Ik werk op een helpdesk en vanmiddag waren we wat in een melige bui.
Dus ik loop naar een collega met een papiertje...met daarop het nummer van Bart Smit uit Amsterdam.
Ik zeg tegen hem ene Bert of Bart Smit heeft gebeld en vroeg naar jou of je even terug wilt bellen.
Dus ik weer terug lopen naar mijn plek hij bellen. Hoor ik later een hoop gevloek "He LuL" lekker onproffesioneel gedrag van je......bleek die vrouw die opnam echt te gaan zoeken naar ene Bert / Bart Smit in de Bart Smit. Vernam ik later van mijn boze collega....en dit kon echt niet volgens hem
En dan nog keihard door de hele zaal bleren dat dit echt niet kon....en mijn leidinggevende zit halverwege de zaal en die kijkt verbaasd op....Hey wat is er aan de hand? Dus hij het uitleggen. Komt ze naar mij toe...ja en dit kan niet...dit zijn geen grappen. Hele preek.
Ik zo van
Wat is dan wel een leuke grap? Snap dat gezeik niet zeg zo erg was het nu ook weer niet.
Snap niet waarom mensen meteen zo heisa gaan maken zodat iedereen het moet horen zoals mijn leidingevende kom het dan gewoon rustig tegen mij zeggen als je het niet leuk vind
En ja ik weet het is een hele oude flauwe grap maar ik vond het wel even leuk om te doen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..