Ah dat verklaard een hoopquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:13 schreef yvonne het volgende:
Just maried
Z'n vrouw heeft hem onder handen genomen.
Nou, ik zie in ieder geval het haar op z'n hoofd, z'n wenkbrauwen en nog een plukje neushaar, dus; nee, de rest niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Zou hij de rest ook afgeschoren hebben?
Er was door de hitte waarschijnlijk een plaatselijk 'bosbrandje' denk ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Zou hij de rest ook afgeschoren hebben?
Die 2 weken in het water heeft gelegen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hij lijkt op Harrison Ford
Ik bedoel natuurlijk z'n plasser-/balletjeshaartjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Nou, ik zie in ieder geval het haar op z'n hoofd, z'n wenkbrauwen en nog een plukje neushaar, dus; nee, de rest niet..
Zo natuurlijk vind ik dat niet. Eerder ziek eigenlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik bedoel natuurlijk z'n plasser-/balletjeshaartjes![]()
Inderdaad, ik zat ook Editie NL te kijken gisteren, komt Peter Piemelteef zoals gewoonlijk in beeld, denk ik.. wat gebeurt daar? Kijk ik nog eens beter.. denk ik opeens WTF!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:33 schreef Magistic het volgende:
Hij ziet er nu wel onvriendelijk uit...
Precies, dat zit niet meer snorquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:36 schreef MidnightRambler het volgende:
Ik vertrouw zijn weerbericht ook voor geen meter meer.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |