abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38838799
Gisteren gedownload en geinstalleerd, leuk spul. Had Beta 1 ook al eens geinstalleerd dus wist wat me te wachten stond. Het lijkt alleen wel of Beta 2 ietsjes trager is. Maar zeer goed werkbaar hoor. Is er al iets bekend over prijzen? Ik heb een officiele full version van XP Pro (retail doos) dus ik zou best een upgrade willen aanschaffen tzt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 14 juni 2006 @ 08:33:01 #227
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_38838863
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 00:31 schreef whoops het volgende:
Heeft iemand al ervaringen met het draaien van de nieuwe beta in VMware?
Jawel kep m draaien. Onder workstation 4.5.3. Zelfs geluid doet het.
Gaat prima, alleen de performance rating staat op 1 omdat hij de grafische kaart niet herkent als een 3D geval. Zonde, nu krijg ik niet de special glass effects. En dat had ik gehoopt te kunnen zien.
Lack of common cents
pi_38838959
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 08:26 schreef Jarno het volgende:
Gisteren gedownload en geinstalleerd, leuk spul. Had Beta 1 ook al eens geinstalleerd dus wist wat me te wachten stond. Het lijkt alleen wel of Beta 2 ietsjes trager is. Maar zeer goed werkbaar hoor. Is er al iets bekend over prijzen? Ik heb een officiele full version van XP Pro (retail doos) dus ik zou best een upgrade willen aanschaffen tzt.
De "ultimate edition " zal rond de 500 euro gaan kosten wrs,

Overigens ik weet niet of je 1 of meer MCP's hebt maar dan is het slimmer om je aan te melden als MSDN subscriber. Dat heeft mij 266 euro gekost en krijg een jaar lang alle os + updates thuis gestuurd.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_38839263
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 08:41 schreef Joene het volgende:

[..]

De "ultimate edition " zal rond de 500 euro gaan kosten wrs,

Overigens ik weet niet of je 1 of meer MCP's hebt maar dan is het slimmer om je aan te melden als MSDN subscriber. Dat heeft mij 266 euro gekost en krijg een jaar lang alle os + updates thuis gestuurd.
Zo, da's wel fors.

Nouja, op zich krijg ik hier ook wel alles wat uitkomt binnen dus dat is het probleem niet echt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:33:46 #230
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38853086
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er IEMAND die z'n geluid aan de praat heeft gekregen?
Yep, mijn realtek AC'97 werkte out-of-the-box, echter ik kon het line-in volume niet veranderen. Na drivers gedownload te hebben voor Vista (realtek is snel met de beta drivers) werkte alles wel goed.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:53:14 #231
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38855498
Zou je die Driver kunnen uploaden? De site van Realtek is zo baggertraag.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_38856460
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
audigy 2 ZS -> de officiele vista beta drivers van creative 3-5x opnieuw installeren totodat windows em herkende
pi_38857088
Mmh ik ben nu weer onder XP bezig: zat rustig te werken met Vista, crashte ineens vanuit het niets de Explorer-shell, herstarte heel snel weer maar daarna waren álle instellingen en wachtwoorden pleitos... iemand dit ook gehad?
  woensdag 14 juni 2006 @ 18:53:27 #234
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38857257
Nee ik niet.

Wil ik net de Realtek Vista Driver installeren zegt de Setup dat de Driver niet voor Vista bedoelt is, WHAT THE FUCK!!!!!
  woensdag 14 juni 2006 @ 19:09:06 #235
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38857722
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zou je die Driver kunnen uploaden? De site van Realtek is zo baggertraag.
ftp://61.56.86.122/pc/ac97/alc650/6062_Vista_Beta1.zip
ftp://152.104.238.194/pc/ac97/alc650/6062_Vista_Beta1.zip
ftp://202.65.194.18/pc/ac97/alc650/6062_Vista_Beta1.zip

Dat zijn de 3 mirrors die op de site staan. Ik had em gewoon zonder problemen van een van deze (weet niet meer welke) afgeplukt.... Het ging niet met volledige snelheid inderdaad, maar kwam toch met 80 kbyte/s binnen, dus prima te doen

Zou kunnen trouwens dat de westkust van de VS een ietwat betere verbinding heeft met Taiwan dan Europa.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:20:10 #236
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38895780
M'n geluid werkt nu ik de 32bit versie heb geinstalleerd

Weet iemand alleen waar ik de hoge en lage tonen kan instellen?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:31:39 #237
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_38914506
Weet iemand of ik een Vista 64 bit versie in dualboot kan laten draaien als er ook nog een Windows XP 32 bit installatie op de pc staat.
Live for the moment. Because it may never come again.
pi_38931294
Ik ben hem op het moment aan het downloaden:

Kan niet wachten totdat ik em binnen heb
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:05:13 #239
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38931497
Ik begin helaas steeds meer onhandigheden te vinden:

- Nero installeerd niet goed. De executable blijkt wel te werken naderhand, maar de installatie loopt fout op het registreren van een of ander COM object. Kan wellicht met het branden van bepaalde CD's een probleem zijn.

- Ik krijg noch Daemontools noch Alcohol 120% aan de praat, en dat betekend dus dat ik geen CD images meer kan mounten, en dat is lastig met het spelen van gedownl... ehm... "geleende" spellen enzo die vragen om de orginele CD. (En de gekochte spellen waarvan ik niet iedere keer de CD in de drive wil doen)

- DScaler crashed me toch iets te vaak met mijn TV kaart. Het werkt, maar het is niet echt stabiel.

