Ik heb geloof ik ook geen veroordeling uitgesproken...quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Een beetje bi is niet bah.
Vredenburg.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welk theater?
Dat wordt lachen!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:23 schreef mark_03 het volgende:
Zaterdag bij Paul de Leeuw
Dat vind ik samen met Jazz in Barcelona nou net zijn betere soloplaten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:06 schreef GebakkenEi het volgende:
Live, Verzamel & FBI albums niet meegerekend moet ik nog Vaderland & Ballade van de Dromedaris
Tja, Degustibus non est disputandumquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:28 schreef Michiel72 het volgende:
Ben heel blij voor Frank dat As zo goed ontvangen is. Maar ik kan de plaat niet echt waarderen. Het is me te minimalistisch en zijn stem is me zo nu en dan te gekunseld hees.
Ik hoor Frank het liefste wat poppy. Heden is in dat opzicht een topplaat!
Ik kom er nog wel aan. Van De Ballade van de Dromedaris doet hij deze tours (althans bij het concert waar ik was) "Sinds de dag". Ik maakte een briljante uitvoering van dat nummer meequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:41 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dat vind ik samen met Jazz in Barcelona nou net zijn betere soloplaten.Met name De Ballade van de Dromedaris vind ik geweldig.
Ja en het geweldige "Wolven in de nacht"!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Dans in slow motion' wordt dan weer algemeen gezien als een van de mindere albums.. 'Voor Jou Alleen' staat er wel op als ik me niet vergis..
Een minder album... Hoe relatief meningen soms zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Dans in slow motion' wordt dan weer algemeen gezien als een van de mindere albums.. 'Voor Jou Alleen' staat er wel op als ik me niet vergis..
Klopt. En de DVD-versie is idd ook gaaf. Overigens was ik helemaal in extase toen ie m deze tour deed. Het album "Dans in slowmotion" heb ik nog maar 1 keer geluisterd. Het openingsnummer "Hoe verschrikkelijk ik ben" vind ik erg mooi. Maar mijn favoriete FGB-album tot nu toe is "Een zomer aan het einde van de twintigste eeuw" Prachtig van de rockende titeltrack als opening tot het epische "De Piano van Beethoven" als afsluiting.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Kaap De Goede Hoop' is dan weer van het album 'Schaduw van de Liefde' toch? Mooi nummer inderdaad! Staat ook op de DVD
Mhm ik ook nietquote:Op donderdag 26 april 2007 20:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Foto van een mooie dag' vind ik ook wel 'episch'.. nog nooit live gehoord helaas.
Je moeder is een echte Boeijen...oeeeh familiequote:Op vrijdag 27 april 2007 17:14 schreef hoM3r het volgende:
Ik zag laatst een reportage van hem en hij deed me zo aan mijn ooms denken, dat heerlijke trage en zwaarmoedige, mijn moeder is dan ook een echte Boeijen.
Kenden jullie deze link trouwens al? http://www.youtube.com/watch?v=wWf-opD4faI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |