Oh. Voortaan eerst verder lezen.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:59 schreef Martijn85 het volgende:
Hem de heer H.B. Gijs terug laten bellen over wat papieren die hij nog moet krijgen
idd het nummer van de Efteling erbij doen
jaaaaahhhquote:Op maandag 19 juni 2006 18:09 schreef JosvG het volgende:
Wat een originele grappen allemaal hier
Ik weet er ook nog 2!!
-Moet je het nummer van artis geven en zeggen dat je meneer de Leeuw terug moet bellen![]()
![]()
-Moet je het nummer van de efteling geven en zeggen dat je H.B. Gijs terug moet bellen![]()
![]()
Op werk kan ik ieder willekeurig persoon met iemand anders doorverbinden zonder dat ie het doorheeft en dan lekker afluisterenquote:Op maandag 19 juni 2006 18:24 schreef crossover het volgende:
"Dhr. Bor L. Noot heeft gebeld. Of je hem even terug kunt bellen:
020 - 6545645, Jansen Kaas- en Noothandel BV."![]()
Wat ook leuk is, twee telefoons tegen elkaar houden terwijl je twee verschillende personen belt. (en dan wel de luidspreker van de ene telefoon tegen de microfoon van de andere)
hehe geniaalquote:
Haha, ik haal de hele dag grappen uit op het werk, mn collega's worden er gek van.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:22 schreef Razor21 het volgende:
Ik werk op een helpdesk en vanmiddag waren we wat in een melige bui.![]()
![]()
Dus ik loop naar een collega met een papiertje...met daarop het nummer van Bart Smit uit Amsterdam.![]()
Ik zeg tegen hem ene Bert of Bart Smit heeft gebeld en vroeg naar jou of je even terug wilt bellen.
![]()
Dus ik weer terug lopen naar mijn plek hij bellen. Hoor ik later een hoop gevloek "He LuL" lekker onproffesioneel gedrag van je......bleek die vrouw die opnam echt te gaan zoeken naar ene Bert / Bart Smit in de Bart Smit. Vernam ik later van mijn boze collega....en dit kon echt niet volgens hem![]()
En dan nog keihard door de hele zaal bleren dat dit echt niet kon....en mijn leidinggevende zit halverwege de zaal en die kijkt verbaasd op....Hey wat is er aan de hand? Dus hij het uitleggen. Komt ze naar mij toe...ja en dit kan niet...dit zijn geen grappen. Hele preek.
Ik zo van![]()
Wat is dan wel een leuke grap? Snap dat gezeik niet zeg zo erg was het nu ook weer niet.
Snap niet waarom mensen meteen zo heisa gaan maken zodat iedereen het moet horen zoals mijn leidingevende kom het dan gewoon rustig tegen mij zeggen als je het niet leuk vind![]()
![]()
En ja ik weet het is een hele oude flauwe grap maar ik vond het wel even leuk om te doen.![]()
Je kan een keer de ouders bellen en zeggen dat je in het ziekenhuis bent omdat hun kind blauw werd.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:44 schreef fiekster het volgende:
[..]
hehe geniaallol op je werk is
jammer dat ik alleen maar babysitter ben
![]()
Mijn god, das al de 4e keer dat ie in dit topic staat of zo...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:27 schreef Kiteless het volgende:
Of zeggen dat H.B.Gijs gebeld heeft
(En dan het nummer van de Efteling geven)
deze snap ik niet btw...quote:Op maandag 19 juni 2006 18:05 schreef deGVR het volgende:
"Mike Rotch? Mike Rotch! Hey has anybody seen Mike Rotch lately?"
(hehehehe)
Heheheh, of juist het nummer van Artis geven, belt ie zo op van "He gek ik zoek H.B.Gijs !" en zij dan zo van "Dit is Artis badmuts, je moet de efteling hebben !" whehehehehequote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:42 schreef Koenz0r het volgende:
Whehehe, je moet later tegen je collega zeggen je moet ff H.B Gijs bellen, en dan het nmmr van de efteling geven ^^
my crotch.. mike rotchquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:51 schreef Thrilled het volgende:
mensen, de lol is er nu wel vanaf om steeds het dierentuin of efteling grapje te herhalen, kappen ok?
zal me benieuwen hoeveel mensen hem alsnog gaan posten....
[..]
deze snap ik niet btw...
Was dat niet Mike Hawk?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:05 schreef deGVR het volgende:
"Mike Rotch? Mike Rotch! Hey has anybody seen Mike Rotch lately?"
(hehehehe)
roflquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:02 schreef Tony_Teletext het volgende:
[..]
Was dat niet Mike Hawk?
<edit>
http://video.google.com/videoplay?docid=-2903897581430713023&q=mike+hawk
</edit>
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:52 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Heheheh, of juist het nummer van Artis geven, belt ie zo op van "He gek ik zoek H.B.Gijs !" en zij dan zo van "Dit is Artis badmuts, je moet de efteling hebben !" whehehehehe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |