Dat klinkt als een regelmatig ritme, wat is dan het probleem?quote:Op donderdag 8 juni 2006 02:11 schreef Sapstengel het volgende:
Terwijl het voor mijn gevoel 9 uur is. M'n ritme is nogal verneukt. Een week van mij ziet er zo uit: Maandag t/m woensdag werken, van 13:00 tot 22:00. Ik sta om 12 uur op en ga na m'n werk nog even achter de pc en chillen en dan rond 4 uur slapen. Donderdag t/m zondag ga ik uit, chillen, bowlen, bioscoopje of iets in die richting. Dan rond 4 uur slapen, zaterdag soms later, en weer om 12 uur opstaan.
En zo gaat het nu al ongeveer 2 maanden lang. Ik heb ook nog nooit ergens vroeg voor moeten opstaan en ben al die tijd nooit bijvoorbeeld om 10 uur al wakker geweest.
Dat is best kut eigenlijk.
EUJ !! Ik ben ook een oranjefan, geef mij ook zo'n kleurtjequote:Op donderdag 8 juni 2006 03:48 schreef Nashje het volgende:
Het is 3:48 hoor. Liegbeest.
Als je nickname geen oranje kleurtje heeft ben je ook geen oranjefan. Dus ik geloof je niet!quote:Op donderdag 8 juni 2006 03:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
EUJ !! Ik ben ook een oranjefan, geef mij ook zo'n kleurtje![]()
![]()
je was gewoon 3 minuten te laat....quote:Op donderdag 8 juni 2006 03:48 schreef Nashje het volgende:
Het is 3:48 hoor. Liegbeest.
Dat "eigenlijk" houdt dus in dat je je straks ziek gaat melden?quote:Op donderdag 8 juni 2006 04:00 schreef -Japser- het volgende:
Ben behoorlijk gaar nu, kom net terug van 'n gala, en dan te bedenken dat ik eigelijk over 2 uurtjes al weer op moet ....
Mwa, ik geloof dat ik nu met mijn gare kop het bedje op ga zoeken, en dan maar zie wanneer ikw akker wordt, en dan maar 'ns naar het station fiets dan kijk ik wel welke trein ik halen kan, en dus op school benquote:Op donderdag 8 juni 2006 04:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat "eigenlijk" houdt dus in dat je je straks ziek gaat melden?
Ik zie het al helemaal voor me, je kan natuurlijk ook wakker blijven en heel veel koffie gaan drinkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 04:04 schreef -Japser- het volgende:
[..]
Mwa, ik geloof dat ik nu met mijn gare kop het bedje op ga zoeken, en dan maar zie wanneer ikw akker wordt, en dan maar 'ns naar het station fiets dan kijk ik wel welke trein ik halen kan, en dus op school ben![]()
Da's toch nog redelijk?![]()
Hee, Jasper!quote:Op donderdag 8 juni 2006 04:00 schreef -Japser- het volgende:
Ben behoorlijk gaar nu, kom net terug van 'n gala, en dan te bedenken dat ik eigelijk over 2 uurtjes al weer op moet ....
En weer thuis.quote:Op donderdag 8 juni 2006 02:33 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb ook het idee dat het nog vrij vroeg is, terwijl ik een redelijk normale nacht had (3:30 tot 9:30 ofzo), en toch best actief ben geweest vandaag. En morgen (straks) moet ik van 10:00-21:00 werken, en dus om 8:00 op.
Kut jij hebt gelijk. Ik ga pas om 12:00, hou je een plekje voor mij vrij?quote:Op zondag 2 juli 2006 04:37 schreef Playdoh het volgende:
Oeh, als ik nu naar het strand ga is er vast plaats
Is goed hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 04:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kut jij hebt gelijk. Ik ga pas om 12:00, hou je een plekje voor mij vrij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |