abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:27:17 #251
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39045784
Er komt downloadable content en een co-op multiplayer in Assasin's Creed, schijnt.
-
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:32:54 #252
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39046003
Dat mensen zo gehecht zijn aan de rumble functie had ik niet verwacht. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het zelf nooit gebruik. Ik ga er iedergeval niet beter van spelen als de joypad trilt.

Ik koop meestal ook geen nieuwe joypads bij een console(of er moet er een kapot gaan). Op de PS1 heb ik gewoon altijd met de 2 originele joypads gespeeld die erbij zaten. Zolang spellen gewoon lekker spelen vind ik het best, met of zonder trillen.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:25:17 #253
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_39048058
Wat vinden 'we' trouwens van al die downloadable content?

Ik ben een beetje bang dat dit de deur openzet naar games die te vroeg uitgebracht worden. Of erger nog, games die eigenlijk incompleet worden gemaakt zodat je tegen betaling de 'extra' content mag downloaden.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:32:29 #254
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39048390
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:32 schreef Diablos79 het volgende:
Dat mensen zo gehecht zijn aan de rumble functie had ik niet verwacht. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het zelf nooit gebruik. Ik ga er iedergeval niet beter van spelen als de joypad trilt.

Ik koop meestal ook geen nieuwe joypads bij een console(of er moet er een kapot gaan). Op de PS1 heb ik gewoon altijd met de 2 originele joypads gespeeld die erbij zaten. Zolang spellen gewoon lekker spelen vind ik het best, met of zonder trillen.
Nogmaals, in sommige games is het zelfs essentieel.
Tain haalt een goed punt aan met wat hij zei over de BC van Splinter Cell met dat lockpicken .
-
pi_39048592
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:25 schreef Fallen het volgende:
Wat vinden 'we' trouwens van al die downloadable content?

Ik ben een beetje bang dat dit de deur openzet naar games die te vroeg uitgebracht worden. Of erger nog, games die eigenlijk incompleet worden gemaakt zodat je tegen betaling de 'extra' content mag downloaden.
Games worden nu ook al tijden te vroeg uitgebracht en dan is het toch wel handig dat je kan patchen en games die incompleet worden gemaakt zullen naar verloop van tijd steeds minder verkopen of gewoon goedkoper worden doordat mensen dat doorkrijgen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:06:36 #256
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39074330
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nogmaals, in sommige games is het zelfs essentieel.
Tain haalt een goed punt aan met wat hij zei over de BC van Splinter Cell met dat lockpicken .
Dat vind jij dat het essentieel is. Ik heb nog nooit een spel gespeeld waarbij ik het nodig had.
En ik heb Splinter Cell 1 en 2 uitgespeeld met rumble uit en dat ging prima. Dat lockpicken is echt te simpel voor woorden, daar heb je echt geen rumble voor nodig.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:10:02 #257
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39074459
Geen rumble is niet onoverkomelijk, mijn Wavebird heeft het ook niet en ik kan er prima mee gamen. Af en toe mis je het wel, maar games zijn niet ineens onspeelbaar daardoor, dat is gewoon zeuren om niets.

Overigens heb ik wel liever rumble dan een simpele motionsensor als in de PS3 controller. Laat mij de Wii maar hebben voor échte bewegingen in games enzo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_39074810
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen rumble is niet onoverkomelijk, mijn Wavebird heeft het ook niet en ik kan er prima mee gamen. Af en toe mis je het wel, maar games zijn niet ineens onspeelbaar daardoor, dat is gewoon zeuren om niets.

Overigens heb ik wel liever rumble dan een simpele motionsensor als in de PS3 controller. Laat mij de Wii maar hebben voor échte bewegingen in games enzo
In Mario Party zijn een aantal minigames die de rumble gebruiken als onderdeel van de gameplay, daar zou je niet zonder kunnen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:21:49 #259
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39074925
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

In Mario Party zijn een aantal minigames die de rumble gebruiken als onderdeel van de gameplay, daar zou je niet zonder kunnen.
Dat kan wel hoor, er verschijnt namelijk een uitroepteken op het scherm ook
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_39074974
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat kan wel hoor, er verschijnt namelijk een uitroepteken op het scherm ook
Mario Party 7?
In de minigames dat je schatten op opvissen met een takelbootje, en dat je een bepaald trilpatroon moet herkennen bij omgekeerde emmers?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:25:51 #261
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39075101
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:23 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Mario Party 7?
In de minigames dat je schatten op opvissen met een takelbootje, en dat je een bepaald trilpatroon moet herkennen bij omgekeerde emmers?
7 heb ik helaas nog niet, maar in 4, 5 en 6 is het iig wel zo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_39084558
Ik gok dat de release datum 17 november is!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 21 juni 2006 @ 18:40:46 #263
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39084727
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:06 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dat vind jij dat het essentieel is. Ik heb nog nooit een spel gespeeld waarbij ik het nodig had.
En ik heb Splinter Cell 1 en 2 uitgespeeld met rumble uit en dat ging prima. Dat lockpicken is echt te simpel voor woorden, daar heb je echt geen rumble voor nodig.
Mja, MGS.
Daar was het ook een deel van de gameplay.
Dat jij het altijd uit hebt, maakt het op zich niet minder belangrijk ofzo.
Het suckt gewoon bigtime. Verder sluit ik me aan bij Nootje. Liever rumble dan een techniek die al 6 jaar oud is. .
-
pi_39085608
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mja, MGS.
Daar was het ook een deel van de gameplay.
Dat jij het altijd uit hebt, maakt het op zich niet minder belangrijk ofzo.
Het suckt gewoon bigtime. Verder sluit ik me aan bij Nootje. Liever rumble dan een techniek die al 6 jaar oud is. .
Rumble is een techniek die meer dan 6 jaar oud is!

Anyway... ik ben het wel met je eens. Rumble voegt bij iedere game wel wat toe, terwijl ik niet verwacht dat de tilt/bewegingssensoren in iedere game gebruikt gaan worden.
pi_39086098
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

Rumble is een techniek die meer dan 6 jaar oud is!
En wat toevoegt
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:12:02 #266
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39088657
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

Rumble is een techniek die meer dan 6 jaar oud is!
Maar wel al die tijd gebruikt wordt. .
In tegenstelling tot die Sidewinder-techniek .
-
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:31:55 #267
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39089324
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Mja, MGS.
Daar was het ook een deel van de gameplay.
Dat jij het altijd uit hebt, maakt het op zich niet minder belangrijk ofzo.
Het suckt gewoon bigtime. Verder sluit ik me aan bij Nootje. Liever rumble dan een techniek die al 6 jaar oud is. .
Het is natuurlijk allemaal subjectief. Dat jij het aan hebt staan maakt het niet meer belangrijk. Er zullen heel veel mensen zijn die het een toevoeging vinden voor de gameplay en waarschijnlijk ook weer netzo veel mensen die er niks om geven, zoals ik. Maar zeggen dat het essentieel is voor de gameplay is echt overdreven.

Verder hadden ze die montionsensor van mij er ook niet in hoeven doen. Al kan ik wel wat games bedenken waarbij dat heel leuk zou werken. En in tegenstelling tot rumble kan die tilt functie wel echt essentieel zijn voor de gameplay. Maar ik hoop niet dat ze het in ieder spel gaan proppen als een gimmick zoals rumble ook vaak word gebruikt. Of als ze het doen dat je het dan gewoon aan en uit kan zetten zoals met rumble nu.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_39090020
ik vind de rumble aan fifa, pes, <insert random fighter> echt niets toevoegen of zo. Sterker nog, ik heb Guilty Gear uitgespeeld voor ik erachter kwam dat de rumble uit stond.

Zeg nou eerlijk, zou je zonder rumble Tekken/FIFA/GT ineens minder leuk vinden?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_39090416
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:31 schreef Diablos79 het volgende:
Maar ik hoop niet dat ze het in ieder spel gaan proppen als een gimmick zoals rumble ook vaak word gebruikt. Of als ze het doen dat je het dan gewoon aan en uit kan zetten zoals met rumble nu.
Daar ben ik dus wel een beetje bang voor. Denk dat er maar weinig games komen die echt een sublieme bewegingsregistratie krijgen. Ach... Uiteindelijk is het gewoon een kwestie van afwachten.
  woensdag 21 juni 2006 @ 21:14:03 #270
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_39090808
Volgens mij had Sony gezegd dat ze dat in elke game willen gaan gebruiken.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 21 juni 2006 @ 21:15:36 #271
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_39090847
quote:
“With the DS, it’s fair to say that Nintendo stepped out of the technical race and went for a feature differentiation with the touch screen,” Harrison continued. “But I fear that it won’t have a lasting impact beyond that of a gimmick – so the long-lasting appeal of the platform is at peril as a direct result of that.”
Hehe leuke quote van een Sony werknemer
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_39092083
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 21:14 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij had Sony gezegd dat ze dat in elke game willen gaan gebruiken.
Misschien in alle first party games, maar het merendeel van de games op Playstation consoles zijn niet van Sony zelf.
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:45:38 #273
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39096851
Lijkt me ook niet dat ze dat in alle spellen gaan gebruiken. In de meeste gevallen is het totaal nutteloos. Maar het hoeft niet negatief te zijn. Bij bijv motorrace spellen kun je het goed gebruiken voor het hangen in de bochten en bij spellen zoals Loco Roco en Katamari Damacy zou het zeker leuk kunnen zijn, mits goed gebruikt natuurlijk.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:53:29 #274
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39097191
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:45 schreef Diablos79 het volgende:
Lijkt me ook niet dat ze dat in alle spellen gaan gebruiken. In de meeste gevallen is het totaal nutteloos. Maar het hoeft niet negatief te zijn. Bij bijv motorrace spellen kun je het goed gebruiken voor het hangen in de bochten en bij spellen zoals Loco Roco en Katamari Damacy zou het zeker leuk kunnen zijn, mits goed gebruikt natuurlijk.
Dat geldt natuurlijk voor alles
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:56:54 #275
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39097332
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat geldt natuurlijk voor alles
Natuurlijk
Maar die motionsensing kan meer toevoegen dan rumble wanneer ze het goed toepassen.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')