Heeft ie zelfgemaaktquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat bed! Daar wil ik meer over weten, heb je die zo gekocht of ben je zelf zo handig?
Mooi tochquote:Op zondag 4 maart 2007 12:03 schreef TwyLight het volgende:
Je hebt al best veel xbox games sinds je die xbox hebt ijsmeis
Ik vind het er een beetje kaal uit zien.. En je drinkt Amstel maar hebt een Heineken posterquote:Op zondag 4 maart 2007 19:55 schreef InProduction het volgende:
Die games krijgt ze: "ijsmeis(Redactie Games)"
Anyway.. hier mijn kamer/kantoor.
Vreemde combinatie, ik heb alleen een kantoor/werkplek (webdesign, DTP etc.) nodig én een slaapkamer en in de rest van het huis was geen plek meer. Reacties zijn altijd welkom![]()
[afbeelding]
Kamer t.o.v. de deur
[afbeelding]
Bureau
[afbeelding]
Kast tegenover m'n bed, CD's, bierverzameling, DVD speler en enkele CD's
[afbeelding]
M'n bed.. valt niet veel over te zeggen behalve dat traagschuim heerlijk is![]()
[afbeelding]
Lamp, NaWaKa das, Anglia oorkonde
[afbeelding]
De tegenwoordig zeer hippe inloopkast van 15 jaar oud. De inhoud van deze kast verpest de strakheid van m'n hok.
Gejat (geleend) van je vriendje dan ?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:01 schreef ijsmeis het volgende:
Die games heb ik niet gekregen hoor. In ieder geval niet van FOK!.
ik wilde ook zo'n bed maar mn kamer was daar niet hoog genoeg voor!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:42 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er opruimt en netjes uitquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef Afzuigkap het volgende:
Aangezien het oude foto's waren en ik nu een nieuwe digitale camera heb, hier nieuwe foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil nog een wit bankje in m'n kamer i.p.v. die stoel, flatscreen tv, nieuwe dvd-speler en wit laminaat in m'n kamer. Naja, dromen he..
Dat kastje met die spiegel erboven vind ik moooi! Is zoiets nou duur, en waar koop je dat?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef Afzuigkap het volgende:
Aangezien het oude foto's waren en ik nu een nieuwe digitale camera heb, hier nieuwe foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil nog een wit bankje in m'n kamer i.p.v. die stoel, flatscreen tv, nieuwe dvd-speler en wit laminaat in m'n kamer. Naja, dromen he..
Als ik zo dicht op mijn tv zou zitten zou ik spontaan blind wordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef Afzuigkap het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks en ja dat kloptquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:57 schreef dRobje het volgende:
[..]
ziet er opruimt en netjes uit![]()
leuk kamertje.. en dromen moet je altijd hebben
zal straks thuis eens ff foto's maken
Xenos en prijzen variaren, want je heb veel verschillende maten en vormen, maar toch wel zo'n 60 - 90 euro. En die spiegel was geloof ik iets van 20.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:47 schreef -x-nathali-x- het volgende:
[..]
Dat kastje met die spiegel erboven vind ik moooi! Is zoiets nou duur, en waar koop je dat?![]()
Ja is niet anders, vandaar dat ik flatscreen wil, die kan ik dan aan de muur hangen en dan is het al een stuk verder verwijderd van m'n stoel (dan hopelijk bank).quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Als ik zo dicht op mijn tv zou zitten zou ik spontaan blind wordenVoor de rest ziet het er leuk uit
. Dat tv kastje komt me alleen bekent voor..
tadaaaaaquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:52 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Thanks en ja dat klopt
En ben benieuwd
Ajaxquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:57 schreef dRobje het volgende:
[..]
tadaaaaa
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
let op mijn prachtige oude ajax-dekbed
[afbeelding]