De klink gaat vanzelf weer terug, maar dat dingetje blijft hangen. Ik kan het er wel terug uit trekken, maar het gaat heel stroef.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:21 schreef SuperBosch het volgende:
Als je dat 'ding' eruit trekt, gaat dat dan stroef of juist makkelijk?
Gaat de klink ook vanzelf weer omhoog?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:18 schreef Isegrim het volgende:
...Grafiet heeft ook weinig of geen effect...
En het is Martijn77 niet eensquote:Op vrijdag 9 juni 2006 04:26 schreef AnneX het volgende:
en éen pufje grafiet dan ?
Die veer kan ik naar ik aanneem alleen vervangen als ik het slot eruit kan krijgen? Dat lukt dus niet...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:02 schreef vigier het volgende:
Misschien moet je ook de veer erin vervangen. Als hij al een tijdje erg moeilijk gaat, dan zal alleen kruipolie niet helpen denk ik, en zou ik ook ff daarna de sterkte van de veer checken.
Als ik dat eruit krijg wel ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:40 schreef lj_lightning het volgende:
Waarom een hele deur vervangenje kan toch ook alleen het loopslot vervangen?
Dacht je dat ik dat niet geprobeerd had?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:28 schreef Ron321 het volgende:
Schroevendraaier door het stiftgat steken, aan weerskanten beetpakken en het slot eruit trekken.
Niet dus. Er is geen millimeter beweging in te krijgen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:35 schreef Ron321 het volgende:
Nee, want dan was dat slot er wel uit geweest![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |