alle creative kaarten geven problemenquote:Op zondag 18 juni 2006 17:39 schreef vosss het volgende:
Ik ben weer terug naar XP.
Onder Vista krijg ik mn Sounblaster Live! 5.1 niet fatsoenlijk aan de praat en Creative weigert vooralsnog om een betarelease uit te brengen speciaal voor Vista.
Met de KX drivers kreeg ik er geluid uit, maar dat was alleen maar stereo dus dat schoot niet echt op.
Ziet er op zich wel leuk uit, maar dan ook niet meer dan dat.
Ik heb toevallig een nieuwe XP cd gekocht omdat ik mn ouwe kwijt was en ben dan ook niet van plan om zodra Vista straks in de winkel ligt meteen een officiele Vista te kopen; ik vind het wel goed
?quote:
welke drivers van MS update, die worden hier niet getoont...quote:Op zondag 18 juni 2006 18:11 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
?
Gewoon zelf geen drivers installeren en de creative vista-driver downloaden via ms-update.
Werkt perfect.
Niet bij de 5.1 Live! versie.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:11 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
?
Gewoon zelf geen drivers installeren en de creative vista-driver downloaden via ms-update.
Werkt perfect.
ik kreeg dus geen drivers aangeboden terwijl me upgrade advisor zegt dat ze er wel zouden zijn voor mijn Audigy 2 ZSquote:Op zondag 18 juni 2006 19:35 schreef InsertCredit het volgende:
ik heb een sb live! 24bit. En toen ik vanmorgen Vista 32bit installeerde kreeg ik via ms-update creative drivers aangeboden.
Hoewel ik een 64amd x2 heb, toch maar de 32bit Vista gepakt om drivergezeik te voorkomen.
http://www.microsoft.com/windowsvista/getready/preview.mspxquote:Op zondag 18 juni 2006 22:03 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Hoe zit het nou met die key? Waar kun je die krijgen?
Gelijk heb je.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:48 schreef vosss het volgende:
[...]
Even helemaal offtopic, zou je mij even een mailtje kunnen sturen betreffende jou merk laptop?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:54 schreef WebbySP het volgende:
Heb Vista Beta 2 er nu ook op staan (Sony Vaio FE11M) en het draait lekker![]()
Alleen riep hij bij de installatie iets over dat hij alles in windows.old zou zetten en dat je naderhand e.e.a. terug zou kunnen zetten naar c:\windows ?!? Iemand een idee wat dit precies inhoudt en wat ik wel / niet kan terugzetten / kopieėren ?
Done (vanaf m'n werk).quote:Op maandag 19 juni 2006 10:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Even helemaal offtopic, zou je mij even een mailtje kunnen sturen betreffende jou merk laptop?
nee rabobank is niet te doen, ik maakte iets naar iemand over stond het er 2x opquote:Op maandag 19 juni 2006 11:04 schreef ToMaSZ het volgende:
Beta 2 weer verwijderd, m'n systeem is toch wat te ouderwetsch en traag om dit soort spul nog te trekken. Performance viel vies tegen (AthlonXP1500+, 512MB, DUH) en heb me toch wel gestoord aan het rechtensysteem, bugs in IE7 (rabobank internetbankieren is geen doen, evenals het installeren van een java sdk).
hmz... anti aliasing moeten ze nog uitvinden bij MSquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tweetal screenshots om een klein beeld te geven van één van de vele nieuwe opties:
[[url=http://i44.photobucket.com/albums/f49/Morpheus2006/th_761be9d7.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://i44.photobucket.com/albums/f49/Morpheus2006/th_832f0dba.jpg]afbeelding][/url]
Vermoedelijk is dit een videokaart zonder fsaa.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:47 schreef menesis het volgende:
[..]
hmz... anti aliasing moeten ze nog uitvinden bij MS![]()
hmm ok.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:24 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Vermoedelijk is dit een videokaart zonder fsaa.
Dat was voor mij dan ook 1 van de redenen om niet verder te testen met deze beta. na koude start meteen 700-800mb geheugengebruik, een searchindexer die je performance 50% van de tijd om zeep helpt en teveel cpu-belasting vanuit het OS om nog fatsoenlijk te kunnen werken. Ik wacht wel op de final, tegen die tijd is m'n machientje ook wel weer wat meer bij de tijd.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:29 schreef menesis het volgende:
[..]
hmm ok.
Wordt wel lekker intensief allemaal voor je computertje terwijl het niets met functionaliteit te maken heeft. Maar dat is wel vaker bij windows.
Hmmz. Expose lijkt me nog steeds 10 keer fijnerquote:
Expose gebruikt vooral je beschikbare beeldoppervlak veel beter.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmmz. Expose lijkt me nog steeds 10 keer fijner
Is dat niet onoverzichtelijk
Ja daarom. En je ziet hier ook maar 1/6 onder een hoek.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Expose gebruikt vooral je beschikbare beeldoppervlak veel beter.
mijn kaart (asus 6800) heeft 100% zeker fsaa maar ook daar ziet et er behoorlijk lelijk uit...quote:Op maandag 19 juni 2006 13:24 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Vermoedelijk is dit een videokaart zonder fsaa.
Nutteloze gimmick dus.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja daarom. En je ziet hier ook maar 1/6 onder een hoek.
Precies. Ze proberen het wel, maar maken het dan weer niet helemaal af.quote:
deed het bij mij vlekkeloosquote:Op maandag 19 juni 2006 20:36 schreef ook_gek het volgende:
uhm niet geheel ontopic maar wel een beetje.
Ik heb me aangemeld voor office beta. Nu krijg ik wel maitlejs maar niks geen link om te downloaden.
Serienummer er voor heb ik al wel gekregen?
Iemand enig idee?
ik kan het niet eens downloaden. Ik krijg geen info hoe ik het moet downloaden en waar.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
deed het bij mij vlekkeloos
welke office? de live of de echte office?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |