SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tik eens normaal, bosjosti.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
pwned als eenen lollern00b
Ik heb nog wel een thuis-recept voor napalm.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:28 schreef cerror het volgende:
Een beetje benzine en een aansteker is inderdaad een prachtige combinatie.
dan vlamt oranje teminste nog een beetjequote:Op donderdag 8 juni 2006 18:28 schreef cerror het volgende:
Een beetje benzine en een aansteker is inderdaad een prachtige combinatie.
Zie daar een gat in de markt!quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:29 schreef Slarioux het volgende:
Waar koop je vlaggetjes met natte flamoezen erop dan?
ik wel, is dat te regelen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:30 schreef Jump het volgende:
Wil je ook een oranje kleurtje voor je nick?
Eigenlijk moeten ze vlaggetjes ook hebben voor voetbalhaters, rode vlaggetjes of zo, die je uit kan hangen als ze eruit liggen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:31 schreef cerror het volgende:
Zie daar een gat in de markt!
Van al dat geld voor die oranjetroep hadden ze een echt team kunnen kopen, die eens een keertje wint ook.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:35 schreef daniman het volgende:
zal ik eens voor de gein de moraalridder uit gaan hangen?![]()
Nee?
Doe het lekker toch
Probeer eens na te gaan hoeveel geld er over de balk is gesmeten aan die vlaggetjes en vlaggen en overige zooi die je na een paar weken toch weer minstens 2 jaar niet gebruikt... BAKKEN met geld! Daar hadden we een heleboel arme mensen mee kunnen helpen in andere landen
P.S. ik kan het EK en WK wel waarderen en kijk zelf ook de wedstrijden mee... maar aan die oranjevlaggetjes hysterie doe ik dus mooi niet mee!![]()
Twee jaar terug hebben ze bij de rotonde vlak bij mijn huis verkeersborden vernaggeld en zitten asokloten (er werd zelfs verteld van auto's bekogelen)... na een wedstrijd NL vs tjechie in de eerste ronde die ze niet gewonnen hadden. En dat voor een spelletje! Get a life denk ik dan en laat de omgeving met rust.
Doen doen doen! met de titel 'grootste Fok-oranjefan'quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:30 schreef Jump het volgende:
Wil je ook een oranje kleurtje voor je nick?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:37 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Van al dat geld voor die oranjetroep hadden ze een echt team kunnen kopen, die eens een keertje wint ook.![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |