abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:52:05 #51
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38655192
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:50 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Kijk eens op alternate
Het is wel minder keuze dan de grote jongens, maar meer keuze dan voor de 360.
Jup.
Al zal het me niet verbazen dat er op een gegeven moment een (3rd party) bracket komt voor de X360.
Of misschien van MS zelf.
-
pi_38655373
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Jup.
Al zal het me niet verbazen dat er op een gegeven moment een (3rd party) bracket komt voor de X360.
Denk het niet, "leaders act, not react" weet je nog?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_38655454
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:39 schreef Diablos79 het volgende:
Nou die dingen kunnen ook met de PS2
Als je een HD erin zet en er Linux opzet kun je hem gewoon als werkstation gebruiken
Ja klopt, dat kan ook wel. Maar volgens mij wilde Ken dat alle PS2 bezitters de PS2 als pc zou gaan gebruiken (naast een console) en dat hebben ze uiteindelijk toch wel beperkt gehouden met de Linux-kit (en later helemaal onmogelijk gemaakt met de slimline PS2).
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jup.
Lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk. MS gooit gewoon z'n eigen HDD-packs op de markt waar ze een mooie winst op kunnen maken. Waarschijnlijk zit in die HDD-packs van MS ook een of andere firmware die het onmogelijk maakt om andere schijven te gebruiken.
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:27:06 #54
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38656451
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Denk het niet, "leaders act, not react" weet je nog?
Nou ja, of je luistert gewoon naar je achterban.
Er is toch flink wat kritiek op. .
-
pi_38660711
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nou ja, of je luistert gewoon naar je achterban.
Er is toch flink wat kritiek op. .
Yup, maar laten we eerlijk wezen, na alle beschuldigingen die Moore en Allard naar Sony hebben geslingerd over een kopieer-strategie, kunnen ze het niet maken om de X360 geschikt te maken voor normale HDDs.

Iets waar ik me enorm over verbaasd heb trouwens, die beschuldigingen, DOS en Windows zijn de grootste jat-praktijken uit de geschiedenis van de computer. Maar das weer een ander verhaal.
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:24:33 #56
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38660963
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:18 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Yup, maar laten we eerlijk wezen, na alle beschuldigingen die Moore en Allard naar Sony hebben geslingerd over een kopieer-strategie, kunnen ze het niet maken om de X360 geschikt te maken voor normale HDDs.
Hoezo, Sony kopieert toch ook schaamteloos na het eerst allemaal bagger te noemen? .
Sterker nog, Sony bedankte MS laatst zelfs omdat ze mensen online hebben gekregen met consoles. .
quote:
Iets waar ik me enorm over verbaasd heb trouwens, die beschuldigingen, DOS en Windows zijn de grootste jat-praktijken uit de geschiedenis van de computer. Maar das weer een ander verhaal.
Daar valt over de discussieren. Maar laten we dat maar niet hier doen. ./
-
pi_38666678
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:18 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Denk dat ze dat sowieso niet gaan doen, omdat een vrij plaatsbare HDD betekend dat ze je console ook sneller zouden kunnen kraken.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:50:38 #58
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38667728
Dieptepunt TVP.

QFT topic
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 8 juni 2006 @ 21:01:59 #59
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38670422
Wat nieuwe screens van Untold Legends: Dark Kingdom

http://media.ps3.ign.com/media/814/814614/imgs_1.html

Ziet er toch al heel wat beter uit dan de eerste beelden die ze ervan lieten zien.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_38671457
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef Diablos79 het volgende:
Wat nieuwe screens van Untold Legends: Dark Kingdom

http://media.ps3.ign.com/media/814/814614/imgs_1.html

Ziet er toch al heel wat beter uit dan de eerste beelden die ze ervan lieten zien.
zeker, UT:DK begint steeds beter eruit te zien, als de gameplay ook nog cool is ga ik hem mss wel kopen.
pi_38671570
echt next gen ziet het er niet uit, fable is mooier
pi_38671724
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:26 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

zeker, UT:DK begint steeds beter eruit te zien, als de gameplay ook nog cool is ga ik hem mss wel kopen.
Van wat ik nu gelezen heb lijkt het me een Diablo 2 achtig spel alleen dan met 1 class, ben dus benieuwd of het ook leuk blijft
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:07:41 #63
145074 Diablos79
pi_38673400
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:28 schreef arnout109 het volgende:
Vertel even wat ECHT next gen is? Volgens mij is alles wat de ps2/xbox/CG niet kunnen next-gen, en UL is grafisch heel wat beter dan PS2/xbox/CG dus ziet het er next gen uit. Vergeleken met de eerste screens is er heel wat verbeterd. En fable is mooier? Als je Fable 1 bedoeld dan moet je echt je ogen laten nakijken want Fable is(in technisch opzicht) echt niet mooier.
pi_38673711
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:28 schreef arnout109 het volgende:
fanboys zijn zo makkelijk te herkennen
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:33:54 #65
145074 Diablos79
pi_38674685
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:13 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

fanboys zijn zo makkelijk te herkennen
Ach fanboy van een console zijn is opzich niet erg. Alleen de meeste van die gasten zijn helemaal blind voor alles wat niet van hun systeem is. Ik ben zelf best wel een Sony fan, gewoon omdat ik me heel erg hebt vermaakt met de ps1 en ps2. Maar dat wil niet zeggen dat ik het goede van Nintendo en MS niet zie of dat ik vind dat er niks mis is met Sony.

En dan vind ik MS fanboys nog lang niet zo erg als die Nintendo fanboys. Die vinden alles gejat en iedereen die van mooie graphics houd is meteen een graphics hoer want het draait alleen om gameplay ... En graphics en gameplay hebben ook helemaal niks met elkaar te maken
pi_38675062
Ik durf het bijna niet, maar ik doe het toch:
quote:
Kutaragi: Sony aims to emulate Apple with PS3
SCE president says his company is aiming for iPod-like iconic status for its next-gen console and will focus on hardware and PC-like functionality.
By Walt Wyman, GameSpot
Posted Jun 8, 2006 12:41 pm PT

Sony Computer Entertainment president Ken Kutaragi went in depth on SCEI's business model and strategy during the second part of an interview with Japanese site PC Impress Watch.

Clarifying Sony's business model for the PlayStation 3, Kutaragi said Sony would be diverging from the traditional model of hardware, content, and royalties--which he referred to as a product of "the Nintendo era." He stated that in regards to the PS3, "our message is clear: hardware is our business." Rather than selling hardware at a loss and compensating with royalties, Sony plans to make the PS3 "a common platform, on which top programmers can realize their full potential."

On the other hand, he confirmed that Sony has no plans to stop releasing first-party software and will continue the policy it has followed for the PlayStation 2. "[With the PS2] we're putting out a considerable amount of content. But we don't step on third-party companies' toes; it's more of a friendly rivalry."

Regarding the PS3's high sticker price, Kutaragi explained it was all a matter of brand perception. "Steve Jobs could slap an Apple logo on the PS3 and sell them for $2,000 each," he said. "We couldn't do that. That's the difference between the PlayStation brand and a computer brand, like Apple." He also expressed Sony's wish to make "PlayStation" a byword for "entertainment computer."

He further emphasized the PS3's PC-like abilities, stating there would be no problems running popular flavors of OS, including Linux, Windows, and Mac OS X: "to the PS3, an OS is like any other application." However, he added that "I think that perhaps you'll see a general purpose Cell [built-in] OS." Previously, the company has said that the PS3 hard drive would come with a Linux-based OS preinstalled.

Kutaragi also expressed his desire that the PS3 should enter the household and form its own "ecosystem" as Apple products have managed to do in the past. "More than Microsoft," he said, "Apple is closer to our vision [for the PS3]." Although SCEI and Apple are not in competition now, Kutaragi rules out nothing in the future. "Jobs loves computers. It's only natural that our visions should overlap."
bron: http://www.gamespot.com/news/6152519.html

Goed, wat ik hier dus uit begrijp, is dat Sony met de PS3 meer naar Apple computers wil gaan. Hij wil graag dat de Playstation niet meer als een videogameconsole wordt gezien, maar meer als entertainment computer.

Ik denk dat dit een goede en verstandige strategie is. Één die de mod-scene wel zal kunnen waarderen, aangezien ze er alles aan deden om van de Xbox een mediadevice te maken.
Ik zie de PS3 die rol in een huishouden wel op zich nemen. Het probleem is alleen de naam; je moet het apparaat niet meer als console zien, maar als een mediadevice.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 00:26:48 #67
34586 kepler
No bounce, no play
pi_38678926
al die uitbreidingen hoeven allemaal niet op de PS3 wat mij betreft hoor Ik vind al die multimedia-functionaliteiten op de 360 ook wel leuk, maar wat mij betreft gaat de PS3 toch iets te ver. Voor de meeste dingen die je met een PS3 zou moeten kunnen doen kan ik ook wel met mn PC doen. Ik wil gewoon een console om op te gamen en eventueel met wat basic multimedia-dingen. Maar het moment dat ik zelf programma's moet gaan installeren of mijn PS3 moet gaan upgraden om optimaal te gaan genieten van games dan haak ik toch echt af hoor...

maar laten we eerst rustig afwachten tot de launch en wat Sony nu precies van plan is met de PS3. Kutaragi-san praat wel vaker onzin
The line is a dot to you!
pi_38679167
Och een pc voor 600 euro die meer doet dan een normale pc zou wel handig zijn. Als ze het kunnen waarmaken wat ze vertellen zou dat ook leuk klinken maar het is en blijft een console. Ik hoop dat ze er een keer verder in komen want hun ideeeen (ja dat zijn een boel eeee`en) zijn leuk en als dat zou slagen dan zouden ze een hap in de markt kunnen zetten. Maar daarintegen zijn er al zat sony branches die het daar niet mee eens zouden zijn

Maargoed dat zien we wel.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  vrijdag 9 juni 2006 @ 00:38:48 #69
34586 kepler
No bounce, no play
pi_38679272
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 00:34 schreef disjfa het volgende:
Och een pc voor 600 euro die meer doet dan een normale pc zou wel handig zijn. Als ze het kunnen waarmaken wat ze vertellen zou dat ook leuk klinken maar het is en blijft een console. Ik hoop dat ze er een keer verder in komen want hun ideeeen (ja dat zijn een boel eeee`en) zijn leuk en als dat zou slagen dan zouden ze een hap in de markt kunnen zetten. Maar daarintegen zijn er al zat sony branches die het daar niet mee eens zouden zijn

Maargoed dat zien we wel.
jah maar als de PS3 dus echt een soort PC gaat worden dan wil ik dus wel alles gaan doen wat ik ook mn PC kan doen. En dat zie ik dan ook weer niet gebeuren... Nogmaals een console heb ik voornamelijk om te gamen

maar zoals je al zei: dat zien we wel
The line is a dot to you!
pi_38682816
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 00:38 schreef kepler het volgende:

[..]

jah maar als de PS3 dus echt een soort PC gaat worden dan wil ik dus wel alles gaan doen wat ik ook mn PC kan doen. En dat zie ik dan ook weer niet gebeuren... Nogmaals een console heb ik voornamelijk om te gamen

Behalve doen wat ik op mijn PC kan doen, maar hij komt dan ook op dezelfde plek te staan als mijn PC. Ik zie overigens het ook niet echt snel gebeuren dat er een Windows PS3 komt of een MacOS X PS3.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:06:51 #71
145074 Diablos79
pi_38688449
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 00:38 schreef kepler het volgende:

[..]

Het is toch je eigen keuze hoe je de ps3 gaat gebruiken. Als je gewoon die 500 euro versie koopt dan is het ook niks meer dan een console voor games. Sony bied alleen de mogelijkheden om er meer mee te doen. Maar hoofdzakelijk zal het toch echt gewoon een console zijn
pi_38691099
Bij mij thuis zal hij hoogstwaarschijnlijk de belangrijke taak van mediaspeler op zich krijgen. Films, muziek, foto's, you name it. Ik de mogelijkheden van de PS3 ten volste benutten. Waarom? Het gebruiksgemak van de XMB ten eerste. Ten tweede de draadloze controllers die toch iets fijner werken om een filmpje/muziekje/diasjootje te starten dan een muis/tobo-combi.

Daarnaast is er nóg één hele goede reden om de PS3 aan te schaffen;
Metal Gear Solid 4
pi_38691902
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Bij mij thuis zal hij hoogstwaarschijnlijk de belangrijke taak van mediaspeler op zich krijgen. Films, muziek, foto's, you name it. Ik de mogelijkheden van de PS3 ten volste benutten. Waarom? Het gebruiksgemak van de XMB ten eerste. Ten tweede de draadloze controllers die toch iets fijner werken om een filmpje/muziekje/diasjootje te starten dan een muis/tobo-combi.

Metal Gear Solid 4
Was het al bekend welke videoformaten er vanuit XMB afgespeeld kunnen worden?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:51:58 #74
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38692230
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:

Metal Gear Solid 4
Een game maakt nog geen console. Daar zijn er wel meer voor nodig. Die komen er ook wel, het duurt alleen nog zo lang,
En die extra functies zijn leuk, ware het niet dat ik dat allemaal al heb.
M'n HDTV is m'n 3de monitor en m'n PC zit er rechtstreeks op aangesloten.
En wtf ga je muziek luisteren via je TV? Hoe nutteloos is dat .
Al die extra shit hoef ik niet. Jammer dat het je wel wordt opgedrongen. Je betaalt er voor zonder dat je het wil. Dat vind ik een beetje jammer.
-
pi_38692756
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Een game maakt nog geen console. Daar zijn er wel meer voor nodig. Die komen er ook wel, het duurt alleen nog zo lang,
En die extra functies zijn leuk, ware het niet dat ik dat allemaal al heb.
gefeli, ik niet.
quote:
M'n HDTV is m'n 3de monitor en m'n PC zit er rechtstreeks op aangesloten.
En wtf ga je muziek luisteren via je TV? Hoe nutteloos is dat .
Audio via versterker laten lopen?
quote:
Al die extra shit hoef ik niet. Jammer dat het je wel wordt opgedrongen. Je betaalt er voor zonder dat je het wil. Dat vind ik een beetje jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')