Mij is het vorige week ook niet gelukt om ze te vinden...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:04 schreef k_man het volgende:
Ik heb er niet al te lang naar gezocht, maar bij de paar zaakjes die ik geprobeerd heb hadden ze ze niet.
Easyjet?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:47 schreef ASSpirine het volgende:
Wil met vriendin 5 dagen naar schotland, met belangrijkste plaats, glasgow. Dus een vlucht + een hotel. Van maandag tot vrijdag. 4 dagen kan ook nog wel op zich.
Maar waar kan ik het goedkoopste vinden? Het komt allemaal zo duur uit heb ik het gevoel
Hoeveel kost die trein, kan dat niet echt vinden?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:37 schreef Public_NME het volgende:
Ik ben laatst in Glasgow geweest, via Ryanair voor 0,05ct incl. gevlogen voor 4 (!) enkele vluchten. (EHV-STN-PIK-STN-EHV). Is goed te doen vanaf Prestwick met de trein. Ik had via Eurhostels geboekt, zit in het centrum en je kan er ook kamers krijgen voor een redelijke prijs. (zoek op hostelworld naar dit hotel bijv.)
Als je naar Glasgow wil voor een leuk prijsje zou ik Easyjet, Ryanair of Transavia bekijken voor vluchten. (ryanair heeft acties voor ¤10 per enkele vlucht dus dat kan nog wel eens goedkoop zijn als je wil overstappen)
Iets van 2,95 (incl. de 50% korting die je krijgt als je je boardingcard laat zien). Het is alleen de eerste 6 maanden gratis nadat een maatschappij het als nieuwe route in het netwerk heeft opgenomen. (vandaar was Transavia gratis).quote:Op maandag 2 juli 2007 01:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoeveel kost die trein, kan dat niet echt vinden?
Ja, je moet zelfs betalen in de trein. Waren geen kaartautomaten o.i.d. Komt gewoon een conducteur langs. Op de heenweg had ik alleen maar een 'tenner' waardoor de conducteur geen wissel had en ik gratis mocht :d.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:16 schreef knuppelhout het volgende:
even een forse kick, maar die trein kun je dus gewoon betalen als je erin stapt? niet vooraf boeken dus.
Is West End leuker dan in of vlakbij de city?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:51 schreef jschud het volgende:
Merchant city en west end is wel leuk. Redelijke goedkope en goede hotels zijn de Premier Inn. Er staat er een in het centrum dicht bij George Square (en Merchant city en city centrum)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |