Dankjequote:Op donderdag 8 juni 2006 14:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmm, niet slecht...![]()
Heeft jouw familie iets te maken met brandweerauto's?
Ja, en als je dan vredig gestorven bent, even posten hier.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe!Zullen we kijken wie het eerst zijn volledige lijstje haalt?
Kom op, wij hebben koffie en theequote:
okay dat is waarquote:
feauteaux!quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:16 schreef mimi112 het volgende:
[..]
Goedzo, vrouwelijke systeembeheerder, maar gewoon geen tijd gehad voor dat fotoboek (ben dan wel een systeembeheerder, maar zit thuis niet echt veel bij de computer, heb best een sociaal leven als je begrijpt wat ik bedoel) En ook al zeg ik het zelf, krijg regelmatig complimentjes, maar ik snap de vooroordelen, kan je ook niks aan doen. Ben wel op en top vrouw hoor, voor de duidelijkheid.
En oh ja, als je graag m'n foto wil zien kan je dat gewoon vragen hoor....
Heb geen foto op internet en ben aan t werk, maar zal es kijken als ik thuis benquote:
Mag ik een foto?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:16 schreef mimi112 het volgende:
[..]
Goedzo, vrouwelijke systeembeheerder, maar gewoon geen tijd gehad voor dat fotoboek (ben dan wel een systeembeheerder, maar zit thuis niet echt veel bij de computer, heb best een sociaal leven als je begrijpt wat ik bedoel) En ook al zeg ik het zelf, krijg regelmatig complimentjes, maar ik snap de vooroordelen, kan je ook niks aan doen. Ben wel op en top vrouw hoor, voor de duidelijkheid.
En oh ja, als je graag m'n foto wil zien kan je dat gewoon vragen hoor....
ook in die volgorde?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:15 schreef Gebs het volgende:
Ik wil:
Trouwen
Neuken
Kinderen krijgen
oud worden
een auto
en vredig sterven
een eigen huis
een ijsje
En ik ben tot de conclusie gekomen dat niks binnen hand bereik is![]()
doe ff normaal tegen bipatuh, klojoquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, en als je dan vredig gestorven bent, even posten hier.
Wat is dat, je bood zelf aan om er één te posten, en dan nou foto van mij en andere kerl vragen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:02 schreef mimi112 het volgende:
[..]
Trouwens wel vreemd dat twee mensen een foto vragen waarvan ik zelf geen foto kan bekijken![]()
Ik ben niet bevooroordeelt maar na deze discussie ben ik toch wel benieuwd naar foto, je mag hem me ook prive geven hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:02 schreef mimi112 het volgende:
[..]
Trouwens wel vreemd dat twee mensen een foto vragen waarvan ik zelf geen foto kan bekijken![]()
is je *fap* materiaal op?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ben niet bevooroordeelt maar na deze discussie ben ik toch wel benieuwd naar foto, je mag hem me ook prive geven hoor.
En ik heb net zo eerlijk wel een foto (Niet dat je daar vrolijk van wordt)
Heul nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |