Hahahaha grappigquote:Op maandag 19 maart 2007 17:56 schreef Catch22- het volgende:
ik las "Show hier je kanker"
leek me al een raar topic
is daar wat mis mee dan ..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Nederlandse vlag boven je hoofd... erg 'patriotic' zoals de americanen zouden zeggen.
jep is helaas al op maar van dat spul ga je (te)hardquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:46 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Zie ik daar in de hoek een fles cannabis absinthe?![]()
oke danquote:
Owww snap je hebt mequote:Op zondag 11 maart 2007 17:41 schreef Graft het volgende:
[..]
Ik zie het al, jij bent lid van blood & Honour.
Vlaggetje, Gasmasker en houtenfiguur in rare positie.![]()
dan heb je goede smaak kerelquote:Op zondag 18 maart 2007 22:50 schreef T_r_u_m_a_n het volgende:
[..]
meesterlijk!
ik heb de vlag boven mijn bed![]()
hahaha en dat gasmasker ook.
mooi mooi mooi
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef 16meter het volgende:
Niets mis met een beetje chauvinisme. Ook wij Nederlanders mogen trots zijn op onze nationaliteit.
gaan we intellectueel doenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef 16meter het volgende:
Niets mis met een beetje chauvinisme. Ook wij Nederlanders mogen trots zijn op onze nationaliteit.
een je paard dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:56 schreef NordicBlue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en ben onlangs verhuist naar:
[afbeelding]
Ik kan niet zo goed tegen Americanen (of wat voor inwoners van welk land dan ook) die helemaal voor het vaderland zijn etc.quote:
quote:"Patriotism is the conviction that your country is superior to all others because you were born in it."
George Bernard Shaw (24)
07/26/1856 - 11/02/1950
Erse dramatist, author and Nobel Prize Laureate
Een zooitje, maar een leuk hok zo te zienquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:07 schreef gateh het volgende:
aanzicht boven bureau:
[afbeelding]
vanaf me bed:
[afbeelding]
langleve groothoek![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Geen afzuigkap? Jij gaat zooo een vieze vette kamer krijgen.
Leuke kamerquote:Op zondag 24 juni 2007 10:32 schreef ChipsZak. het volgende:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedanktquote:
wel echt een KINDERkamer nog (nofiquote:
Nee hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 12:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
wel echt een KINDERkamer nog (nofi), op de Christina poster na misschien
Via marktplaats uit mijn eigen woonplaats.quote:
Chéquote:Op zondag 24 juni 2007 12:01 schreef Liebe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Best slechte kwaliteit maar anders werden ze zo groot. En ja, hij is roze :$ groep 7 toen ik dat behangetje kreeg :p En volgend jaar ga ik toch op kamers dus
Omdat ik een nederlandse vlag op mijn kamer heb hangen ben ik meteen radicaalquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen Americanen (of wat voor inwoners van welk land dan ook) die helemaal voor het vaderland zijn etc.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |