Waarom een map wel, maar een inventory niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:27 schreef SocialDisorder het volgende:
De PSP kun je niet als controller gebruiken. De PSP is namelijk een slave-device van de X360/PS3/whatever. De PS3 kan wel signalen naar de PSP sturen (bijv beelden) maar de PSP kan niet naar de PS3 sturen.
Zoals op de E3 genoemd werd; de PSP is ondermeer te gebruiken als achteruitkijkspiegel in F1. Maar plattegronden voor FPS kan ook, maar een inventorysystem zoals bij Final Fantasy op de Cube met de GBA kan niet.
Een map kijk je naar, je inventory wil je dingen vandaan plukken, maar dat kan dus niet. Daarvoor zou de PSP naar de PS3 moeten sturen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom een map wel, maar een inventory niet.
Wat is het verschil?.
Ah, maar je zou wel gewoon weer kunnen geven wat er in je inventory zit, me dunkt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een map kijk je naar, je inventory wil je dingen vandaan plukken, maar dat kan dus niet. Daarvoor zou de PSP naar de PS3 moeten sturen.
Schijnbaar. Ik zou het niet weten, ik heb er geen verstand van. Volgens de uitleg die ik lees moet dat idd gewoon kunnen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, maar je zou wel gewoon weer kunnen geven wat er in je inventory zit, me dunkt.
Zonder daar met de PSP dingen van te selecteren, dat kan ook gewoon met je interface op je scherm.
quote:Sony PS3 controller has typo
Here's a blunder of epic proportions by Sony that will go down in Engrish folklore. Kotaku paid a visit to Sony's Ginza showroom and came away with a winner - the PlayStation 3 controller displayed there is missing the SELECT button, with the word SERECT in its place instead. This could be attributed to a common translating mistake, but growing up on a diet Up, Up, Down, Down, Left, Left, Right, Right, A, B, Select, Start ought to have the correct spelling embedded into anybody's psyche, cultural and language barrier notwithstanding.
Mij lijkt het ook niet handig om steeds je PSP op te moeten pakken als je wat uit je inventory wil pakken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:08 schreef Tain het volgende:
Dat linken van een PSP met een PS3 lijkt me door die beperkingen van die link echt totaal niks toevoegen aan een spel...
Als je direct met je PSP het spel kan besturen dan had dat nog wel nut gehad, nu moet je je normale controller erbij houden en je PSP om af en toe op te kijkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook niet handig om steeds je PSP op te moeten pakken als je wat uit je inventory wil pakken..
Voeding er uit, me dunkt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, hitteproblemen voor de ps3. Benieuwd hoe ze dat op gaan lossen.
$60 voor een remakequote:Op woensdag 14 juni 2006 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Best Buy heeft FFVII voor de PS3 in hun lijst:
http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?skuId=7858605&type=product&productCategoryId=pcmcat92300050000&id=1142300188021
BELIEVE
60 dollar voor één van de beste game ooit, met graphics van nu.quote:
Een inventorysysteem als Final Fantasy op de cube, mind you.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom een map wel, maar een inventory niet.
Wat is het verschil?.
zonder overdrijven; ik zou er voor in de rij gaan liggenquote:
En dus? Vind het nog veel geld voor een remake. Game kan nog zo fantastisch zijn geweest, er zijn dingen die nu gewoon niet meer kunnen, zeker voor die prijsquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
60 dollar voor één van de beste game ooit, met graphics van nu.
Ik vind het geen geld, zou er zo 75 euro voor betalenquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
En dus? Vind het nog veel geld voor een remake. Game kan nog zo fantastisch zijn geweest, er zijn dingen die nu gewoon niet meer kunnen, zeker voor die prijs![]()
Alleen maar om hetzelfde spel te spelen wat je al hebt met betere graphics...quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:49 schreef SocialDisorder het volgende:
man ik ben bereid m'n linkerbeen er voor te geven. (zou m'n linkerarm willen geven, maar dat speelt dan weer zo lastig)
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen maar om hetzelfde spel te spelen wat je al hebt met betere graphics...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |