Nogmaals, in sommige games is het zelfs essentieel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:32 schreef Diablos79 het volgende:
Dat mensen zo gehecht zijn aan de rumble functie had ik niet verwacht. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het zelf nooit gebruik. Ik ga er iedergeval niet beter van spelen als de joypad trilt.
Ik koop meestal ook geen nieuwe joypads bij een console(of er moet er een kapot gaan). Op de PS1 heb ik gewoon altijd met de 2 originele joypads gespeeld die erbij zaten. Zolang spellen gewoon lekker spelen vind ik het best, met of zonder trillen.
Games worden nu ook al tijden te vroeg uitgebracht en dan is het toch wel handig dat je kan patchen en games die incompleet worden gemaakt zullen naar verloop van tijd steeds minder verkopen of gewoon goedkoper worden doordat mensen dat doorkrijgenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:25 schreef Fallen het volgende:
Wat vinden 'we' trouwens van al die downloadable content?
Ik ben een beetje bang dat dit de deur openzet naar games die te vroeg uitgebracht worden. Of erger nog, games die eigenlijk incompleet worden gemaakt zodat je tegen betaling de 'extra' content mag downloaden.
Dat vind jij dat het essentieel is. Ik heb nog nooit een spel gespeeld waarbij ik het nodig had.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nogmaals, in sommige games is het zelfs essentieel.
Tain haalt een goed punt aan met wat hij zei over de BC van Splinter Cell met dat lockpicken.
In Mario Party zijn een aantal minigames die de rumble gebruiken als onderdeel van de gameplay, daar zou je niet zonder kunnen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen rumble is niet onoverkomelijk, mijn Wavebird heeft het ook niet en ik kan er prima mee gamen. Af en toe mis je het wel, maar games zijn niet ineens onspeelbaar daardoor, dat is gewoon zeuren om niets.
Overigens heb ik wel liever rumble dan een simpele motionsensor als in de PS3 controller. Laat mij de Wii maar hebben voor échte bewegingen in games enzo
Dat kan wel hoor, er verschijnt namelijk een uitroepteken op het scherm ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
In Mario Party zijn een aantal minigames die de rumble gebruiken als onderdeel van de gameplay, daar zou je niet zonder kunnen.
Mario Party 7?quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor, er verschijnt namelijk een uitroepteken op het scherm ook
7 heb ik helaas nog niet, maar in 4, 5 en 6 is het iig wel zoquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mario Party 7?
In de minigames dat je schatten op opvissen met een takelbootje, en dat je een bepaald trilpatroon moet herkennen bij omgekeerde emmers?
Mja, MGS.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:06 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat vind jij dat het essentieel is. Ik heb nog nooit een spel gespeeld waarbij ik het nodig had.
En ik heb Splinter Cell 1 en 2 uitgespeeld met rumble uit en dat ging prima. Dat lockpicken is echt te simpel voor woorden, daar heb je echt geen rumble voor nodig.
Rumble is een techniek die meer dan 6 jaar oud is!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mja, MGS.
Daar was het ook een deel van de gameplay.
Dat jij het altijd uit hebt, maakt het op zich niet minder belangrijk ofzo.
Het suckt gewoon bigtime. Verder sluit ik me aan bij Nootje. Liever rumble dan een techniek die al 6 jaar oud is..
En wat toevoegtquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Rumble is een techniek die meer dan 6 jaar oud is!
Maar wel al die tijd gebruikt wordt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Rumble is een techniek die meer dan 6 jaar oud is!
Het is natuurlijk allemaal subjectief. Dat jij het aan hebt staan maakt het niet meer belangrijk. Er zullen heel veel mensen zijn die het een toevoeging vinden voor de gameplay en waarschijnlijk ook weer netzo veel mensen die er niks om geven, zoals ik. Maar zeggen dat het essentieel is voor de gameplay is echt overdreven.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, MGS.
Daar was het ook een deel van de gameplay.
Dat jij het altijd uit hebt, maakt het op zich niet minder belangrijk ofzo.
Het suckt gewoon bigtime. Verder sluit ik me aan bij Nootje. Liever rumble dan een techniek die al 6 jaar oud is..
Daar ben ik dus wel een beetje bang voor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:31 schreef Diablos79 het volgende:
Maar ik hoop niet dat ze het in ieder spel gaan proppen als een gimmick zoals rumble ook vaak word gebruikt. Of als ze het doen dat je het dan gewoon aan en uit kan zetten zoals met rumble nu.
Hehe leuke quote van een Sony werknemerquote:“With the DS, it’s fair to say that Nintendo stepped out of the technical race and went for a feature differentiation with the touch screen,” Harrison continued. “But I fear that it won’t have a lasting impact beyond that of a gimmick – so the long-lasting appeal of the platform is at peril as a direct result of that.”
Misschien in alle first party games, maar het merendeel van de games op Playstation consoles zijn niet van Sony zelf.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:14 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij had Sony gezegd dat ze dat in elke game willen gaan gebruiken.
Dat geldt natuurlijk voor allesquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:45 schreef Diablos79 het volgende:
Lijkt me ook niet dat ze dat in alle spellen gaan gebruiken. In de meeste gevallen is het totaal nutteloos. Maar het hoeft niet negatief te zijn. Bij bijv motorrace spellen kun je het goed gebruiken voor het hangen in de bochten en bij spellen zoals Loco Roco en Katamari Damacy zou het zeker leuk kunnen zijn, mits goed gebruikt natuurlijk.
Natuurlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk voor alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |