SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tik eens normaal, bosjosti.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
pwned als eenen lollern00b
Ik heb nog wel een thuis-recept voor napalm.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:28 schreef cerror het volgende:
Een beetje benzine en een aansteker is inderdaad een prachtige combinatie.
dan vlamt oranje teminste nog een beetjequote:Op donderdag 8 juni 2006 18:28 schreef cerror het volgende:
Een beetje benzine en een aansteker is inderdaad een prachtige combinatie.
Zie daar een gat in de markt!quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:29 schreef Slarioux het volgende:
Waar koop je vlaggetjes met natte flamoezen erop dan?
ik wel, is dat te regelen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:30 schreef Jump het volgende:
Wil je ook een oranje kleurtje voor je nick?
Eigenlijk moeten ze vlaggetjes ook hebben voor voetbalhaters, rode vlaggetjes of zo, die je uit kan hangen als ze eruit liggen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:31 schreef cerror het volgende:
Zie daar een gat in de markt!
Van al dat geld voor die oranjetroep hadden ze een echt team kunnen kopen, die eens een keertje wint ook.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:35 schreef daniman het volgende:
zal ik eens voor de gein de moraalridder uit gaan hangen?![]()
Nee?
Doe het lekker toch
Probeer eens na te gaan hoeveel geld er over de balk is gesmeten aan die vlaggetjes en vlaggen en overige zooi die je na een paar weken toch weer minstens 2 jaar niet gebruikt... BAKKEN met geld! Daar hadden we een heleboel arme mensen mee kunnen helpen in andere landen
P.S. ik kan het EK en WK wel waarderen en kijk zelf ook de wedstrijden mee... maar aan die oranjevlaggetjes hysterie doe ik dus mooi niet mee!![]()
Twee jaar terug hebben ze bij de rotonde vlak bij mijn huis verkeersborden vernaggeld en zitten asokloten (er werd zelfs verteld van auto's bekogelen)... na een wedstrijd NL vs tjechie in de eerste ronde die ze niet gewonnen hadden. En dat voor een spelletje! Get a life denk ik dan en laat de omgeving met rust.
Doen doen doen! met de titel 'grootste Fok-oranjefan'quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:30 schreef Jump het volgende:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:37 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Van al dat geld voor die oranjetroep hadden ze een echt team kunnen kopen, die eens een keertje wint ook.![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je maar weer eens hoe zeer het me boeit. Trouwens, het zijn toch allemaal miljonairs die op dat veld lopen, krijgen ze voor die oranjefuck niet betaald dan????quote:
STERFquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:39 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik ook? En een ijsje graag..quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:30 schreef Jump het volgende:
verklein die kutvlaggen dan op zijn minst ffquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:39 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs als het je niet boeit, is een beetje nadenken toch niet teveel gevraagd?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:40 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Zie je maar weer eens hoe zeer het me boeit.
Een premie als ze winnen ja, maar dat is zakgeld voor zequote:Trouwens, het zijn toch allemaal miljonairs die op dat veld lopen, krijgen ze voor die oranjefuck niet betaald dan????
Inderdaad, en nog ff een dikke HEIL erachteraan. Ik denk dat als ze er dit jaar uitliggen ik daarna even keihard WE ARE THE CHAMPIONS op mn stereo ga spelen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:41 schreef daniman het volgende:
ik kreeg laatst van die hysterie spontaan zin om te gaan scanderen wanneer Nederland eruit ligt en duitsland nog niet: DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!
Leek me bij nader inzien alleen niet zo tactisch, hehehe
En bedankt he?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:41 schreef Sakura het volgende:
Het is trouwens wel heel opvallend dat die troep vooral opgehangen wordt in de volksbuurten waar in het algemeen wat 'dommer' volk woont.
In alle soorten buurten zie ik oranje, maar in de 'aso-wijken' is het idd 10 keer zo extreem.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:41 schreef Sakura het volgende:
Het is trouwens wel heel opvallend dat die troep vooral opgehangen wordt in de volksbuurten waar in het algemeen wat 'dommer' volk woont.
Je bent tenslotte toch volslagen gestoord als je als volwassen kerel oranje vlaggejtes op gaat lopen hangen, dan zit er toch echt iets grondig mis in die grijze brij in de woonkamer.
wat tips tegen die zooi:quote:
Ach ik vind het wel GOED hoe ze het nu doen, ze liggen er immers elke keer weer lekker vlot uit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:43 schreef daaaaan het volgende:
Een premie als ze winnen ja, maar dat is zakgeld voor ze
gevolgd door: "schade Holland alles ist vorbei" en die stinkende mediageile Henny Huisvuil song "Hier stond je dan vanavond"quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:43 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Inderdaad, en nog ff een dikke HEIL erachteraan. Ik denk dat als ze er dit jaar uitliggen ik daarna even keihard WE ARE THE CHAMPIONS op mn stereo ga spelen.
Hihi, geen wijk is zo gestoord of er wonen ook nog wel normale mensenquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:43 schreef daaaaan het volgende:
is een beetje nadenken toch niet teveel gevraagd?
Ja en SURPRISE SURPRISE, DE VERASSING BRENGT JE HELEMAAL VAN DE WIJS.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:46 schreef daniman het volgende:
gevolgd door: "schade Holland alles ist vorbei" en die stinkende mediageile Henny Huisvuil song "Hier stond je dan vanavond"
Mwoch, ik ben zelf A-sociaal Amiga gebruiker hahahahaquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:46 schreef Sakura het volgende:
Hihi, geen wijk is zo gestoord of er wonen ook nog wel normale mensen
EK 2004 : Halve finalequote:Op donderdag 8 juni 2006 18:45 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel GOED hoe ze het nu doen, ze liggen er immers elke keer weer lekker vlot uit.
Jij zou zelf als je een topbaan met een mega-salaris in Barcelona aangeboden kreeg, lekker voor die paarduizend euro in dit koude zeikerige kutland blijven?quote:Met dat "zakgeld" zijn die jongens kennelijk niet erg gemotiveerd en Nederland zegt ze ook al niks. Ze wonen immers altijd zelf lekker in Spanje of Italie en het lijkt ze geen reet te kunnen interesseren of ze dit songfestival van het voetbal zullen winnen.
Lekker belangrijk, ze hebben niet gewonnen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:48 schreef daaaaan het volgende:
EK 2004 : Halve finale
Lekker belangrijk, ze hebben niet gewonnen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:48 schreef daaaaan het volgende:
EK 2000 : Halve finale
Lekker belangrijk, ze hebben wederom niet gewonnen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:48 schreef daaaaan het volgende:
WK 1998 : Halve finale
Juich jij altijd voor verliezers?quote:
Lekker belangrijk allemaal weer, tuurlijk zou ik verkassen als ik zat bling zou hebben, maar ik vertegenwoordig Nederland dan ook niet als Nederlander.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:48 schreef daaaaan het volgende:
Jij zou zelf als je een topbaan met een mega-salaris in Barcelona aangeboden kreeg, lekker voor die paarduizend euro in Nederland blijven?Bovendien wist je dat als je jezelf er een beetje in verdiept had dat van Basten de sterren uit Italie en Spanje zat is, en het grootste gedeelte van het huidige elftal in Nederland voetbalt.
Als ze eindelijk eens met het WK neuken komen dan vertegenwoordig ik Nederland graag.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:52 schreef daniman het volgende:
de domme mensen vind ik de mensen die niet snappen dat voetbal een fucking game is, en hun teleurstelling moeten afreageren op mens, dier, plant en/of ding
Ze lagen er niet vlot uit, maar dat hadden ze wel verdiend. Vaak genoeg hebben ze beroerd gespeeld, moesten ze eerst op gang komen en gingen pas in de latere wedstrijden beter voetballen. Om maar te zwjigen van de houding "o we hebben een doelpunt, nu kunnen we weer inkakken"quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:48 schreef daaaaan het volgende:
EK 2004 : Halve finale
EK 2000 : Halve finale
WK 1998 : Halve finale
Ze wonnen niet, maar er vlot uitliggen noem ik dit ook nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:52 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ze hebben niet gewonnen.
[..]
Lekker belangrijk, ze hebben niet gewonnen.
[..]
Lekker belangrijk, ze hebben wederom niet gewonnen.
Die kwamen uit jouw post, is al weggehaald.quote:Juich jij altijd voor verliezers?
quote:Lekker belangrijk allemaal weer, tuurlijk zou ik verkassen als ik zat bling zou hebben, maar ik vertegenwoordig Nederland dan ook niet als Nederlander.![]()
![]()
Zullen we maar niet over de Duitsers gaan beginnen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:54 schreef daniman het volgende:
[..]
Ze lagen er niet vlot uit, maar dat hadden ze wel verdiend. Vaak genoeg hebben ze beroerd gespeeld, moesten ze eerst op gang komen en gingen pas in de latere wedstrijden beter voetballen. Om maar te zwjigen van de houding "o we hebben een doelpunt, nu kunnen we weer inkakken"
Even nadenken....quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:55 schreef daaaaan het volgende:Dus omdat zei goed zijn in een bekend spelletje mogen ze niet voor een topsalaris in een warm land gaan spelen?
Ja en het ligt ook altijd aan de scheids of de anderen speelden vals.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:54 schreef daniman het volgende:
Ze lagen er niet vlot uit, maar dat hadden ze wel verdiend. Vaak genoeg hebben ze beroerd gespeeld, moesten ze eerst op gang komen en gingen pas in de latere wedstrijden beter voetballen. Om maar te zwjigen van de houding "o we hebben een doelpunt, nu kunnen we weer inkakken"
Christ. Is voortijdige euthanasie écht geen optie?quote:
die zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, maar dat neemt niet weg wat ik zonet zei. Je moet je ook niet zo aangevallen voelen joh.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zullen we maar niet over de Duitsers gaan beginnen?
Ach, wat kan je verwachten van een stel mislukkelingen die als ze volslagen per ongeluk eindelijk eens doen waarvoor ze betaald worden elkaar bijkant anaal neuken op het grasveld. (vraag me altijd af wat ze na afloop in de kleedkamers nog doen, daar zal die mislukkeling die eindelijk eens een balletje ingeschoten heeft wel volledig anaal uitgewoond worden door zijn collega mislukkelingen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:54 schreef daniman het volgende:
[..]
Ja, of hele late abortus.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:01 schreef Jarno het volgende:
Christ. Is voortijdige euthanasie écht geen optie?
Ik wil ook wel oranje naamquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:30 schreef Jump het volgende:
Ja, lach maar, dit soort 'mensen' schijnen ook stemrecht te hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
vuur is ook oranje hoooorr![]()
one!!11no
![]()
;D;d::D
Sterker nog, ze mogen zelfs modden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, lach maar, dit soort 'mensen' schijnen ook stemrecht te hebben.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:03 schreef Relneger18 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vuur is ook oranje hoooorr![]()
one!!11no
![]()
;D;d::D
quote:"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
IEDEREEN die Nederland in maakt, bij voorkeur binnen de eerste 2 wedstrijden, is bij mij een held. Dit jaar hoop ik dat de moffen Nederland even goed de pan in hakken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:01 schreef daniman het volgende:
die zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, maar dat neemt niet weg wat ik zonet zei. Je moet je ook niet zo aangevallen voelen joh.
ik heb trouwens met dat EK in 2000 ook gelachen toen België door Turkije werd verslagen en daardoor niet naar de achste finales kon. Ik was al voor de turken en gelukkig wonnen ze die wedstrijd. Wat een genot was dat
DRIEWERF LOL!!!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:02 schreef Sakura het volgende:Ach, wat kan je verwachten van een stel mislukkelingen die als ze volslagen per ongeluk eindelijk eens doen waarvoor ze betaald worden elkaar bijkant anaal neuken op het grasveld. (vraag me altijd af wat ze na afloop in de kleedkamers nog doen, daar zal die mislukkeling die eindelijk eens een balletje ingeschoten heeft wel volledig anaal uitgewoond worden door zijn collega mislukkelingen.
Dat is tenminste, als ze dan wel hem erin weten te krijgen.
Nooit aan gedacht! Dit neemt in 1 keer mijn verbazing weg dat het gros de laatste keer Balkenende in het kabinet hebben gekozen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:03 schreef Jarno het volgende:
Ja, lach maar, dit soort 'mensen' schijnen ook stemrecht te hebben.
Die Niederlande wird dieses fußballspiel nicht gewinnen, weil sie zu dumm sogar sind, ihren hahn innerhalb der scheide einer dame zu erhalten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:08 schreef daniman het volgende:
Das einundzwanstige jahrhunderd!
Mensch Natur Technik
Planet der Visionen!
Zo na deze korte offtopic intermezzo kunnen we weer verder zeiken op oranje.
gelukkig is zijn financieel adviseur ook een heel betrouwbaar persoonquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:08 schreef Jarno het volgende:
[afbeelding]
"Meneer de Groot, ik moet dat jaarverslag nú hebben!"
Ik bedoel, als je eenmaal zo laag bent gegaan, ben je toch in geen enkele functie meer serieus te nemen? Je ziet je baas toch eeuwig en altijd met die wortels en dat petje op?.
Ach ja, ja stock, der innerhalb meines fröhlichen Fußballs esels adolph spannt! zei de ene voetballer tegen de ander!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:09 schreef Sakura het volgende:
Ik denk dat in dit geval het het allerleukste zou zijn als Deutschland Nederland zou verslaan en er met de cup vandoor gaat. Ik zie nu al al die oranje-debieltjes een volledig lachend Duitsland verlaten met de sleurhut.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:12 schreef daniman het volgende:
overigens Mirrorman zal nederland er niet na of binnen twee wedstrijden uitliggen, in de eerste rondje speel je ALTIJD drie wedstrijden. Maar die hoef je enkel te verneuken om eruit te liggen, dus ...Met Argentinië zou dat iig moeten kunnen lukken, Ivoorkust moeten we van kunnen winnen en Servië, tja geen idee
![]()
Aan de manager zal het iig niet liggen:quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:13 schreef Sakura het volgende:
gelukkig is zijn financieel adviseur ook een heel betrouwbaar persoon
[afbeelding]
Ik zou het bijna over debielen hebben, ware het niet dat dat een zware belediging en onderschatting is van de geestelijke vermogens van de gemiddelde debiel.
Ja maar wij genieten altijd daarna, en je kent het gezegde: Wie het laatst lacht lacht het best. En geloof me, we liggen iedere keer weer in een deuk om jullie tranen na alweer eens een keer grondig te zijn afgemaakt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:15 schreef Mojave het volgende:
Heerlijk!! mensen die de WK gekte slecht trekken en zich er aan ergeren![]()
![]()
![]()
Het WK duurt maar vier weken. Het nagenieten 4 jaar.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ja maar wij genieten altijd daarna, en je kent het gezegde: Wie het laatst lacht lacht het best. En geloof me, we liggen iedere keer weer in een deuk om jullie tranen na alweer eens een keer grondig te zijn afgemaakt.
HET LAG AAN DIE SCHEIDS, DIE WAS OMGEKOCHT!!!!1111eeneeneenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef Jarno het volgende:
En dan die geile kutanalyses ook altijd.
"Tsja, Servië uit, altijd lastig en je kunt dan wel 4-4-3 gaan spelen maar sinds Milosevic geblesserd is, is 6-6-6 echt veel beter, je kunt dan over de flanken gaan counteren en als je dan wisselt met de linksback dan heb je zo een hattrick te pakken". Aldus mislukte voetballer numero zoveel die voor 2 tientjes en een consumptiebon zijn 'visie' mag komen spuwen naast. Hans Kraaij Jr.
.
.
Nare jeugd gehad ofzo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:16 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit geval het het allerleukste zou zijn als Deutschland Nederland zou verslaan en er met de cup vandoor gaat. Ik zie nu al al die oranje-debieltjes een volledig lachend Duitsland verlaten met de sleurhut.
[..]
Aan de manager zal het iig niet liggen:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het WK duurt maar vier weken. Het nagenieten 4 jaar.
Dit jaar eens wat screencaps maken van huilende fans.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef Jarno het volgende:
Het WK duurt maar vier weken. Het nagenieten 4 jaar.
Ik heb in een huis gewoont vol met van die voetbal gekken, in een asociale buurt met nog veel meer van die kneuzen. Dan wordt je niet blij als je er zelf geen zak aan vind.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:18 schreef Mojave het volgende:
Nare jeugd gehad ofzo?
Ach ja, kruip jij maar lekker weer achter je Amiga.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:19 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Dit jaar eens wat screencaps maken van huilende fans.![]()
Trek je het niet meer, Sjakie Wonderslof?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:21 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ach ja, kruip jij maar lekker weer achter je Amiga.
Dat kan ik me voorstellen, begrijp ik ook volkomen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:21 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik heb in een huis gewoont vol met van die voetbal gekken, in een asociale buurt met nog veel meer van die kneuzen. Dan wordt je niet blij als je er zelf geen zak aan vind.
editquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Trek je het niet meer, Sjakie Wonderslof?
Neuh, ik kruip wel op je vriendin of zusje terwijl jij voor de TV zit te juichen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:21 schreef Mojave het volgende:
Ach ja, kruip jij maar lekker weer achter je Amiga.
Ja stel je voor dat iemand voetbal haat. Zie je aan de andere zenders ook, alleen maar wijvenfilms, als je niet van voetbal houdt ben je immers in Nederland een wijf.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:22 schreef Jarno het volgende:
Trek je het niet meer, Sjakie Wonderslof?
*wijst*quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:23 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar jij je mee bemoeit![]()
Lees dit topic er als naslagwerkje nog eens op na, misschien dat je het dan begrijpt. Stel jij houdt niet van Opera, en er is eens in de zoveel tijd een opera festival waar je compleet mee dood gegooit wordt: Opera vla, opera vlaggetjes (ook in je eigen tuin etc), opera balletjes, 36 uur durende opera verslagen, je favo series dagelijks geschrapt voor de opera, zou jij dan blij worden?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:22 schreef Mojave het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, begrijp ik ook volkomen.
Vind je het dan zelf niet een beetje triest dat je mensen die wel fan zijn van oranje de overwinning niet gunt?
Ja true.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:24 schreef daniman het volgende:
Mojave je moet dit topic met een korreltje zout nemen. Ieder zjin meningJij vind dat nederland moet winnen, Mirrrorman en nog wat anderen vinden van niet
Duidelijk toch?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:23 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Neuh, ik kruip wel op je vriendin of zusje terwijl jij voor de TV zit te juichen.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:15 schreef daniman het volgende:
over voetbal gesproken:
http://www.kuh-von-malibu.de/m1_mov.htm![]()
![]()
![]()
![]()
Hey, niks mis met Opera. Alles beter dan dat IE.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:25 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Lees dit topic er als naslagwerkje nog eens op na, misschien dat je het dan begrijpt. Stel jij houdt niet van Opera, en er is eens in de zoveel tijd een opera festival waar je compleet mee dood gegooit wordt: Opera vla, opera vlaggetjes (ook in je eigen tuin etc), opera balletjes, 36 uur durende opera verslagen, je favo series dagelijks geschrapt voor de opera, zou jij dan blij worden?
En dan neem ik nog maar 1 greep uit de voetbal zooi en laat ik ZELFS de irritante opera reclames nog buiten beschouwing.
Ja ik snap precies wat je bedoeld en daar heb ik zeker begrip voor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:25 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Lees dit topic er als naslagwerkje nog eens op na, misschien dat je het dan begrijpt. Stel jij houdt niet van Opera, en er is eens in de zoveel tijd een opera festival waar je compleet mee dood gegooit wordt: Opera vla, opera vlaggetjes (ook in je eigen tuin etc), opera balletjes, 36 uur durende opera verslagen, je favo series dagelijks geschrapt voor de opera, zou jij dan blij worden?
En dan neem ik nog maar 1 greep uit de voetbal zooi en laat ik ZELFS de irritante opera reclames nog buiten beschouwing.
Ach ik zou ze in principe die overwinning nog wel gunnen, ware het niet dat je echt compleet overal dood gegooit wordt met al die oranje zooi. Je komt er niet van weg, begrijp je? OVERAL wordt je ermee dood gegooit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:24 schreef daniman het volgende:
Mojave je moet dit topic met een korreltje zout nemen. Ieder zjin meningJij vind dat nederland moet winnen, Mirrrorman en nog wat anderen vinden van niet
Duidelijk toch?
Alles klar, dat kan ik me wel voorstellen ja als je niks met het WK hebt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:28 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ach ik zou ze in principe die overwinning nog wel gunnen, ware het niet dat je echt compleet overal dood gegooit wordt met al die oranje zooi. Je komt er niet van weg, begrijp je? OVERAL wordt je ermee dood gegooit.
Ik persoonlijk begin al met series en films hamsteren voor de W of EK want op andere zenders is het pet, en je favo-shows worden ervoor geschrapt. (Zelfs al staat het in de gids dat het wel komt, daar malen ze niet om)
Maar je zal toch eens in de zoveel tijd naar buiten moeten en wat zie je dan? Oranje vlaggetjes buiten je huis. Dan wordt je niet vrolijk, ja en DAN ga je denken ik hoop dat ze er na 2 wedstrijden uitliggen want dan is dat meteen weer gedaan.
Oranje wc-papierquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:30 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Oh ja, en je favo TV-Gids, zit je lekker te schijten met de gids op je schoot, is die ook COMPLEET GEINFECTEERD met oranjeshit. Ja dan moet niemand het me ook kwalijk nemen als ik spontaan diarree ervan krijg en vervolgens m'n reet met die gids af veeg.
Snap je? Het is too much. Het is een overkill.
Want voor de 3e groepswedstrijd wordt Duitsland gebombardeerd ofzo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:31 schreef slashyou het volgende:
eind volgende week kan alles er weer af.
Ach, sommige houden van voetbal, anderen houden weer van sport.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:22 schreef Mojave het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, begrijp ik ook volkomen.
Vind je het dan zelf niet een beetje triest dat je mensen die wel fan zijn van oranje de overwinning niet gunt?
letterlijk niet overleefd hequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:34 schreef daniman het volgende:
nee, dan hebben ze het niet overleefd in de poel met Argentie, Servië en Ivoorkust
Die oranje gids is eik genoeg om hem direct op te zeggen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:32 schreef daniman het volgende:
hehehe hier is het makkelijk. Heb geen TV gids dus die zal me niet lastig vallenEn reclameblaadjes met Oranjegekte gaan lekker de papiercontainer in
Is neuken eigenlijk een sport?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:34 schreef Sakura het volgende:
Ach, sommige houden van voetbal, anderen houden weer van sport.
Naja ze zijn goed met gas in Duitsland....quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:36 schreef Ringo het volgende:
Standrechtelijk executeren, die oranjemeute.
erdgasquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:38 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Naja ze zijn goed met gas in Duitsland....
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:39 schreef slashyou het volgende:
erdgas
wat is in godsnaam een wuppie?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:39 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Oranje wuppies.... ook zo lekker orgineel. De hele wuppie zooi hebben we in 1981 al gehad.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:43 schreef slashyou het volgende:
wat is in godsnaam een wuppie?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:43 schreef slashyou het volgende:
[..]
wat is in godsnaam een een niet gejat userplaatje?
ehhh ff goed kijken graag, de oranje wikkel zit er al omheenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:41 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oranje wikkel eromheen en buiten de stadions verkopen als Oranje-lachgas.
Atariquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:45 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Da's een wuppie. En dan hebben ze er nu oranje wuppen van gemaakt. Echt afschuwelijk.
Zelfs in 1981 vond ik er al geen flikker aan, ik speelde liever op mn Atari 2600.
Oh ja! Naja ik zal even Duitsland mailen of ze nog een lading hebben liggen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:46 schreef Sakura het volgende:
ehhh ff goed kijken graag, de oranje wikkel zit er al omheen
Tsja god dat was nog een kleine 5 jaar voordat ik een Commodore 64 en toen een Amiga had. Atari 2600 was destijds wel geestig, jammer dat ze nooit verder aan die chipset hebben gewerkt. Ik bedoel als je de Atari's daarna zag was allemaal hetzelfde.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:49 schreef DrDentz het volgende:
boeiend
tering nog zo één...quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:49 schreef DrDentz het volgende:
boeiend
Da's echt goed werk ja.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:55 schreef tntkiller het volgende:
http://www.ad.nl/wkvoetbal/groep_b/article378456.ece
zo en nu een biertje
Commodore ist Holy.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:58 schreef Sakura het volgende:
Eindelijk gevonden wat ze in de kleedkamers uitvoeren
[afbeelding]
Computernerds zijn gay, kansloos, én lelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:03 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Da's echt goed werk ja.
[..]
Commodore ist Holy.
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eindconclusie: Voetbal is gay.
Tja, dat krijg je als je in een volksbuurt woont he....quote:
Hoe weet jij dat nou? Voel je je soms beter omdat je in de States woont? Poeh poeh stoer hoor. Als je schijt is het ook bruin pipo.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:28 schreef maartena het volgende:
Tja, dat krijg je als je in een volksbuurt woont he....
Je bent wel heel erg gefrustreerd hequote:Op maandag 12 juni 2006 20:05 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Voel je je soms beter omdat je in de States woont? Poeh poeh stoer hoor. Als je schijt is het ook bruin pipo.
Kijk maar uit dat een tornado je huisje niet omver blaast.
quote:Op maandag 12 juni 2006 20:31 schreef JosvG het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg gefrustreerd heJe woont in een kutbuurt die helemaal oranjegek is, je geeft het zelf toe, iemand maakt er een opmerking over en je hapt meteen vol in
Neuh, jullie proberen me te laten happen maar het werkt niet erg. Als je goed in dit topic kijkt zie je dat de oranje fans niks anders hebben gedaan dan happen tot nu toe.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:31 schreef JosvG het volgende:
Je bent wel heel erg gefrustreerd heJe woont in een kutbuurt die helemaal oranjegek is, je geeft het zelf toe, iemand maakt er een opmerking over en je hapt meteen vol in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |