Ik heb voor haar een email aangemaakt bbenningshof@hotmail.com, het wachtwoord stuur ik naar jou toe, als je wilt wil ik haar ook wel aanmaken op Fok!.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:42 schreef MeneerMuis het volgende:
Overigens kreeg ik gisteravond nog een email van één van de zussen van Tim (Brenda Benningshof).
Ze schrijft dat ze erg blij is met de hulp en graag hier wat reacties had willen plaatsen maar ze kan geen account maken doordat ze geen email heeft van haar provider. Misschien dat iemand haar kan helpen een account aan te maken zodat ook zij hier kan reageren (ze zou het heel erg waarderen).
Overigens vraagt ze ook aan danaantje om haar te mailen op vermist at gmail dot com
Je kunt met een hotmail account niet registreren op fok.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:50 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik heb voor haar een email aangemaakt bbenningshof@hotmail.com, het wachtwoord stuur ik naar jou toe, als je wilt wil ik haar ook wel aanmaken op Fok!.
Ik zal ook even kijken of ik posters kan hangen hiero
oh, hehehe, lekker slim weer van mij. Sorry michael...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:51 schreef Orealo het volgende:
[..]
Je kunt met een hotmail account niet registreren op fok.
En dat is iets waar je je goed kwaad om kan maken, want dat zijn wel de belangrijkste 'getuigen' in deze vermissing (getuigen in de zin van belangrijke details).quote:Ik lees ondertussen veel tips, over telefoon traceren, drugs, vrienden, depressies, etc. Dit zijn uiteraard zaken die al door ons zijn bedacht en aangegeven bij de recherche. Maar in Nederland kost alles helaas erg veel tijd, over moet via via toestemmng voor worden gevraagd, dus zelfs telefoontjes kunnen niet zomaar worden getraceerd, dit duurt dagen.
Dit is echt..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:49 schreef groggy het volgende:
kennen jullie het verhaal nog over de poema op de veluwe? broodje aap!
Je moeder is een aap.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:49 schreef groggy het volgende:
Even de feiten naast elkaar leggen, hij is ruim een week weg, mocht hij bewust gekozen hebben dat hij weg wilde(misschien toch heel goed kunnen verbergen dat hij het heel moeilijk had in z'n leven), dan zal die waarschijnlijk naar een plaats gaan wat je nooit zal verwachten, mocht het onbewust zijn(dat ie ontvoerd of misschien erger...)dan hoop ik dat de zoektocht toch snel zal ophouden zodat je van de onzekerheid af bent. Ik zag namelijk een keer op tv dat er een gezin was die hadden hun zoon 34 jaar niet meer gezien, en elke dag toch de hoop gehad dat hij voor de deur zou staan. Dat lijkt me echt erg....quote:Nee Tim is zelfs nog nooit in Groningen geweest en kent daar ook niemand. Wij denken ook dat het Tim niet was, maar die persoon leek wel erg sterk overtuigd van haar zaak. t was 1 dame die hem een aantal maal voor haar flat had zien langs fietsen (hoe zou hij aan een fiets met motor moeten komen) maar ik geloof niet dat ze zijn gezicht goed had gezien. Voor de zekerheid toch maar even langsgegaan en posters opgehangen, je weet maar nooit, maar daar is niets uitgekomen.
Het kost je een beetje tijd,papier en inkt en alle beetjes helpenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:10 schreef masterdave het volgende:
[..]
Je moeder is een aap.
[..]
Even de feiten naast elkaar leggen, hij is ruim een week weg, mocht hij bewust gekozen hebben dat hij weg wilde(misschien toch heel goed kunnen verbergen dat hij het heel moeilijk had in z'n leven), dan zal die waarschijnlijk naar een plaats gaan wat je nooit zal verwachten, mocht het onbewust zijn(dat ie ontvoerd of misschien erger...)dan hoop ik dat de zoektocht toch snel zal ophouden zodat je van de onzekerheid af bent. Ik zag namelijk een keer op tv dat er een gezin was die hadden hun zoon 34 jaar niet meer gezien, en elke dag toch de hoop gehad dat hij voor de deur zou staan. Dat lijkt me echt erg....
Zou het nut hebben dat ik hier posters op hang in arnhem?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:49 schreef groggy het volgende:
Posters ophangen e.d is niet verplicht maar wordt heel erg gewaardeerd, maar is het zelfs zo moeilijk een kleine beetje respect te hebben voor de familie?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:49 schreef groggy het volgende:
Over respect gesproken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:49 schreef groggy het volgende:
ZEER graag ! Arnhem is GROOT...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:10 schreef masterdave het volgende:
Zou het nut hebben dat ik hier posters op hang in arnhem?
Pff nee man Tim zit gewoon ergens bij een stel vrienden...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef Xebrozius het volgende:
Ik gok dat ie terug gevonden word in een kanaal... Daar eindigen de meeste vermisten. (dit is gebaseert op statistische feiten overigens).
Opbeurend.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef Xebrozius het volgende:
Ik gok dat ie terug gevonden word in een kanaal... Daar eindigen de meeste vermisten. (dit is gebaseert op statistische feiten overigens).
Haha, ik zag vandaag die poster op een lantaarnpaal voor Vindicatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef Xebrozius het volgende:
Eentje verderop bij Vindicat heeft ie al een baard, een piratenlap op z'n oog en zit er een papegaai op z'n schouder.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, ik zag vandaag die poster op een lantaarnpaal voor Vindicat. Er stonden ook wat onaardige teksten bij
![]()
.
Wil je mij een groot plezier doen (en JAJONG) door er alsjeblieftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Eentje verderop bij Vindicat heeft ie al een baard, een piratenlap op z'n oog en zit er een papegaai op z'n schouder.
Dat zou beter zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:30 schreef Orealo het volgende:
zwart wit ?
Anders wil ik via Photoshop ook wel alles zwart wit maken, behalve de foto? zodat die lekker opvalt?
Nee. Als hij gevonden wil worden belt ie jou wel, en anders.. Zie de post van Xebro eerder.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:18 schreef danaantje het volgende:
[..]
Wil je mij een groot plezier doen (en JAJONG) door er alsjeblieft
'verse' posters overheen te plakken ?
(De poster kun je op http://www.tim.zvssite.nl vinden)
Jeetje, er zijn nog meer versies dan alleen verongelukt of weg gelopen hoor, misschien is hij wel in een psychose geraakt, o.i.d.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee. Als hij gevonden wil worden belt ie jou wel, en anders.. Zie de post van Xebro eerder.
Inderdaad, TS heb je dit wel bij de politie aangekaart?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:04 schreef Xebrozius het volgende:
Het verbaast me trouwens dat ik nergens een politiebericht zie.
Ik denk dat kleur beter werkt (zeker omdat er ook foto's op staan)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:20 schreef Dementor het volgende:
Het is wel een inktsleurpende poster.
Is er andere versie beschikbaar?
uiteraard....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Inderdaad, TS heb je dit wel bij de politie aangekaart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |