abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juni 2006 @ 12:44:46 #201
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38880166
quote:
The Cell will also make use of Tranmeta's LongRun power-management technology. Kutaragi stressed that power consumption was critical. "If we can't reduce [power consumption]," he stated, "we will never be able to make the PS3 cheap and small."

Lastly, Kutaragi addressed cooling the Cell. "We'll use heat pipes and a custom cooling solution, but the methods used will be common," he said. "We definitely aren't using any proprietary methods... We certainly couldn't fit a liquid cooling system [inside the PS3]... We're spending a lot on heat and electromagnetic interference [management]. The power supply could almost be sold separately."
Het is ze dus niet gelukt
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:33:50 #202
34586 kepler
No bounce, no play
pi_38891535
quote:
The power supply could almost be sold separately."
ik zie het ze nog doen ook
The line is a dot to you!
pi_38909358





Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 08:58:25 #204
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_38909509
VS XIII
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:00:42 #205
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38909546
Coded Arms.



-
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:23:36 #206
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_38909908
klinkt het heel raar als ik zou zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben van Coded Arms?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 10:16:06 #207
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_38911111
Screenshots zeggen zo weinig, zonder de naam van het spel erbij.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 10:28:06 #208
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38911384
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:23 schreef SocialDisorder het volgende:
klinkt het heel raar als ik zou zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben van Coded Arms?
Op die screens is het ook niet zo bijzonder. In de trailer zag het er wel best goed uit.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:35:21 #209
34586 kepler
No bounce, no play
pi_38916589
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:23 schreef SocialDisorder het volgende:
klinkt het heel raar als ik zou zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben van Coded Arms?
sterker nog, ik vind het op PS2 screens lijken
The line is a dot to you!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:37:46 #210
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_38916684
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:35 schreef kepler het volgende:

[..]

sterker nog, ik vind het op PS2 screens lijken
ik moest aan BLACK denken...
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:39:55 #211
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38916765
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik moest aan BLACK denken...
Ik aan HL2.
Maar ik vind het er niet verkeerd uitzien, eigenlijk.
Je kan niet van elke game verwachten dat het er als Gears of War of MGS4 uit komt te zien.
-
pi_38916847
quote:
Speaking to Eurogamer this morning, a Sony spokesperson has dismissed rumours that the PlayStation 3's hardware specs are to be downgraded as "ridiculous".

A report on website Games Radar claimed that Sony was having trouble fitting all the PS3's components within the console case without risk of overheating. The article also suggested that the Cell processor could run at a lower speed than originally stated.

But Sony spokesperson Jonathan Fargher told Eurogamer: "The PS3 downgrade story is categorically not true.

Advertisement
"Developers have been working with PS3 dev kits for anywhere between eight and 12 months, and to suggest that we'd now take the decision to downgrade the hardware at such a late stage, is, well, ridiculous.

"Worse still is the suggestion that we couldn't fit all the technical components into a plastic box," Fargher continued.

"Granted, whilst all products are not perfect, we do have over 40 years of experience making consumer electronics equipment, and therefore, extensive experience in making things fit - PSone and Slimline PS2 being just two examples of that."

So there you have it - the PlayStation 3 will arrive with all specs intact when it hits European shops on November 17th.
Bron: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=65545
PSN id: NL_SToRM
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:36:08 #213
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38918658
Dat klinkt al heel wat geloofwaardiger dan een of andere geheimzinnige insider. 99% van al die geruchten zijn bullshit.

Enige gerucht dat misschien aannemelijk is dat ze de voeding extern zouden doen.. Maar ik denk dat zelfs dat niet meer dan een gerucht blijft.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:40:03 #214
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38918813
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:36 schreef Diablos79 het volgende:
Dat klinkt al heel wat geloofwaardiger dan een of andere geheimzinnige insider. 99% van al die geruchten zijn bullshit.

Enige gerucht dat misschien aannemelijk is dat ze de voeding extern zouden doen.. Maar ik denk dat zelfs dat niet meer dan een gerucht blijft.
99% ja.
Dus houd je nog 1% over.
Overigens kwam beide van dezelfde bron. Dus allebei vrij ongeloofwaardig imo.
-
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:58:14 #215
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38919466
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

99% ja.
Dus houd je nog 1% over.
Overigens kwam beide van dezelfde bron. Dus allebei vrij ongeloofwaardig imo.
Maar het gerucht dat de PS3 zou worden gedowngrade hoort zeker niet bij die 1%
En een spokesperson van Sony is dezelfde bron als een anonieme insidere?
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:08:33 #216
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_38919876
ik neem alle geruchten sowieso met een korrel zout, het enige wat ik geloof is datgene dat ik op 17 november kan vasthouden.

Zo geloven bepaalde mensen al ruim 2000 jaar in het gerucht dat er een god zou moeten bestaan
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:14:21 #217
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38920094
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:
ik neem alle geruchten sowieso met een korrel zout, het enige wat ik geloof is datgene dat ik op 17 november kan vasthouden.

Zo geloven bepaalde mensen al ruim 2000 jaar in het gerucht dat er een god zou moeten bestaan
Een korrel zout? Eerder pakken van 1kilo. Valt wel op dat veel mensen zeiken over de hardware. Maar uiteindelijk gaat het toch allemaal om de games. En ik twijfel er geen moment aan dat de PS3 hele vette games gaat krijgen.

En dat gerucht over god is al wat ouder dan 2000 jaar
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:22:04 #218
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_38920379
precies, hardwarematig loopt de PS2 mijlenver achter op de 360, maar toch verkoopt die beter in de VS. En ik weiger te geloven dat dat puur een geldkwestie is, als ik zie dat 75% van de Amerikaanse huishoudens één of meer LCD-TV's hebben, waarvan er gemiddeld minimaal bijna 1 HDTV per huishouden.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_38920444
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:22 schreef SocialDisorder het volgende:
precies, hardwarematig loopt de PS2 mijlenver achter op de 360, maar toch verkoopt die beter in de VS. En ik weiger te geloven dat dat puur een geldkwestie is, als ik zie dat 75% van de Amerikaanse huishoudens één of meer LCD-TV's hebben, waarvan er gemiddeld minimaal bijna 1 HDTV per huishouden.
Makkelijk te verklaren hoor:

1000+ games voor de PS2
voor 1 360 koop je een PS2 met 10 spellen
meeste kennissen zullen een PS2 hebben dus kunnen ze spelletjes lenen
makkelijk te modden
etc
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:56:25 #220
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38921700
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:22 schreef SocialDisorder het volgende:
precies, hardwarematig loopt de PS2 mijlenver achter op de 360, maar toch verkoopt die beter in de VS. En ik weiger te geloven dat dat puur een geldkwestie is, als ik zie dat 75% van de Amerikaanse huishoudens één of meer LCD-TV's hebben, waarvan er gemiddeld minimaal bijna 1 HDTV per huishouden.
1 woord; games.
-
pi_38921992
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:22 schreef SocialDisorder het volgende:
precies, hardwarematig loopt de PS2 mijlenver achter op de 360, maar toch verkoopt die beter in de VS. En ik weiger te geloven dat dat puur een geldkwestie is, als ik zie dat 75% van de Amerikaanse huishoudens één of meer LCD-TV's hebben, waarvan er gemiddeld minimaal bijna 1 HDTV per huishouden.
Hoe kom je trouwens aan die 75%?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 19:56:12 #222
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38951611
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:03 schreef Tain het volgende:

[..]

Hoe kom je trouwens aan die 75%?
Ja 75% is wel erg hoog. Ik geloof dat het aantal HDTV's in the US rond de 25% is. Nog wel heel wat hoger dan hier.

Maar de PS2 verkoopt gewoon goed door de games in combinatie met de nu lage prijs. En waarschijnlijk verkoopt gewoon de merknaam playstation ook nog steeds erg goed.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_38964891
En toch blijf ik het knap vinden van Sony dat de PS2 zo goed blijft verkopen. Bovendien zullen veel mensen die nu een PS2 kopen over een paar jaar misschien wel een andere console willen. De PS3 zal tegen die tijd dan wel al wat aantrekkelijker geprijst zijn, dus dan lijkt de aanschaf van een PS3 een logische keuze. En het feit dat ze (bijna) al hun PS2 games erop kunnen spelen helpt ook wel
PSN id: NL_SToRM
  zondag 18 juni 2006 @ 10:45:03 #224
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38964957
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Coded Arms.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meh coded arms op de psp was totaal ruk, lijkt me op de Ps3 niet veel vetter eigenlijk.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 18 juni 2006 @ 11:53:02 #225
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38966178
Nieuwe game aangekondigd!!

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_39032051
quote:
Even though Sony will still support the Rumble technology in its PS2, Immersion admits that should the technology be excluded once and for all from the PS3 controller, its revenues would definitely be affected.

Should this come to pass, apart from the loss of revenue from PS3-related sales, it would be safe to assume that other parties would feel less need to incorporate vibration controllers in their own consoles, potentially shrinking the market further.

The company, though, states that they still have a stable source of revenue with their growing business in automotive control, medical simulators and cell phone space.

Immersion and Sony are still trying to talk things over, though. If any progress will be made at all, then there's a big chance that Immersion's TouchSense can still be used in the PS3's controller. Any such action on Sony's part will also give gamers something more to look forward to when the PS3's finally released.
Bron: klik

Hopelijk weet Sony iets af te dwingen, want rumble in de PS3 controller zou toch wel erg mooi zijn
PSN id: NL_SToRM
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:50:51 #227
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39032209
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 12:46 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Bron: klik

Hopelijk weet Sony iets af te dwingen, want rumble in de PS3 controller zou toch wel erg mooi zijn
Ben ik dan de enige die de rumble functie niet zal missen? Vond het nooit echt een toevoeging geven aan een spel. Eerder irritant dat getril in je hand tijdens het spelen. Ik zet het dus ook altijd uit wanneer dit kan.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:58:12 #228
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39032428
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 12:50 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ben ik dan de enige die de rumble functie niet zal missen? Vond het nooit echt een toevoeging geven aan een spel. Eerder irritant dat getril in je hand tijdens het spelen. Ik zet het dus ook altijd uit wanneer dit kan.
Mwa, met dat Rockstar Tabletennis wordt er zeer goed gebruik van gemaakt.
Als ie te hard trilt weet je dat de bal uit gaat. Voegt echt onwijs veel toe aan de gameplay imo.
Nu ze die next-gen rumbletechniek die ze hebben ontworpen hoop ik ook echt dat de X360 pads een update krijgen.
Wel leuk, als Sony rumble wil moeten ze aan Microsoft gaan betalen. .
-
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:59:30 #229
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_39032470
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 12:50 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ben ik dan de enige die de rumble functie niet zal missen? Vond het nooit echt een toevoeging geven aan een spel. Eerder irritant dat getril in je hand tijdens het spelen. Ik zet het dus ook altijd uit wanneer dit kan.
niet irritant, maar ook niet echt iets toevoegen. Het was er dus leuk, maar missen zal ik het niet.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:53:29 #230
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39034132
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 12:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
Wel leuk, als Sony rumble wil moeten ze aan Microsoft gaan betalen. .
Waarom dan? Het patent voor die rumble techniek is van Immersion en niet van MS. Dus als Sony zou moeten betalen voor rumble dan is het aan Immersion en niet aan MS.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_39034350
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:53 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Waarom dan? Het patent voor die rumble techniek is van Immersion en niet van MS. Dus als Sony zou moeten betalen voor rumble dan is het aan Immersion en niet aan MS.
Immersion is gedeeltelijk van MS
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:59:59 #232
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_39034357
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:53 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Waarom dan? Het patent voor die rumble techniek is van Immersion en niet van MS. Dus als Sony zou moeten betalen voor rumble dan is het aan Immersion en niet aan MS.
MS heeft aandelen in Immersion gekocht
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:31:49 #233
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39035433
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:59 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

MS heeft aandelen in Immersion gekocht
Ik dacht dat ze gewoon een smak geld aan Immersion hadden betaald zodat ze geen rechtzaak aan hun broek kregen voor het gebruik van de rumble techniek. Maar is verder ook niet erg boeiend in een PS3 topic.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:09:19 #234
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_39036891
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:31 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze gewoon een smak geld aan Immersion hadden betaald zodat ze geen rechtzaak aan hun broek kregen voor het gebruik van de rumble techniek. Maar is verder ook niet erg boeiend in een PS3 topic.
Die smak geld was gewoon een afkoopsom.

Daarna hebben ze een stapel aandelen genomen.

Sony en MS betalen overigens wel vaker aan elkaar. Vaio's draaien bv Windows OS en MS Office, en de computers op kantoor bij MS komen bij Dell vandaan, die weer sommige onderdelen bij Sony haalt.
Ook worden de DVDs en CDs waar MS-software op geperst staan bij Sony gemaakt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:27:46 #235
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39037589
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:09 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Die smak geld was gewoon een afkoopsom.

Daarna hebben ze een stapel aandelen genomen.

Sony en MS betalen overigens wel vaker aan elkaar. Vaio's draaien bv Windows OS en MS Office, en de computers op kantoor bij MS komen bij Dell vandaan, die weer sommige onderdelen bij Sony haalt.
Ook worden de DVDs en CDs waar MS-software op geperst staan bij Sony gemaakt.
Dat van die aandelen had ik niet echt gelezen. Heb me niet zo bezig gehouden met die zaak
Maar ze betalen inderdaad vaker aan elkaar ja, dus dat is opzich niks vreemds.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:32:35 #236
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_39037813
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:27 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dat van die aandelen had ik niet echt gelezen. Heb me niet zo bezig gehouden met die zaak
Maar ze betalen inderdaad vaker aan elkaar ja, dus dat is opzich niks vreemds.
is ook niets vreemds, maar sommige mensen leven volgens mij met het idee dat MS en Sony alles doen om elkaars inkomsten zo klein mogelijk te maken. Ik denk dat MS de Da Vinci Code-trailer dan wel geblokkeerd had op Live
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:34:35 #237
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_39037900
Nog over rumble; met name bij shooters en nog meer bij racegames vind ik het wel degelijk toegevoegde waarde hebben, mits goed geimplementeerd. Over de curbstones gaan bij racen, en dan wat voelen trillen is wel cool.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:43:22 #238
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39038240
Ik heb wel een lightgun gehad die terugslag geeft bij het schieten. Dat vond ik opzich nog wel tof. Maar met dat rumble gedoe heb ik helemaal niks. Het is nu niet zo dat ik het super vreselijk vind als het erin zou zitten. Maar ik speel liever zonder rumble(misschien een enkel spel daargelaten) en vind het ook niet echt een gemis in de PS3 joypad.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:48:05 #239
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39038434
Ik vind het echt een onwijs gemis als het er niet in zit.
De reden die Cheiron noemt is idd een hele grote. Vooral met racen, je voelt aan de trilling gewoon hoe je wegligging is en of je weg glijdt.
-
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:02:47 #240
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_39038996
nu zijn de racegames die ik speel vooral van het slag Burnout, Need for Speed en Mashed, dus van wegligging heb ik sowieso geen last
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:30:39 #241
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39042047
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:
nu zijn de racegames die ik speel vooral van het slag Burnout, Need for Speed en Mashed, dus van wegligging heb ik sowieso geen last
Bij racespellen heb ik het nog nooit gebruikt. Bij GT4 merk je ook zonder rumble heel goed hoe je auto er aan toe is. En bij die spellen die jij noemt is het helemaal niet van belang .. Enige spel waarbij ik de rumble handig vond was bij Silent Hill.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_39043229
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:34 schreef Cheiron het volgende:
Nog over rumble; met name bij shooters en nog meer bij racegames vind ik het wel degelijk toegevoegde waarde hebben, mits goed geimplementeerd. Over de curbstones gaan bij racen, en dan wat voelen trillen is wel cool.
Helemaal mee eens
PSN id: NL_SToRM
pi_39043633
Hoop trouwens dat je geen sloten meer moet picken in de volgende Splinter Cell, of ze moeten dat systeem veranderen. Btw ook leuk voor de BC Splinter Cell games, die zijn gewoon onspeelbaar zonder rumble
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39044074
Zoals gezegd is die trilfunctie in bepaalde games zeer functioneel en niet zomaar een extraatje. Het ontbreken van de trilfunctie is voor deze games zeer nadelig.

Het is dat ik sinds GT4 de logitech Driving Force Pro gebruik, die force feedback heeft, maar een Gran Turismo bijv. zonder trilfunctie (als je met controller speelt) kan ik me niet voorstellen.

Ik baal behoorlijk dat de trilfunctie weg is.
pi_39044683
Heavenly Sword artwork:









Meer

Te vet gewoon
Dit is voor mij een must-buy
PSN id: NL_SToRM
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:56:26 #246
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_39044684
Ik hoop dat Sony en Immersion er wel uitkomen. Ik vind een controller zonder rumble toch wel een gemis. Het stomme is dat je het meestal niet merkt wanneer het gebruikt wordt, maar juist wanneer het er niet is.... dan merk je pas dat je wat mist.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_39044861
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:56 schreef Fallen het volgende:
Het stomme is dat je het meestal niet merkt wanneer het gebruikt wordt, maar juist wanneer het er niet is.... dan merk je pas dat je wat mist.
Precies.
quote:
Ik hoop dat Sony en Immersion er wel uitkomen.
Ik ook. Al verwacht ik niet dat de eerste lichting PS3-controllers de trilfunctie zal hebben. Wellicht dat de trilfunctie later nog geherintroduceerd wordt.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:06:47 #248
34586 kepler
No bounce, no play
pi_39045057
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:01 schreef P-Style het volgende:


Ik ook. Al verwacht ik niet dat de eerste lichting PS3-controllers de trilfunctie zal hebben. Wellicht dat de trilfunctie later nog geherintroduceerd wordt.
naaien ze dan niet de eerste lichting kopers?
The line is a dot to you!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:11:54 #249
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39045238
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:06 schreef kepler het volgende:

[..]

naaien ze dan niet de eerste lichting kopers?
Nou ja, naaien.
Ik vind dat geen naaien. Eerder een iets te late service.
-
pi_39045378
De PS1 heeft zelfs 3 keer een nieuwe controller gehad. Eerst de gewone PS controller met alleen een D-pad, toen kwam er 1 met de analoge pookjes en pas later kwam de echte Dual Shock, die ook nogeens een ingebouwde trilfunctie toevoegde.
PSN id: NL_SToRM
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:27:17 #251
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39045784
Er komt downloadable content en een co-op multiplayer in Assasin's Creed, schijnt.
-
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:32:54 #252
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39046003
Dat mensen zo gehecht zijn aan de rumble functie had ik niet verwacht. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het zelf nooit gebruik. Ik ga er iedergeval niet beter van spelen als de joypad trilt.

Ik koop meestal ook geen nieuwe joypads bij een console(of er moet er een kapot gaan). Op de PS1 heb ik gewoon altijd met de 2 originele joypads gespeeld die erbij zaten. Zolang spellen gewoon lekker spelen vind ik het best, met of zonder trillen.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:25:17 #253
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_39048058
Wat vinden 'we' trouwens van al die downloadable content?

Ik ben een beetje bang dat dit de deur openzet naar games die te vroeg uitgebracht worden. Of erger nog, games die eigenlijk incompleet worden gemaakt zodat je tegen betaling de 'extra' content mag downloaden.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:32:29 #254
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39048390
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:32 schreef Diablos79 het volgende:
Dat mensen zo gehecht zijn aan de rumble functie had ik niet verwacht. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het zelf nooit gebruik. Ik ga er iedergeval niet beter van spelen als de joypad trilt.

Ik koop meestal ook geen nieuwe joypads bij een console(of er moet er een kapot gaan). Op de PS1 heb ik gewoon altijd met de 2 originele joypads gespeeld die erbij zaten. Zolang spellen gewoon lekker spelen vind ik het best, met of zonder trillen.
Nogmaals, in sommige games is het zelfs essentieel.
Tain haalt een goed punt aan met wat hij zei over de BC van Splinter Cell met dat lockpicken .
-
pi_39048592
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:25 schreef Fallen het volgende:
Wat vinden 'we' trouwens van al die downloadable content?

Ik ben een beetje bang dat dit de deur openzet naar games die te vroeg uitgebracht worden. Of erger nog, games die eigenlijk incompleet worden gemaakt zodat je tegen betaling de 'extra' content mag downloaden.
Games worden nu ook al tijden te vroeg uitgebracht en dan is het toch wel handig dat je kan patchen en games die incompleet worden gemaakt zullen naar verloop van tijd steeds minder verkopen of gewoon goedkoper worden doordat mensen dat doorkrijgen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:06:36 #256
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39074330
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nogmaals, in sommige games is het zelfs essentieel.
Tain haalt een goed punt aan met wat hij zei over de BC van Splinter Cell met dat lockpicken .
Dat vind jij dat het essentieel is. Ik heb nog nooit een spel gespeeld waarbij ik het nodig had.
En ik heb Splinter Cell 1 en 2 uitgespeeld met rumble uit en dat ging prima. Dat lockpicken is echt te simpel voor woorden, daar heb je echt geen rumble voor nodig.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:10:02 #257
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39074459
Geen rumble is niet onoverkomelijk, mijn Wavebird heeft het ook niet en ik kan er prima mee gamen. Af en toe mis je het wel, maar games zijn niet ineens onspeelbaar daardoor, dat is gewoon zeuren om niets.

Overigens heb ik wel liever rumble dan een simpele motionsensor als in de PS3 controller. Laat mij de Wii maar hebben voor échte bewegingen in games enzo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_39074810
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen rumble is niet onoverkomelijk, mijn Wavebird heeft het ook niet en ik kan er prima mee gamen. Af en toe mis je het wel, maar games zijn niet ineens onspeelbaar daardoor, dat is gewoon zeuren om niets.

Overigens heb ik wel liever rumble dan een simpele motionsensor als in de PS3 controller. Laat mij de Wii maar hebben voor échte bewegingen in games enzo
In Mario Party zijn een aantal minigames die de rumble gebruiken als onderdeel van de gameplay, daar zou je niet zonder kunnen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:21:49 #259
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39074925
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

In Mario Party zijn een aantal minigames die de rumble gebruiken als onderdeel van de gameplay, daar zou je niet zonder kunnen.
Dat kan wel hoor, er verschijnt namelijk een uitroepteken op het scherm ook
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_39074974
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat kan wel hoor, er verschijnt namelijk een uitroepteken op het scherm ook
Mario Party 7?
In de minigames dat je schatten op opvissen met een takelbootje, en dat je een bepaald trilpatroon moet herkennen bij omgekeerde emmers?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:25:51 #261
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39075101
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:23 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Mario Party 7?
In de minigames dat je schatten op opvissen met een takelbootje, en dat je een bepaald trilpatroon moet herkennen bij omgekeerde emmers?
7 heb ik helaas nog niet, maar in 4, 5 en 6 is het iig wel zo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_39084558
Ik gok dat de release datum 17 november is!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 21 juni 2006 @ 18:40:46 #263
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39084727
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:06 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dat vind jij dat het essentieel is. Ik heb nog nooit een spel gespeeld waarbij ik het nodig had.
En ik heb Splinter Cell 1 en 2 uitgespeeld met rumble uit en dat ging prima. Dat lockpicken is echt te simpel voor woorden, daar heb je echt geen rumble voor nodig.
Mja, MGS.
Daar was het ook een deel van de gameplay.
Dat jij het altijd uit hebt, maakt het op zich niet minder belangrijk ofzo.
Het suckt gewoon bigtime. Verder sluit ik me aan bij Nootje. Liever rumble dan een techniek die al 6 jaar oud is. .
-
pi_39085608
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mja, MGS.
Daar was het ook een deel van de gameplay.
Dat jij het altijd uit hebt, maakt het op zich niet minder belangrijk ofzo.
Het suckt gewoon bigtime. Verder sluit ik me aan bij Nootje. Liever rumble dan een techniek die al 6 jaar oud is. .
Rumble is een techniek die meer dan 6 jaar oud is!

Anyway... ik ben het wel met je eens. Rumble voegt bij iedere game wel wat toe, terwijl ik niet verwacht dat de tilt/bewegingssensoren in iedere game gebruikt gaan worden.
pi_39086098
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

Rumble is een techniek die meer dan 6 jaar oud is!
En wat toevoegt
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:12:02 #266
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39088657
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

Rumble is een techniek die meer dan 6 jaar oud is!
Maar wel al die tijd gebruikt wordt. .
In tegenstelling tot die Sidewinder-techniek .
-
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:31:55 #267
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39089324
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Mja, MGS.
Daar was het ook een deel van de gameplay.
Dat jij het altijd uit hebt, maakt het op zich niet minder belangrijk ofzo.
Het suckt gewoon bigtime. Verder sluit ik me aan bij Nootje. Liever rumble dan een techniek die al 6 jaar oud is. .
Het is natuurlijk allemaal subjectief. Dat jij het aan hebt staan maakt het niet meer belangrijk. Er zullen heel veel mensen zijn die het een toevoeging vinden voor de gameplay en waarschijnlijk ook weer netzo veel mensen die er niks om geven, zoals ik. Maar zeggen dat het essentieel is voor de gameplay is echt overdreven.

Verder hadden ze die montionsensor van mij er ook niet in hoeven doen. Al kan ik wel wat games bedenken waarbij dat heel leuk zou werken. En in tegenstelling tot rumble kan die tilt functie wel echt essentieel zijn voor de gameplay. Maar ik hoop niet dat ze het in ieder spel gaan proppen als een gimmick zoals rumble ook vaak word gebruikt. Of als ze het doen dat je het dan gewoon aan en uit kan zetten zoals met rumble nu.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_39090020
ik vind de rumble aan fifa, pes, <insert random fighter> echt niets toevoegen of zo. Sterker nog, ik heb Guilty Gear uitgespeeld voor ik erachter kwam dat de rumble uit stond.

Zeg nou eerlijk, zou je zonder rumble Tekken/FIFA/GT ineens minder leuk vinden?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_39090416
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:31 schreef Diablos79 het volgende:
Maar ik hoop niet dat ze het in ieder spel gaan proppen als een gimmick zoals rumble ook vaak word gebruikt. Of als ze het doen dat je het dan gewoon aan en uit kan zetten zoals met rumble nu.
Daar ben ik dus wel een beetje bang voor. Denk dat er maar weinig games komen die echt een sublieme bewegingsregistratie krijgen. Ach... Uiteindelijk is het gewoon een kwestie van afwachten.
  woensdag 21 juni 2006 @ 21:14:03 #270
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_39090808
Volgens mij had Sony gezegd dat ze dat in elke game willen gaan gebruiken.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 21 juni 2006 @ 21:15:36 #271
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_39090847
quote:
“With the DS, it’s fair to say that Nintendo stepped out of the technical race and went for a feature differentiation with the touch screen,” Harrison continued. “But I fear that it won’t have a lasting impact beyond that of a gimmick – so the long-lasting appeal of the platform is at peril as a direct result of that.”
Hehe leuke quote van een Sony werknemer
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_39092083
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 21:14 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij had Sony gezegd dat ze dat in elke game willen gaan gebruiken.
Misschien in alle first party games, maar het merendeel van de games op Playstation consoles zijn niet van Sony zelf.
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:45:38 #273
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39096851
Lijkt me ook niet dat ze dat in alle spellen gaan gebruiken. In de meeste gevallen is het totaal nutteloos. Maar het hoeft niet negatief te zijn. Bij bijv motorrace spellen kun je het goed gebruiken voor het hangen in de bochten en bij spellen zoals Loco Roco en Katamari Damacy zou het zeker leuk kunnen zijn, mits goed gebruikt natuurlijk.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:53:29 #274
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39097191
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:45 schreef Diablos79 het volgende:
Lijkt me ook niet dat ze dat in alle spellen gaan gebruiken. In de meeste gevallen is het totaal nutteloos. Maar het hoeft niet negatief te zijn. Bij bijv motorrace spellen kun je het goed gebruiken voor het hangen in de bochten en bij spellen zoals Loco Roco en Katamari Damacy zou het zeker leuk kunnen zijn, mits goed gebruikt natuurlijk.
Dat geldt natuurlijk voor alles
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:56:54 #275
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39097332
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat geldt natuurlijk voor alles
Natuurlijk
Maar die motionsensing kan meer toevoegen dan rumble wanneer ze het goed toepassen.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:59:50 #276
34586 kepler
No bounce, no play
pi_39097479
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:56 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Natuurlijk
Maar die motionsensing kan meer toevoegen dan rumble wanneer ze het goed toepassen.
maar dat betekent dus niet dat rumble zomaar weg gelaten kan worden

laten we er nu maar over ophouden Jij kan het wel missen, en de rest in dit topic niet. Discussie gesloten
The line is a dot to you!
pi_39097766
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:59 schreef kepler het volgende:

[..]

maar dat betekent dus niet dat rumble zomaar weg gelaten kan worden

laten we er nu maar over ophouden Jij kan het wel missen, en de rest in dit topic niet. Discussie gesloten
ik kan het ook missen, als het schikt.

Gelukkig is het geen keuze van sony tussen rumble en tilt-sensor, maar een keuze tussen wel of niet betalen aan Immersion voor het gebruik van de rumble.

Ik denk dat Sony er voor november nog wel uit komt met Immersion, en dan kan iedereen fijn de rumble aanzetten als die persoon dat wilt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 22 juni 2006 @ 00:17:52 #278
34586 kepler
No bounce, no play
pi_39098163
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:06 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik kan het ook missen, als het schikt.
ok dat mag
The line is a dot to you!
  donderdag 22 juni 2006 @ 00:52:48 #279
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_39099088
Zolang die motionsensor maar niet teveel geforceert wordt. Het moet natuurlijk wel een toevoeging zijn, niet het middelpunt. Als ik dat echt leuk vind koop ik wel een Wii.

Trouwens, hoeveel mensen zijn van plan om de PS3 direct bij launch te kopen? Aan de ene kant wil ik ergens wel alvast pre-orderen, maar aan de andere kant ben ik een beetje huiverig voor de eerste lading met eventuele bijbehorende kinderziektes.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_39099218
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:52 schreef Fallen het volgende:
Trouwens, hoeveel mensen zijn van plan om de PS3 direct bij launch te kopen? Aan de ene kant wil ik ergens wel alvast pre-orderen, maar aan de andere kant ben ik een beetje huiverig voor de eerste lading met eventuele bijbehorende kinderziektes.
Kinderziektes ben ik niet bang voor. Ik verwacht geen problemen met de hardware en nieuwe (betere) firmware versies zullen toch wel komen. Maar waarschijnlijk koop ik 'm niet bij launch, omdat ik toch geen bezondere launchgames verwacht.
  donderdag 22 juni 2006 @ 01:08:49 #281
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39099383
Ik heb wel een pre-order gedaan, nu maar hopen dat ik het geld ook heb tegen die tijd lol. En als het goed is komt Heavenly Sword bij de launch uit dus die koop ik er dan gelijk bij
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  donderdag 22 juni 2006 @ 01:24:46 #282
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_39099655
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 01:00 schreef P-Style het volgende:
Kinderziektes ben ik niet bang voor. Ik verwacht geen problemen met de hardware en nieuwe (betere) firmware versies zullen toch wel komen. Maar waarschijnlijk koop ik 'm niet bij launch, omdat ik toch geen bezondere launchgames verwacht.
Ja, okay... ik verwacht ook wel dat Sony goede producten aflevert, maar het zal niet de eerste keer zijn dat de eerste lichting toch kleine mankementen heeft. (Apple MacBook met vergeten folie voor de cooling, GeForce kaarten met folie rond de fan, etc. (okay, geen Sony producten)).

Als Heavenly Sword en MotorStorm de launch halen, dan wacht ik niet...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_39103297
quote:
Sony: We don't need no GTA
Wednesday 21-Jun-2006 4:00 PM Sony bigwig dismisses notion that GTA non-exclusivity will lose PS3 some footing

There's no denying the Grand Theft Auto series' astonishing stranglehold on the general gaming population. In fact, such is the popularity of GTA, many have attributed a significant part of the PS2's success to Sony's exclusivity deal with Rockstar. Now, in the face of a simultaneous Xbox 360 and PS3 release for GTA4, SCEA's co-chief operating officer Jack Tretton has denied that the loss of exclusivity will be detrimental to Sony's next-gen success.

Speaking to TheStreet.com, Tretton argued, "There's no question that having the Grand Theft Auto franchise helped us a lot and helped us sell some units, but I don't think the battle would be any different with or without Grand Theft Auto." In fact, Tretton went on to confidentally state that, thanks to Sony's "formidable" first-party offerings, the lack of GTA4 exclusivity is unlikely to effect the company at all: "No, I don't think it hurts us. No, I really don't."

Advertisement:
Moving on, Tretton gave his thoughts on the effect of PS3's inflated price - compared to the Xbox 360 - will have on consumers. "Well, I guess if price is the only consideration," he offered, "then we've won the war, because we've got a $129 PlayStation 2 that outsells the Xbox 360 today."

What's more, Tretton believes that, despite weighing in at a price point almost 150 GBP more than Xbox 360, the PS3 still offers more bang for consumer bucks: "If you look at the cost of the components and more importantly, the value to consumers, you have everything in the box at $399 on the Xbox 360; and it still falls well short of what the PlayStation 3 offers at $499." Sadly, Tretton didn't elaborate exactly how the 360 "falls short".

Finally, touching on Microsoft's one-year market lead time, Tretton also denied this would affect PS3's success. "Well, we've never been first to market in any generation. We weren't first when we debuted the original PlayStation. We weren't first with PlayStation 2", Tretton explained. "It ultimately came down to the system and what consumers preferred. At the end of the day, what you do in the first year, and whether you do 6 or 10 million units does not determine whether you're successful or not. We're looking to sell 100 million-plus worldwide. We're looking to sell 50 million plus in North America.

"So, if a competitor gets to 6 to 10 million worldwide, I would not consider that to be a significant advantage or a significant disadvantage as far as we're concerned."
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39103321
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 01:00 schreef P-Style het volgende:

[..]

Kinderziektes ben ik niet bang voor. Ik verwacht geen problemen met de hardware en nieuwe (betere) firmware versies zullen toch wel komen. Maar waarschijnlijk koop ik 'm niet bij launch, omdat ik toch geen bezondere launchgames verwacht.
Kinderziektes is helaas iets wat ik verwacht bij de eerste generatie Sony producten, hier hebben we er weinig last van gehad maar Japanners worden echt als testpubliek gebruikt zoals bijv bij de PSP
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39103486
GTA is ook niet het punt waar PS3 op zal maken of breken.

Er zijn zat andere games die exclusief op de PS3 komen, die het bezit van het systeem waard maken (MGS, DMC, Tekken, Heavenly Sword, etc etc)
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_39103579
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:14 schreef SocialDisorder het volgende:
GTA is ook niet het punt waar PS3 op zal maken of breken.

Er zijn zat andere games die exclusief op de PS3 komen, die het bezit van het systeem waard maken (MGS, DMC, Tekken, Heavenly Sword, etc etc)
Het helpt wel mee met het maken of breken. GTA heeft tot nu toe elke keer miljoenen verkocht en dan eerst een groot deel daarvan op de PS2 omdat het spel exclusief was.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39103693
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:17 schreef Tain het volgende:

[..]

Het helpt wel mee met het maken of breken. GTA heeft tot nu toe elke keer miljoenen verkocht en dan eerst een groot deel daarvan op de PS2 omdat het spel exclusief was.
uiteraard, maar vergeleken met een Final Fantasy... ik denk dat Rockstar elke dag de verkoopcijfers van GTA zou willen ruilen met FF.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_39103745
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:21 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

uiteraard, maar vergeleken met een Final Fantasy... ik denk dat Rockstar elke dag de verkoopcijfers van GTA zou willen ruilen met FF.
FF verkoopt bij elke incarnatie 14+ miljoen exemplaren?
pi_39103788
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:52 schreef Fallen het volgende:
Trouwens, hoeveel mensen zijn van plan om de PS3 direct bij launch te kopen? Aan de ene kant wil ik ergens wel alvast pre-orderen, maar aan de andere kant ben ik een beetje huiverig voor de eerste lading met eventuele bijbehorende kinderziektes.
Ik ga m wel pre-orderen Ik vertrouw erop dat de eerste batch niet teveel problemen gaat hebben. Mijn launch-PS2 werkt ook nog steeds perfect, dus ik denk dat we niet al te veel te vrezen hebben.
Ik ben trouwens wel blij dat ze meteen met de zwarte PS3 komen, want als die pas later gekomen zou zijn dan had ik misschien wel even gewacht.
PSN id: NL_SToRM
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:27:04 #290
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39103815
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:24 schreef Retuobak het volgende:

[..]

FF verkoopt bij elke incarnatie 14+ miljoen exemplaren?
FFX staat op 8M wereldwijd.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_39103846
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

FFX staat op 8M wereldwijd.
Dan is zelfs op de PS2 GTAnog altijd de grotere
pi_39103851
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:25 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Ik ga m wel pre-orderen Ik vertrouw erop dat de eerste batch niet teveel problemen gaat hebben. Mijn launch-PS2 werkt ook nog steeds perfect, dus ik denk dat we niet al te veel te vrezen hebben.
Ik ben trouwens wel blij dat ze meteen met de zwarte PS3 komen, want als die pas later gekomen zou zijn dan had ik misschien wel even gewacht.
Hier in Europa zijn de 'probleem' PS2's en PSP's ook niet geweest, doordat de release van de console redelijk wat later was dan in Japan. Nu wordt het gelijkgetrokken dus als er problemen zijn heb je ze wereldwijd
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:29:39 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39103881
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:28 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Dan is zelfs op de PS2 GTAnog altijd de grotere
Waar heb je die sales vandaan dan? Niet dat ik je niet geloof, maar ik kan ze zelf niet vinden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_39103902
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waar heb je die sales vandaan dan? Niet dat ik je niet geloof, maar ik kan ze zelf niet vinden
Las ik onlangs op GAF in zo'n NPD draad.
pi_39104004
damn, GTA is groter/beter verkocht dan ik dacht.

Rockstar ownt Square Enix gewoon....
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:36:16 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39104073
Nothing to see here, move along

[ Bericht 90% gewijzigd door Notorious_Roy op 22-06-2006 10:45:49 ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_39104412
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:28 schreef Tain het volgende:

[..]

Hier in Europa zijn de 'probleem' PS2's en PSP's ook niet geweest, doordat de release van de console redelijk wat later was dan in Japan. Nu wordt het gelijkgetrokken dus als er problemen zijn heb je ze wereldwijd
Welke problemen zijn er dan eigenlijk geweest met de PS2? Bij de PSP vielen de problemen ook wel mee denk ik zo.
PSN id: NL_SToRM
pi_39104440
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:33 schreef SocialDisorder het volgende:
damn, GTA is groter/beter verkocht dan ik dacht.

Rockstar ownt Square Enix gewoon....
Door dat soort verkoopcijfers vind ik het dus raar dat een aantal mensen van Sony zo laks doen over het verlies van de exclusiviteit van GTA.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39104479
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:48 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Welke problemen zijn er dan eigenlijk geweest met de PS2? Bij de PSP vielen de problemen ook wel mee denk ik zo.
PS2 vernielde schijfjes en de PSP had je het klepje wat open kon schieten waardoor je spel wegschoot, knop die niet goed werkte(gewoon het drukpunt op de printplaat niet recht onder het knopje), etc
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:52:52 #300
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39104528
Die GTA sales zijn incl Xbox en PC trouwens, hou daar wel rekening mee. Wereldwijd, PS2 only is FF veel belangrijker voor Sony aangezien die game ook in Japan belangrijk is.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')