Waar is hij heen dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Goh, Bassie."
[/Paltos]
RIP!Was hij nog maar hier!
Trut, nu wil ik dus een nieuwe ava want nu vind ik 'm stomquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:47 schreef LeBeau het volgende:
Is PeRi vroeger in elkaar geslagen door cheerleaders? Ze kijkt zo eng naar die smiley.
Ik ben dan ook erg tevreden over mezelf.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:48 schreef Bupatih het volgende:
Is LeBeau zo narcistisch? Hij kijkt zo tevreden en voldaan naar zijn eigen posts.
Het komt me bekend voor, tweelingbroer van een zeker persoonquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:48 schreef Bupatih het volgende:
Is LeBeau zo narcistisch? Hij kijkt zo tevreden en voldaan naar zijn eigen posts.
Bupatih?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:50 schreef rena het volgende:
[..]
Het komt me bekend voor, tweelingbroer van een zeker persoon![]()
Missie geslaagd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Trut, nu wil ik dus een nieuwe ava want nu vind ik 'm stom.
Betaal jij?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:51 schreef PeRi het volgende:
Oh gij Romeo. Ik wil een hotelkamer in met jou
.
Bupaquote:
Ja leuk hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh en rena, ik ga door dezelfde hel.. Gelukkig heb ik een redelijk goed werkende neusspray. Maar ik heb vooral geirriteerde ogen de laatste tijd.
quote:
Ik zit nu te FOK!ken in alleen een boxershort.quote:
Tot zover was het interessant, daarna verslapte mijn aandacht snel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:54 schreef PeRi het volgende:
Ik spuit mezelf elke ochtend
Allicht. Oh en ik zoek nog een slaapplek voor vrijdag 16 op zaterdag 17 juni?quote:
quote:
Zou wel knap zijn als ze dat kon.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Tot zover was het interessant, daarna verslapte mijn aandacht snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |