Het is ze dus niet geluktquote:The Cell will also make use of Tranmeta's LongRun power-management technology. Kutaragi stressed that power consumption was critical. "If we can't reduce [power consumption]," he stated, "we will never be able to make the PS3 cheap and small."
Lastly, Kutaragi addressed cooling the Cell. "We'll use heat pipes and a custom cooling solution, but the methods used will be common," he said. "We definitely aren't using any proprietary methods... We certainly couldn't fit a liquid cooling system [inside the PS3]... We're spending a lot on heat and electromagnetic interference [management]. The power supply could almost be sold separately."
ik zie het ze nog doen ookquote:The power supply could almost be sold separately."
Op die screens is het ook niet zo bijzonder. In de trailer zag het er wel best goed uit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:23 schreef SocialDisorder het volgende:
klinkt het heel raar als ik zou zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben van Coded Arms?
sterker nog, ik vind het op PS2 screens lijkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:23 schreef SocialDisorder het volgende:
klinkt het heel raar als ik zou zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben van Coded Arms?
ik moest aan BLACK denken...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:35 schreef kepler het volgende:
[..]
sterker nog, ik vind het op PS2 screens lijken
Ik aan HL2.quote:
Bron: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=65545quote:Speaking to Eurogamer this morning, a Sony spokesperson has dismissed rumours that the PlayStation 3's hardware specs are to be downgraded as "ridiculous".
A report on website Games Radar claimed that Sony was having trouble fitting all the PS3's components within the console case without risk of overheating. The article also suggested that the Cell processor could run at a lower speed than originally stated.
But Sony spokesperson Jonathan Fargher told Eurogamer: "The PS3 downgrade story is categorically not true.
Advertisement
"Developers have been working with PS3 dev kits for anywhere between eight and 12 months, and to suggest that we'd now take the decision to downgrade the hardware at such a late stage, is, well, ridiculous.
"Worse still is the suggestion that we couldn't fit all the technical components into a plastic box," Fargher continued.
"Granted, whilst all products are not perfect, we do have over 40 years of experience making consumer electronics equipment, and therefore, extensive experience in making things fit - PSone and Slimline PS2 being just two examples of that."
So there you have it - the PlayStation 3 will arrive with all specs intact when it hits European shops on November 17th.
99% ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:36 schreef Diablos79 het volgende:
Dat klinkt al heel wat geloofwaardiger dan een of andere geheimzinnige insider. 99% van al die geruchten zijn bullshit.
Enige gerucht dat misschien aannemelijk is dat ze de voeding extern zouden doen.. Maar ik denk dat zelfs dat niet meer dan een gerucht blijft.
Maar het gerucht dat de PS3 zou worden gedowngrade hoort zeker niet bij die 1%quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
99% ja.
Dus houd je nog 1% over.
Overigens kwam beide van dezelfde bron. Dus allebei vrij ongeloofwaardig imo.
Een korrel zout? Eerder pakken van 1kilo. Valt wel op dat veel mensen zeiken over de hardware. Maar uiteindelijk gaat het toch allemaal om de games. En ik twijfel er geen moment aan dat de PS3 hele vette games gaat krijgen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:
ik neem alle geruchten sowieso met een korrel zout, het enige wat ik geloof is datgene dat ik op 17 november kan vasthouden.
Zo geloven bepaalde mensen al ruim 2000 jaar in het gerucht dat er een god zou moeten bestaan
Makkelijk te verklaren hoor:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:22 schreef SocialDisorder het volgende:
precies, hardwarematig loopt de PS2 mijlenver achter op de 360, maar toch verkoopt die beter in de VS. En ik weiger te geloven dat dat puur een geldkwestie is, als ik zie dat 75% van de Amerikaanse huishoudens één of meer LCD-TV's hebben, waarvan er gemiddeld minimaal bijna 1 HDTV per huishouden.
1 woord; games.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:22 schreef SocialDisorder het volgende:
precies, hardwarematig loopt de PS2 mijlenver achter op de 360, maar toch verkoopt die beter in de VS. En ik weiger te geloven dat dat puur een geldkwestie is, als ik zie dat 75% van de Amerikaanse huishoudens één of meer LCD-TV's hebben, waarvan er gemiddeld minimaal bijna 1 HDTV per huishouden.
Hoe kom je trouwens aan die 75%?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Ja 75% is wel erg hoog. Ik geloof dat het aantal HDTV's in the US rond de 25% is. Nog wel heel wat hoger dan hier.quote:
meh coded arms op de psp was totaal ruk, lijkt me op de Ps3 niet veel vetter eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Coded Arms.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |