WK 1998 style.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:43 schreef MaxPower het volgende:
maar als Duitsland na drie hele slechte wedstrijden na de pouleronde al naar huis mag sta ik ook te juichen. Moeilijk...
dan zijn ze nog niet uitgeschakeldquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:47 schreef 7th_wave het volgende:
door van costa rica te verliezen met 30-0 en rode kaarten voor de keeper, en de rest van hun sterspelers(1 kaart dus)
toen tegen tsjechie was ook wel leuk. "baroos baroooos NEIN!!!!!!!" op de duitse TVquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:52 schreef koningdavid het volgende:
Roemloos ten onder gaan in de eerste ronde...
In de laatste minuut van de derde groepswedstrijd het fatale tegendoelpunt.![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:54 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
toen tegen tsjechie was ook wel leuk. "baroos baroooos NEIN!!!!!!!" op de duitse TV
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:54 schreef 7th_wave het volgende:
toen tegen tsjechie was ook wel leuk. "baroos baroooos NEIN!!!!!!!" op de duitse TV
Nee, maar Duitsland wordt al jaren gezien als de grote rivaal, dus daarom willen we dit, niets mis mee toch?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:55 schreef LudoSanders het volgende:
Vanwaar die haat jegens de Duitsers, hebben ze jullie wat misdaan ofzo?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:55 schreef LudoSanders het volgende:
Het is geen haat, 't is gewoon gezonde rivaliteit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:55 schreef LudoSanders het volgende:
Hier teken ik voor. De ultieme revanche voor '74!quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:45 schreef scarefreak het volgende:
Door Nederland in de finale natuurlijk,
Onterecht laat overnemen uiteraard!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:05 schreef XL het volgende:
Ik hoop dat ze een penalty mogen nemen waar alles vanaf hangt. Dat ze die scoren, maar dat de scheids hem laat overnemen voor te vroeg inlopen en dat ze hem de tweede keer missen.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:05 schreef XL het volgende:
Ik hoop dat ze een penalty mogen nemen waar alles vanaf hangt. Dat ze die scoren, maar dat de scheids hem laat overnemen voor te vroeg inlopen en dat ze hem de tweede keer missen.
Voorafgaand aan die schwalbe stond van Nistelrooij buitenspel en nam hij die bal ook nog eens met zijn hand mee. De pass werd verstuurd door vd Vaart die de bal na een overtreding op Ballack had verovertquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:11 schreef Fatality het volgende:
Met een schwalbe van van Nistelrooij in de laatste minuut een penalty + doelpunt tegen te krijgen.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:11 schreef Fatality het volgende:
Met een schwalbe van van Nistelrooij in de laatste minuut een penalty + doelpunt tegen te krijgen.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:45 schreef scarefreak het volgende:
Door Nederland in de finale natuurlijk, of anders met 0 punten in de groepsfase.
hahahaha dat zou ook meesterlijk zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:33 schreef Dynia het volgende:
op doelsaldo niet door de pouleronde heenkomen...:)
omdat in de laatste minuut van deze wedstrijd ze een penalty missen en/of in de andere wedstrijd 4 minuten na de 90ste nog even gescoord wordtquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:33 schreef Dynia het volgende:
op doelsaldo niet door de pouleronde heenkomen...:)
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:45 schreef scarefreak het volgende:
Door Nederland in de finale natuurlijk, of anders met 0 punten in de groepsfase.
En nog even in iemands haren spuugdquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:54 schreef Zwansen het volgende:
Nou, in de finale tegen Nederland natuurlijk. Dat Duitsland echt heer en meester is, 10 x beter speelt en 7x de paal of lat raakt. 2 x een doelpunt onterecht afgekeurd wegens buitenspel, en dat dan Ruud in buitenspelpositie na een elleboog aan zijn man gegeven heeft de winnende erin tikt. In de 83e minuut welteverstaan.
De laatste minuten gaat Oranje ongelofelijk theatraal liggen bij elk contact, tijdrekken etc.
ik meen gehoord te hebben dat nederland en duitsland elkaar in de halve finale zouden kunnen ontmoeten (en dus niet in de finale).quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:57 schreef Richardfun het volgende:
Ik droom al maanden van een finale tussen Duitsland en Nederland. Is dat eigenlijk mogelijk, schema-technisch gezien zeg maar? In ieder geval, ik zie hier mensen hopen op een schwalbe van v. Nistelrooy in de laatste minuut van de finale, maar dat zou de overwinning z'n glans ontnemen. Ik hoop dat het een wedstrijd wordt waarin Nederland de Duitsers op elk vlak overklast, en met mooi en vooral 'fair' voetbal de Duitsers gewoon met 3-0 of 4-0 van de mat af veegt, in de finale, in Berlijn. Dan kan ik gelukkig sterven
neuh, maar eikels zijn het... 81 miljoen stuksquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:55 schreef LudoSanders het volgende:
De finale is volgens mij wel mogelijk. Als ze op dezelfde plaats in de poule eindigen, komen ze elkaar echter in de kwartfinale al tegen (als ze dus dan ook de 8ste finale winnen). Anders is het pas de finale.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Hooguit halve finale nederland- duitsland is mogelijk, finale niet. Duitsland wordt eruit gegooid door Engeland, net zoals die 5-0 of 5-1.
nee kwart finale of halve finale... helaasquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De finale is volgens mij wel mogelijk. Als ze op dezelfde plaats in de poule eindigen, komen ze elkaar echter in de kwartfinale al tegen (als ze dus dan ook de 8ste finale winnen). Anders is het pas de finale.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
neuh, maar eikels zijn het... 81 miljoen stuks
en ja.. tussen 81 miljoen duitsers zullen ook vast wel een paar rondlopen die wel te harden zijn..
Prachtig scenario, alleen hoop ik dat er dan ook doping bij de Fransen wordt gevondenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:30 schreef mcwops het volgende:
ik hoop zaterdagmoren in alle kranten te lezen is dat er verdachte sporen zijn gevonden van doping bij de Mannschaft. Dat het zeker geen hoax is, dat er een link is met Italiaanse omkooppraktijken (Italie ook naar huis) en vooral dat er keiharde bewijzen (flimpies, foto's, verklaringen) zijn dat de Duitsers nota bene in die Heimat hun eigen toernooi hebben verklooid. Klinsmann wordt als een held in hometown LA binnengehaald door de local gangs en verder duiken alle voetballers voor onbepaalde tijd onder.
Al het andere is niet aan te bevelen. Verliezen in een wedstrijd, poule, kwart, half of finale (vooral geen finale, duitsers noemen zich dan 4 jaar Vice-Weltmeister!..) ligt altijd aan de bal, het veld, de media, de scheids, dat de hele wereld tegen duitsland is, maar dus nooit aan de spelers !!
Dit veroorzaakt door een ongeconcentreerde scheids doordat Sylvie Meijs telkens haar tieten laat zien op de VIP-tribunequote:Op donderdag 8 juni 2006 11:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Voorafgaand aan die schwalbe stond van Nistelrooij buitenspel en nam hij die bal ook nog eens met zijn hand mee. De pass werd verstuurd door vd Vaart die de bal na een overtreding op Ballack had verovert![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:37 schreef Ricky_ het volgende:
Duitsland speelt het gehele toernooi het prachtigste voetbal ooit gespeeld, rolt al zijn tegenstanders tot aan de finale met minstens 3-0 op, Klose wordt met 15 doelpunten WK-topscorer aller tijden. Dan de finale tegen Nederland. Duitsland speelt wederom geweldig en krijgt zelfs applaus van het Nederlandse publiek. 2 afgekeurde doelpunten wegens buitenspel, die helemaal niet buitenspel waren. Na 90 minuten nog 0-0, verlengen dus. In de verlenging kans op kans voor Duitsland, de paal en lat worden aan gort geschoten. Dan, in minuut 120+4, Van der Vaart een duidelijke schwalbe. Voor de hele wereld is het duidelijk, behalve voor de arbitrage. Van Nistelrooij raakt eerst de lat, maar via Oliver Kahn (Lehmann moest afhaken wegens een blessure), die wilt opstaan om te juichen en zo zijn voet tegen de bal tikt, rolt de bal langzaam het doel in.
![]()
Precies het scenario wat ik in mijn hoofd had, op de finale naquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:37 schreef Ricky_ het volgende:
Duitsland speelt het gehele toernooi het prachtigste voetbal ooit gespeeld, rolt al zijn tegenstanders tot aan de finale met minstens 3-0 op, Klose wordt met 15 doelpunten WK-topscorer aller tijden. Dan de finale tegen Nederland. Duitsland speelt wederom geweldig en krijgt zelfs applaus van het Nederlandse publiek. 2 afgekeurde doelpunten wegens buitenspel, die helemaal niet buitenspel waren. Na 90 minuten nog 0-0, verlengen dus. In de verlenging kans op kans voor Duitsland, de paal en lat worden aan gort geschoten. Dan, in minuut 120+4, Van der Vaart een duidelijke schwalbe. Voor de hele wereld is het duidelijk, behalve voor de arbitrage. Van Nistelrooij raakt eerst de lat, maar via Oliver Kahn (Lehmann moest afhaken wegens een blessure), die wilt opstaan om te juichen en zo zijn voet tegen de bal tikt, rolt de bal langzaam het doel in.
![]()
Ik weet niks van voetbal, maar ik heb het schema gezien en het kan makkelijk. Duitsland 2e in de poul en Nederland 1e, of net andersom, en dan is het mogelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:20 schreef faberic het volgende:
Nederland-Duitsland in de finale kan toch helemaal niet volgens het speelschema?
Ja maar het hangt dus iig van meer af dan alleen of Nederland en Duitsland goed spelen. Da's toch niet leuk dan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik weet niks van voetbal, maar ik heb het schema gezien en het kan makkelijk. Duitsland 2e in de poul en Nederland 1e, of net andersom, en dan is het mogelijk.
volgens mij wel.. maar dan moeten zij 1e in de poule worden en wij 2e geloof ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:20 schreef faberic het volgende:
Nederland-Duitsland in de finale kan toch helemaal niet volgens het speelschema?
je bent dan niet de enigequote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:16 schreef Richardfun het volgende:
Vanavond, 2-0 op de broek krijgen van Costa Rica. Dan lach ik me helemaal dood
Dat vind ik ook wel de leukste optie inderdaadquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:45 schreef scarefreak het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het interesseert me geen reet hoe, als er maar genoeg van dit is.
Ik wilde serieus iets met een busongeluk gaan typen, maar je was me voor zie ik.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:30 schreef The_Langolier het volgende:
Mijn ultieme uitschakeling van Duitsland:
De voorbereiding loopt voorspoedig, het spel wordt beter en de spelers lijken 'begeisterd', de Duitse pers krijgt er vertrouwen in en het gehele volk gaat massaal achter de selectie staan. De eerste wedstrijd wordt met een makkelijke overwinning binnengehaald. Het spel is goed en overheersend, zelfs de Nederlanders kunnen een tikkeltje jaloezie niet tegenhouden. Een zegetocht lijkt te zijn begonnen. Tijdens een busrit naar de tweede wedstrijd raakt de spelersbus van de weg, rijdt tegen een gastank en vliegt in de fik. geen overlevenden, en de Duitsers zijn uitgeschakeld.
Einde.
![]()
Ja, dit zuigt enorm. De Duitsers waren met de penalties al bijna een ronde verder.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:09 schreef Dint het volgende:
Zo dus... in de laatste minuten van de verlenging 2 doelpunten om de oren krijgen.![]()
Viva Italia!
ik ook, maar niet met een Argentinië dat zo aan het lafbekken slaat....quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:41 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik had liever gezien dat ze al waren uitgeschakeld tegen Argentinië![]()
nou ja, tot aan die busrit klopte het wel....quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:30 schreef The_Langolier het volgende:
Mijn ultieme uitschakeling van Duitsland:
De voorbereiding loopt voorspoedig, het spel wordt beter en de spelers lijken 'begeisterd', de Duitse pers krijgt er vertrouwen in en het gehele volk gaat massaal achter de selectie staan. De eerste wedstrijd wordt met een makkelijke overwinning binnengehaald. Het spel is goed en overheersend, zelfs de Nederlanders kunnen een tikkeltje jaloezie niet tegenhouden. Een zegetocht lijkt te zijn begonnen. Tijdens een busrit naar de tweede wedstrijd raakt de spelersbus van de weg, rijdt tegen een gastank en vliegt in de fik. geen overlevenden, en de Duitsers zijn uitgeschakeld.
Einde.
![]()
Zou bijna gaan denken dat je wat tegen Duitsland hebtquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
Op deze manier dus![]()
En Zaterdag onder de zoden geschoffeld worden door Portugal met 10 rood en 30 geel. Zoww, klaar ermee
![]()
Mwahhhhquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:55 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Zou bijna gaan denken dat je wat tegen Duitsland hebt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |