FOK!forum / Klaagbaak / Mee bellers ...
Steve-Odonderdag 8 juni 2006 @ 21:11
Zo bloedirritant is dat he zit je aan de telefoon met een klant te bellen (technische dienst ja )
Ben je met een kerel in gesprek die de rust zelfe is hoor je zijn viswijf op de achtergrond bijdehand doen dat de service zo slecht is dat ze geld terugwillen en dat het een kutbedrijf is .

Maar zelf aan de telefoon komen ho maar

Als je zo stoer bent achter een beller pak dan zelf de telefoon trut
kebabkeverdonderdag 8 juni 2006 @ 21:12
moraal van dit verhaal?;')
zovtydonderdag 8 juni 2006 @ 21:13
De moraal? Ik denk iets als "Zorg dat je producten gewoon werken, en dat je goede service geeft of anders geld terug."
Conflictdonderdag 8 juni 2006 @ 21:13
MEE is er voor iedereen met een beperking. MEE adviseert, ondersteunt en wijst de weg. MEE is een bureau bij u in de buurt. Daar werken deskundige mensen die u terzijde kunnen staan bij vragen op het gebied van onderwijs, opvoeding, wonen, werken, sociale voorzieningen, inkomen, vervoer, vrije tijd.
veldmuisdonderdag 8 juni 2006 @ 21:14
Een soort meeeters.
Kleine_Terroristdonderdag 8 juni 2006 @ 21:15
Vrouwen kunnen aardig wat olie op het vuur gooien
Bob-Bdonderdag 8 juni 2006 @ 21:15
lol, call centre medewerker...zware baan hoor
Aurelianusdonderdag 8 juni 2006 @ 21:15
Klinkt als een kutbaan.
Bob-Bdonderdag 8 juni 2006 @ 21:16
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:15 schreef Aurelianus het volgende:
Klinkt als een kutbaan.
overbetaald
Steve-Odonderdag 8 juni 2006 @ 21:16
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef zovty het volgende:
De moraal? Ik denk iets als "Zorg dat je producten gewoon werken, en dat je goede service geeft of anders geld terug."
Drol
Elk denkbaar product zijn wel vragen,klachten, problemen mee . Producten die vanaf dag 1 feilloos werken zijn er niet.
SIRfuckalotdonderdag 8 juni 2006 @ 21:17
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:13 schreef zovty het volgende:
De moraal? Ik denk iets als "Zorg dat je producten gewoon werken, en dat je goede service geeft of anders geld terug."
nee dat bedoelt hij niet !!!!!

hij bedoelt dat dat T&$#@*) wijf haar smoel moet houden en dat mensen niet zo moeten zeiken als ze niet weten hoe iets werkt en lekker eerst de gebruiksaanwijzing moeten lezen
Steve-Odonderdag 8 juni 2006 @ 21:17
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:15 schreef Bob-B het volgende:
lol, call centre medewerker...zware baan hoor
Bek houwe Eikel
AffenStrudeldonderdag 8 juni 2006 @ 21:18
Wheeh, dat doet mijn oma ook altijd.

Als opa weer een UPC moet bellen omdat er weer iets is fout gegaan.
seilramdonderdag 8 juni 2006 @ 21:18
Ik ken het. Achterlijke duo gesprekken!

Ik vraag dan ook altijd heel beleefd of de persoon die ik aan de lijn heb tegen de gillert wil zeggen stil te zijn, doen ze dat niet, dan verbreek ik de verbinding, opzouten.
Steve-Odonderdag 8 juni 2006 @ 21:34
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:18 schreef AffenStrudel het volgende:
Wheeh, dat doet mijn oma ook altijd.

Als opa weer een UPC moet bellen omdat er weer iets is fout gegaan.
Idd ja zijn vaak ook de wat oudere mensen (lees 40+)
Gluckskaferdonderdag 8 juni 2006 @ 21:35
Helpdesks
The_Terminatordonderdag 8 juni 2006 @ 21:35
Even wat bagger verwijderd.

En Bob-B, als je hier alleen maar komt om te kloten dan kun je beter gewoon weg blijven.
Steve-Odonderdag 8 juni 2006 @ 21:35
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:35 schreef Gluckskafer het volgende:
Helpdesks
Ik zit niet bij Upc of Wanadoo
veldmuisdonderdag 8 juni 2006 @ 21:38
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:35 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Ik zit niet bij Upc of Wanadoo
De wanadoo, okay, casema, helpdesk is echt tof.
Meen ik serieus, snel iemand aan de lijn, en tot nu toe weten ze telkens waar ze het over hebben. De klantenservice/verkoop van daar is echter wel bagger, daar zitten, nofi enzo, allemaal fatima's en achmedden die moeilijk te verstaan zijn en van niets weten.
rookiedonderdag 8 juni 2006 @ 21:43
Mja, irritant zeker, maar...wees eerder blij dat dat schreeuwlelijk niet bij jou hoort maar bij hem. Heb medelijden met die relaxte gast aan de andere kant van de lijn, want die is nu waarschijnlijk aan één oor doof en jij niet.

JanaXdonderdag 8 juni 2006 @ 21:52
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:17 schreef SIRfuckalot het volgende:

[..]

nee dat bedoelt hij niet !!!!!

hij bedoelt dat dat T&$#@*) wijf haar smoel moet houden en dat mensen niet zo moeten zeiken als ze niet weten hoe iets werkt en lekker eerst de gebruiksaanwijzing moeten lezen
precies! *spreekt uit ervaring*
AjaxAmsterdamvrijdag 9 juni 2006 @ 20:13
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:34 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Idd ja zijn vaak ook de wat oudere mensen (lees 40+)
Bel vaak genoeg.
Steve-Ovrijdag 9 juni 2006 @ 20:14
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:13 schreef AjaxAmsterdam het volgende:

[..]

Bel vaak genoeg.
Waarom ben jij oranje ?
AjaxAmsterdamvrijdag 9 juni 2006 @ 20:15
Ben Oranjefan
kebabkeverzaterdag 10 juni 2006 @ 22:55
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:15 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Ben Oranjefan
waarom zijn wij geen oranje dan
veldmuiszaterdag 10 juni 2006 @ 22:58
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 22:55 schreef kebabkever het volgende:

[..]

waarom zijn wij geen oranje dan
Omdat jij geen oranjefan bent, of iig niet aangegeven hebt dat te zijn.
kebabkeverzaterdag 10 juni 2006 @ 23:01
Dus alle 600.000 medefokkers hadden dat ook moeten doen?

Bij deze ben ik Oranje fan Meld!
Milkmannetjezaterdag 10 juni 2006 @ 23:59
Moet je ff naar het "Ik meld mij voor de oranjefan oranjekleur- topic" gaan. Zoek maar ff in de search.
Want ja mn jong, ik ben ook oranje.

Maar weder even on-topic, ik ben ook wel eens gebeld (mobiel) en dan hoor je naast de persoon met de computerklacht, zijn moeder roepen: "Jan, gooi je je onderbroeken even naar beneden?"