Driverissue..? Kijk es ff in je logs dan.. En binnen Vista is vast uit te schakelen dat ie bij een bsod direc reboot.. Toch?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:37 schreef Whizzkith het volgende:
Mijn Vista loopt nu telkens compleet vast, scherm staat minuten lang vast of ik krijg een blauw scherm waarna de pc opnieuw opstart
Mja, ik zal eens kijken als ik de tijd heb.. Zit nu lekker weer op XPquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Driverissue..? Kijk es ff in je logs dan.. En binnen Vista is vast uit te schakelen dat ie bij een bsod direc reboot.. Toch?
2 -> je bedoelt waarschijnlijk je user acces control, kan je aanpassen bij de user account instellingenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:55 schreef RedOctober het volgende:
1: ik kan om de een of andere reden niks sharen over heel het netwerk (een map ofzo, dat lukt me gewoon niet). want als ik iets share, en ik doe de premissions zo zetten dat Everyone een Co-Owner is van die map, dan kan ik nog steeds niet in die map komen.
2: ik wil alles uitvoeren als administrator en niet constand op continue hoeven te klikken,
OS X is ook al een beetje meer "af" dan Vista..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:17 schreef Q. het volgende:
OS X is toch een stuk makkelijker te installeren.
in nero moet je de optie image branden selecteren..quote:Op zondag 18 juni 2006 13:59 schreef Robjuh_ het volgende:
misschien een domme vraag....... maar kan ik die iso zo op cd branden...... of moet ik hem eerst uitpakken
alle creative kaarten geven problemenquote:Op zondag 18 juni 2006 17:39 schreef vosss het volgende:
Ik ben weer terug naar XP.
Onder Vista krijg ik mn Sounblaster Live! 5.1 niet fatsoenlijk aan de praat en Creative weigert vooralsnog om een betarelease uit te brengen speciaal voor Vista.
Met de KX drivers kreeg ik er geluid uit, maar dat was alleen maar stereo dus dat schoot niet echt op.
Ziet er op zich wel leuk uit, maar dan ook niet meer dan dat.
Ik heb toevallig een nieuwe XP cd gekocht omdat ik mn ouwe kwijt was en ben dan ook niet van plan om zodra Vista straks in de winkel ligt meteen een officiele Vista te kopen; ik vind het wel goed
?quote:
welke drivers van MS update, die worden hier niet getoont...quote:Op zondag 18 juni 2006 18:11 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
?
Gewoon zelf geen drivers installeren en de creative vista-driver downloaden via ms-update.
Werkt perfect.
Niet bij de 5.1 Live! versie.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:11 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
?
Gewoon zelf geen drivers installeren en de creative vista-driver downloaden via ms-update.
Werkt perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |