijn media center die ik nu gebruik. Dus ben benieuwd wat hij met de hardware gaat doen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:10:46 #261
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_38958173
ja het is dus gelukt nu

Nu nog video drivers vinden voor mijn Video onboard. Zo niet dan knal ik er wel een andere kaart in
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:17:28 #262
141482 Q.
JurassiQ
pi_38958408
OS X is toch een stuk makkelijker te installeren.
For great justice!
  zondag 18 juni 2006 @ 04:39:18 #263
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_38963628
Mijn laptop met Vista is nu helemaal anti-WLan

Iemand tips? (durf het niet op tweakers te vragen).

Hij zegt gewoon dat ik geen Wireless adapter heb maar de broadcom drivers zijn gewoon geinstalleerd.
Heb wat op tweakers gezocht en dit gevonden:
http://gathering.tweakers(...)6///broadcom%2Cvista
Weet iemand of dat een oplossing is?
N/A
  zondag 18 juni 2006 @ 09:45:56 #264
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_38964289
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:17 schreef Q. het volgende:
OS X is toch een stuk makkelijker te installeren.
OS X is ook al een beetje meer "af" dan Vista..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_38964303
Daemon Tools werkt trouwens wel.

-Download versie 3.33 !
-start -> run -> msconfig
-tools -> disable uap
-reboot
-install

pi_38964920
Iemand die een idee heeft hoe je een linksys wmp54g aan de praat krijgt in de 64bits versie ? Heb de nieuwste drivers van linksys algeprobeerd en die voor xp 64 maar dat mocht allemaal niet baten.

Ik lees op diverse sites dat linksys niet met divers voor een beta komt. Iemand toevallig wel deze kaart aan de praat gekregen ?
pi_38969802
misschien een domme vraag ....... maar kan ik die iso zo op cd branden...... of moet ik hem eerst uitpakken
pi_38970142
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:59 schreef Robjuh_ het volgende:
misschien een domme vraag ....... maar kan ik die iso zo op cd branden...... of moet ik hem eerst uitpakken
in nero moet je de optie image branden selecteren..
als je nero openmt ent hij vraagt wat voor cd/dvd je wilt branden kies je "open" of "browse" (een knop) en vervolgens selecteer je de iso
pi_38975661
Ok dank je maar krijg hem niet geinstalleerd..... Na de post start alles mooi op enzo maar blijft in dat blauwe scherm hangen......... In windows blijft ie ook dangen danwel als ie vraagt of ie die updates moet ophalen.....Heel vreemd allemaal ..... iemand dit ook al gehad of oplossing voor
pi_38975725
Ik ben weer terug naar XP.
Onder Vista krijg ik mn Sounblaster Live! 5.1 niet fatsoenlijk aan de praat en Creative weigert vooralsnog om een betarelease uit te brengen speciaal voor Vista.

Met de KX drivers kreeg ik er geluid uit, maar dat was alleen maar stereo dus dat schoot niet echt op.
Ziet er op zich wel leuk uit, maar dan ook niet meer dan dat.
Ik heb toevallig een nieuwe XP cd gekocht omdat ik mn ouwe kwijt was en ben dan ook niet van plan om zodra Vista straks in de winkel ligt meteen een officiele Vista te kopen; ik vind het wel goed
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_38975975
quote:
Op zondag 18 juni 2006 17:39 schreef vosss het volgende:
Ik ben weer terug naar XP.
Onder Vista krijg ik mn Sounblaster Live! 5.1 niet fatsoenlijk aan de praat en Creative weigert vooralsnog om een betarelease uit te brengen speciaal voor Vista.

Met de KX drivers kreeg ik er geluid uit, maar dat was alleen maar stereo dus dat schoot niet echt op.
Ziet er op zich wel leuk uit, maar dan ook niet meer dan dat.
Ik heb toevallig een nieuwe XP cd gekocht omdat ik mn ouwe kwijt was en ben dan ook niet van plan om zodra Vista straks in de winkel ligt meteen een officiele Vista te kopen; ik vind het wel goed
alle creative kaarten geven problemen
pi_38976459
quote:
Op zondag 18 juni 2006 17:50 schreef mschol het volgende:

[..]

alle creative kaarten geven problemen
?

Gewoon zelf geen drivers installeren en de creative vista-driver downloaden via ms-update.

Werkt perfect.
pi_38977000
quote:
Op zondag 18 juni 2006 18:11 schreef InsertCredit het volgende:

[..]

?

Gewoon zelf geen drivers installeren en de creative vista-driver downloaden via ms-update.

Werkt perfect.
welke drivers van MS update, die worden hier niet getoont...
pi_38977048
quote:
Op zondag 18 juni 2006 18:11 schreef InsertCredit het volgende:

[..]

?

Werkt perfect.
Niet bij de 5.1 Live! versie.
De audigy's zijn wel aan de praat te krijgen met drivers van XP x64, maar de live! niet.
iig niet op 5.1

Als jij een link hebt die het tegendeel bewijst dan hoor ik het graag
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_38978886
ik heb een sb live! 24bit. En toen ik vanmorgen Vista 32bit installeerde kreeg ik via ms-update creative drivers aangeboden.

Hoewel ik een 64amd x2 heb, toch maar de 32bit Vista gepakt om drivergezeik te voorkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')