- WinRar doet soms raar. Laat bijvoorbeeld de knoppen niet zien voor "Browse" en "OK" als ik iets wil uitpakken.

Ik denk dat ik maar eens een tijdje Windows 2003 Server R2 ga draaien.
-
pi_38931592
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 22:05 schreef maartena het volgende:
Ik begin helaas steeds meer onhandigheden te vinden:

- Nero installeerd niet goed. De executable blijkt wel te werken naderhand, maar de installatie loopt fout op het registreren van een of ander COM object. Kan wellicht met het branden van bepaalde CD's een probleem zijn.

- Ik krijg noch Daemontools noch Alcohol 120% aan de praat, en dat betekend dus dat ik geen CD images meer kan mounten, en dat is lastig met het spelen van gedownl... ehm... "geleende" spellen enzo die vragen om de orginele CD. (En de gekochte spellen waarvan ik niet iedere keer de CD in de drive wil doen)

- DScaler crashed me toch iets te vaak met mijn TV kaart. Het werkt, maar het is niet echt stabiel.

- WinRar doet soms raar. Laat bijvoorbeeld de knoppen niet zien voor "Browse" en "OK" als ik iets wil uitpakken.

Ik denk dat ik maar eens een tijdje Windows 2003 Server R2 ga draaien.
Hmm, tja, het blijft een beta versie hè... Hopen dat die applicaties in de toekomst wel goed gaan werken. Ben trouwens benieuwd of mijn eigen geschreven software een beetje wil draaien onder Vista, en dat is eigenlijk ook de reden dat ik em download.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:16:52 #241
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_38931769
Zal nog wel even duren voordat alle progjes weer vista compatible worden gemaakt. Das altijd lastig bij een nieuw OS
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_38931867
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 22:16 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zal nog wel even duren voordat alle progjes weer vista compatible worden gemaakt. Das altijd lastig bij een nieuw OS
Tja, ik hoop dat de VB6 Runtime gewoon werkt onder Vista, anders heb ik namelijk een groot probleem. Mijn programma's heb ik namelijk in VB6 geschreven, en als de runtime niet werkt dan kan ik dat zelf niet zomaar ff fixen. Mocht het eventueel niet werken dan hoop ik dat MS er wel een update voor uit gaat brengen.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 23:47:16 #243
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_38934191
ik krijg hem niet geinstaleerd op mijn laptop en op mijn werk station.
Hij boot van cd. Ik kan taal kiezen en er na FOUT.

Zo wel met een DVD-R als een DVD+RW

maandag maar eens proberen op een systeem op mijn werk. Kijken wat hij daar doet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_38934402
iemand een idee wat de volgende fout betekend?
quote:
Setup was unable to locate a locally attached hard drive suitable for holding temporary Setup files.
Ik ben begonnen met een 6 gb hd. Toen dacht ik dat het aan de grote van de HD lag (wat ik ook heb gelzen op diverse site) heb er toen een 20gb schijf in gepropt en krijg deze fout nog steeds!

iemand een idee of deze fout echt met de grote van de hd te maken heeft ? Zou ja hoe groot moet je hd wel niet zijn dan ?
pi_38934475
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 23:55 schreef Wouta het volgende:
iemand een idee wat de volgende fout betekend?
[..]

Ik ben begonnen met een 6 gb hd. Toen dacht ik dat het aan de grote van de HD lag (wat ik ook heb gelzen op diverse site) heb er toen een 20gb schijf in gepropt en krijg deze fout nog steeds!

iemand een idee of deze fout echt met de grote van de hd te maken heeft ? Zou ja hoe groot moet je hd wel niet zijn dan ?
Kan ik mij haast niet voorstellen, de data op de dvd is ongeveer 3 GB groot, zelfs ongecomprimeerd komt dat nooit op meer dan 20 GB uit...

Ziet hij je HDD wel goed?
pi_38934529
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 23:58 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Kan ik mij haast niet voorstellen, de data op de dvd is ongeveer 3 GB groot, zelfs ongecomprimeerd komt dat nooit op meer dan 20 GB uit...

Ziet hij je HDD wel goed?
Ja die ziet hij goed want hij formateerd hem wel.. Ik heb er 2 verschillende van 20 gb in gehad. Dus aan de HD kan het haast niet liggen.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 00:02:16 #247
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_38934556
hebben jullie geinstaleerd op een HD geformateerd of niet geformateerd?
En met of zonder partitie?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_38934604
Ik heb de partities aan gemaakt in de vista setup.
pi_38934633
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:02 schreef ook_gek het volgende:
hebben jullie geinstaleerd op een HD geformateerd of niet geformateerd?
En met of zonder partitie?
Ik heb em geinstalleerd op een 200 GB schijf waar al een NTFS partitie op aanwezig was... Bij mij verliep alles perfect.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 00:06:39 #250
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_38934670
ik ga met gdisk die hele schijf leeg maken en dan maar eens kijken wat er gebeurd.
Ik snap er echt niks van. zelfs de iso opnieuw gedownload. Ander brand programma gebruikt.
Maar het blijft mislukken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')