Jawel kep m draaien. Onder workstation 4.5.3. Zelfs geluid doet het.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:31 schreef whoops het volgende:
Heeft iemand al ervaringen met het draaien van de nieuwe beta in VMware?
De "ultimate edition " zal rond de 500 euro gaan kosten wrs,quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:26 schreef Jarno het volgende:
Gisteren gedownload en geinstalleerd, leuk spul. Had Beta 1 ook al eens geinstalleerd dus wist wat me te wachten stond. Het lijkt alleen wel of Beta 2 ietsjes trager is. Maar zeer goed werkbaar hoor. Is er al iets bekend over prijzen? Ik heb een officiele full version van XP Pro (retail doos) dus ik zou best een upgrade willen aanschaffen tzt.
Zo, da's wel fors.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:41 schreef Joene het volgende:
[..]
De "ultimate edition " zal rond de 500 euro gaan kosten wrs,
Overigens ik weet niet of je 1 of meer MCP's hebt maar dan is het slimmer om je aan te melden als MSDN subscriber. Dat heeft mij 266 euro gekost en krijg een jaar lang alle os + updates thuis gestuurd.
Yep, mijn realtek AC'97 werkte out-of-the-box, echter ik kon het line-in volume niet veranderen. Na drivers gedownload te hebben voor Vista (realtek is snel met de beta drivers) werkte alles wel goed.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er IEMAND die z'n geluid aan de praat heeft gekregen?
audigy 2 ZS -> de officiele vista beta drivers van creative 3-5x opnieuw installeren totodat windows em herkendequote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
ftp://61.56.86.122/pc/ac97/alc650/6062_Vista_Beta1.zipquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zou je die Driver kunnen uploaden? De site van Realtek is zo baggertraag.
Hmm, tja, het blijft een beta versie hè... Hopen dat die applicaties in de toekomst wel goed gaan werken. Ben trouwens benieuwd of mijn eigen geschreven software een beetje wil draaien onder Vista, en dat is eigenlijk ook de reden dat ik em download.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:05 schreef maartena het volgende:
Ik begin helaas steeds meer onhandigheden te vinden:
- Nero installeerd niet goed. De executable blijkt wel te werken naderhand, maar de installatie loopt fout op het registreren van een of ander COM object. Kan wellicht met het branden van bepaalde CD's een probleem zijn.
- Ik krijg noch Daemontools noch Alcohol 120% aan de praat, en dat betekend dus dat ik geen CD images meer kan mounten, en dat is lastig met het spelen van gedownl... ehm... "geleende" spellen enzo die vragen om de orginele CD. (En de gekochte spellen waarvan ik niet iedere keer de CD in de drive wil doen)
- DScaler crashed me toch iets te vaak met mijn TV kaart. Het werkt, maar het is niet echt stabiel.
- WinRar doet soms raar. Laat bijvoorbeeld de knoppen niet zien voor "Browse" en "OK" als ik iets wil uitpakken.
Ik denk dat ik maar eens een tijdje Windows 2003 Server R2 ga draaien.
Tja, ik hoop dat de VB6 Runtime gewoon werkt onder Vista, anders heb ik namelijk een groot probleem. Mijn programma's heb ik namelijk in VB6 geschreven, en als de runtime niet werkt dan kan ik dat zelf niet zomaar ff fixen. Mocht het eventueel niet werken dan hoop ik dat MS er wel een update voor uit gaat brengen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:16 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zal nog wel even duren voordat alle progjes weer vista compatible worden gemaakt. Das altijd lastig bij een nieuw OS
Ik ben begonnen met een 6 gb hd. Toen dacht ik dat het aan de grote van de HD lag (wat ik ook heb gelzen op diverse site) heb er toen een 20gb schijf in gepropt en krijg deze fout nog steeds!quote:Setup was unable to locate a locally attached hard drive suitable for holding temporary Setup files.
Kan ik mij haast niet voorstellen, de data op de dvd is ongeveer 3 GB groot, zelfs ongecomprimeerd komt dat nooit op meer dan 20 GB uit...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:55 schreef Wouta het volgende:
iemand een idee wat de volgende fout betekend?
[..]
Ik ben begonnen met een 6 gb hd. Toen dacht ik dat het aan de grote van de HD lag (wat ik ook heb gelzen op diverse site) heb er toen een 20gb schijf in gepropt en krijg deze fout nog steeds!
iemand een idee of deze fout echt met de grote van de hd te maken heeft ? Zou ja hoe groot moet je hd wel niet zijn dan ?
Ja die ziet hij goed want hij formateerd hem wel.. Ik heb er 2 verschillende van 20 gb in gehad. Dus aan de HD kan het haast niet liggen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kan ik mij haast niet voorstellen, de data op de dvd is ongeveer 3 GB groot, zelfs ongecomprimeerd komt dat nooit op meer dan 20 GB uit...
Ziet hij je HDD wel goed?
Ik heb em geinstalleerd op een 200 GB schijf waar al een NTFS partitie op aanwezig was... Bij mij verliep alles perfect.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:02 schreef ook_gek het volgende:
hebben jullie geinstaleerd op een HD geformateerd of niet geformateerd?
En met of zonder partitie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |