quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Die 2 weken in het water heeft gelegen.
quote:Kent u deze man? Hij verscheen donderdag plotseling bij RTL4 en begon uit het niets over het weer te vertellen. De redactie van RTL-Nieuws weet niet wie hij is en waar hij vandaan komt. Ook de recherche, Peter R. en John van den Heuvel tasten nog in het duister over de indentiteit van deze man. De man had opvallend veel verstand van meteorologie en hield zich goed staande voor de camera's en onder de hete studiolampen. Signalement: zwart haar, fancy suit, opvallend kale bovenlip.
Tevens vraagt de redactie uw aandacht voor het volgende: sinds donderdag jongstleden wordt de populaire weerman Peter T. vermist. Peter T. werd voor het laatst gesignaleerd in zijn badkamer met een tondeuse in zijn hand. Voor een ongeval wordt gevreesd. Iedereen die nadere inlichtingen kan verschaffen over Peter T. wordt verzocht te bellen met de redactie van Peter R.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:37 schreef MonoSynth het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)r_t_zonder_snor.html
[..]
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:17 schreef SpiceP het volgende:
Ze zijn bij nieuwnieuws.nl (geenstijl) ook wakker geworden:
Peter Timoshave
Wat is dit nou weer voor kutkickquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:25 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik heb gehoord dat hij naakt aan het rondlopen is.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:45 schreef Schunckelstar het volgende:
heeft ie ondertussen wel weer een snor eigenlijk
dan ben ik aan het bierenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:53 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Kijk anders vanavond rond half 7 naar het weer, misschien zie je hem dan weer
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:57 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan ben ik aan het bieren breien![]()
quote:
wie breit er dan ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:38 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
![]()
echter,ik ben al weer terug,dus zo vet was het nou ook weer niet![]()
kijk maar uit,anders brei ik van je konijn een truiquote:
dat kan heul nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
kijk maar uit,anders brei ik van je konijn een trui![]()
Ik zei het toch!!!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:25 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik heb gehoord dat hij naakt aan het rondlopen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |