abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51028464
Ik heb er niet al te lang naar gezocht, maar bij de paar zaakjes die ik geprobeerd heb hadden ze ze niet.
  zondag 1 juli 2007 @ 15:28:52 #27
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51029065
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:04 schreef k_man het volgende:
Ik heb er niet al te lang naar gezocht, maar bij de paar zaakjes die ik geprobeerd heb hadden ze ze niet.
Mij is het vorige week ook niet gelukt om ze te vinden... Leuke stad trouwens!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51034461
Ben binnenkort dus vijf dagen in Glasgow. Van die vijf dagen ben ik sowieso al 1 dag in Edinburgh (al geboekt via megabus.com). Raden jullie mij aan om nog zo'n dag naar Edinburgh te gaan of kan ik de andere 4 dagen gerust volmaken in Glasgow? Andere tips voor trips out of town met ongeveer een uur reistijd hoor ik ook graag.
  zondag 1 juli 2007 @ 19:24:28 #29
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51035031
Ik wilde graag naar de Glengoyne whiskey distillerij, maar helaas niet genoeg tijd. Ben ook naar Parkhead gegaan, naar Celtic Park (bus 61/62/63) voor een tour. Best wel leuk! Je zou ook naar Loch Balloch kunnen gaan, had ik ook geen tijd voor maar schijnt erg mooi te zijn!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51043245
quote:
Op zondag 1 juli 2007 01:47 schreef ASSpirine het volgende:
Wil met vriendin 5 dagen naar schotland, met belangrijkste plaats, glasgow. Dus een vlucht + een hotel. Van maandag tot vrijdag. 4 dagen kan ook nog wel op zich.

Maar waar kan ik het goedkoopste vinden? Het komt allemaal zo duur uit heb ik het gevoel
Easyjet?

En hotels boek ik zelf gewoon als ik daar aankom. krijg je vaak nog korting ook (als je erom vraagt) en er is toch wel altijd plek (tot nu toe iig nooit meegemaakt dat 't vol zit. Alleen met Valentijn moest ik kwartiertje met de bus).
  maandag 2 juli 2007 @ 00:37:59 #31
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51045932
Ik ben laatst in Glasgow geweest, via Ryanair voor 0,05ct incl. gevlogen voor 4 (!) enkele vluchten. (EHV-STN-PIK-STN-EHV). Is goed te doen vanaf Prestwick met de trein. Ik had via Eurhostels geboekt, zit in het centrum en je kan er ook kamers krijgen voor een redelijke prijs. (zoek op hostelworld naar dit hotel bijv.)
Als je naar Glasgow wil voor een leuk prijsje zou ik Easyjet, Ryanair of Transavia bekijken voor vluchten. (ryanair heeft acties voor ¤10 per enkele vlucht dus dat kan nog wel eens goedkoop zijn als je wil overstappen)
pi_51046725
quote:
Op maandag 2 juli 2007 00:37 schreef Public_NME het volgende:
Ik ben laatst in Glasgow geweest, via Ryanair voor 0,05ct incl. gevlogen voor 4 (!) enkele vluchten. (EHV-STN-PIK-STN-EHV). Is goed te doen vanaf Prestwick met de trein. Ik had via Eurhostels geboekt, zit in het centrum en je kan er ook kamers krijgen voor een redelijke prijs. (zoek op hostelworld naar dit hotel bijv.)
Als je naar Glasgow wil voor een leuk prijsje zou ik Easyjet, Ryanair of Transavia bekijken voor vluchten. (ryanair heeft acties voor ¤10 per enkele vlucht dus dat kan nog wel eens goedkoop zijn als je wil overstappen)
Hoeveel kost die trein, kan dat niet echt vinden?
pi_51050275
Toen ik ging was de trein gratis als je met Transavia vloog.
  maandag 2 juli 2007 @ 19:57:33 #34
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51069336
quote:
Op maandag 2 juli 2007 01:17 schreef MCH het volgende:

[..]

Hoeveel kost die trein, kan dat niet echt vinden?
Iets van 2,95 (incl. de 50% korting die je krijgt als je je boardingcard laat zien). Het is alleen de eerste 6 maanden gratis nadat een maatschappij het als nieuwe route in het netwerk heeft opgenomen. (vandaar was Transavia gratis).
Ik mocht trouwens ook gratis omdat de conducteur geen wisselgeld had
pi_53613682
even een forse kick, maar die trein kun je dus gewoon betalen als je erin stapt? niet vooraf boeken dus.
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:32:48 #36
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53620453
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 12:16 schreef knuppelhout het volgende:
even een forse kick, maar die trein kun je dus gewoon betalen als je erin stapt? niet vooraf boeken dus.
Ja, je moet zelfs betalen in de trein. Waren geen kaartautomaten o.i.d. Komt gewoon een conducteur langs. Op de heenweg had ik alleen maar een 'tenner' waardoor de conducteur geen wissel had en ik gratis mocht :d.
pi_53621580
aha, en op welk station kom je aan in glasgow? central of queen's? we hebben n hotelletje vlakbij de 2e. En weet je wat de prijs ongeveer is?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_53631362
Als er geen conducteur langskomt is de heenweg ook gratis trouwens

Je komt aan op Central
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_58625091
Waar in Glasgow kun je het beste uitgaan?
pi_58641639
Ik woon nu zo'n 3 jaar in Glasgow maar vind er geen reet aan (zit hier voor mijn werk). Ok er zijn wel leuke restaurants en winkeltjes maar ik ga veel liever naar Edinburgh - of nog beter - naar de Highlands.
Hoe meer je weet, des te meer je weet wat je niet weet
pi_62290775
Ik ga binnekort naar Glasgow.
Heeft er nog iemand tips? Er is namelijk niet zo veel te vinden op internet. Leuke hostels? gezellige bars met live muziek? Welke wijken zijn leuk?
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_62291431
Merchant city en west end is wel leuk. Redelijke goedkope en goede hotels zijn de Premier Inn. Er staat er een in het centrum dicht bij George Square (en Merchant city en city centrum)
pi_62291740
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 16:51 schreef jschud het volgende:
Merchant city en west end is wel leuk. Redelijke goedkope en goede hotels zijn de Premier Inn. Er staat er een in het centrum dicht bij George Square (en Merchant city en city centrum)
Is West End leuker dan in of vlakbij de city?
Voor sávonds willen we lekker dicht bij de pubs etc zitten.
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_62291858
West end is een beetje van de city vandaan (ongeveer 10 min met taxi). Maar city centre en merchant city hebben ook wel leuke pubs.
  zondag 23 november 2008 @ 14:27:37 #45
38039 Katana
Snoekduiker
pi_63449520
Ik ben van plan om in december paar dagen Glasgow te doen. Lijkt me een leuke stad.
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_76668794
Toch een kik!
14 februari een weekendje Glasgow, dus als iemand nog tips heeft, graag!
pi_86737450
neem je eigen vuilnisbak mee.
Wanneer je met de trein aankomt op Glasgow Central,
en je hebt je etensresten en verpakkingen onder je arm geklemd in afwachting van de eerst zichtbare vuilnisbak, loop dan niet onnodig lang rond met die troep, want dat deed ik ook:
Tenslotte vroeg ik n in kraakhelder uniform gestoken scottishrail-stafmember naar de vuilnisbakken,
zegt ie rustig: o , leg maar even op dat muurtje neer schat , dr komt zo wel iemand om t op te ruimen.
uiteindelijk lukt altijd alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')