Probeer eens DR snarenquote:Op maandag 12 juni 2006 15:14 schreef Even het volgende:
Verroesten jullie snaren nu ook opeens zo snel ?! Ik heb die dingen er vorige week gvd op gedaan en de B en E zijn nu al weer zwart
Ja, ik heb het budget ook, dus waarom ook nietquote:Op maandag 12 juni 2006 15:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En whop, een bod van onze eigen Brian voor dezelfde gitaar op marktplaats...![]()
Kan een leuk gitaartje zijn hoor! Prijs is heel ok!
Ik geef je groot gelijk! Het is dat ik zelf aan het ruimen ben en strats genoeg heb...quote:Op maandag 12 juni 2006 15:40 schreef guitarist.nl het volgende:
Ja, ik heb het budget ook, dus waarom ook niet![]()
'k heb sowieso altijd last van snaren die in no-time verroest zijn... 'k gebruik nu Optima gold: gold plated snaren die echt een stuk langer goed blijven dan normale snaren... Elixir blijft nog iets langer goed, maar is ook een tik duurder.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:14 schreef Even het volgende:
Verroesten jullie snaren nu ook opeens zo snel ?! Ik heb die dingen er vorige week gvd op gedaan en de B en E zijn nu al weer zwart
Speciaalquote:Op maandag 12 juni 2006 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
Van het weekend uitgebreid foto's gemaakt van de Paisley twins...
Je moet wat als je niet kunt spelen![]()
[afbeelding]
gitaar aan de wilgen gehangen?:Pquote:Op maandag 12 juni 2006 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
Van het weekend uitgebreid foto's gemaakt van de Paisley twins...
Je moet wat als je niet kunt spelen![]()
[afbeelding]
Nee, rozen...quote:
Zal ik ze maar aan jou geven dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:04 schreef Jorikjet het volgende:
kun je echt niet goed spelen of ben je gewoon heel negatief over je zelf? anders is het echt supe zonde dat je zoveel gitaren hebt vind ik, want daar hoort gewoon kei hard op gerockt te worden!
Nou, geef ze dan liever weg...quote:Op maandag 12 juni 2006 17:34 schreef Jorikjet het volgende:
en gitaren weggeven moet je nooit doen! gebruik ze dan als brandhout op een koude winterdag!
Welk type is het?quote:Op maandag 12 juni 2006 17:48 schreef Ciscus het volgende:
Ik ga m'n semi-acoust Takamine G-series maar es verkopen. Speelt geweldig, maar wil geld voor een Musicman bass, en daarnaast een mooi acoustisch gitaartje voor thuis. Ik heb nog wel een Fendertje en een Ibanzezje en een 12 string, maar ben eigenlijk gewoon koopgeil. Iemand interesse in de Takamine? Zal binnenkort eens even een foto plaatsen.
EG-45Cquote:
Die staat niet op de website van Takamine. Ik ben wel benieuwd.quote:
Beter dan een scooter of zoiets pauperigsquote:Op maandag 12 juni 2006 16:56 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Brommers zijn voor sjonnies
Led Zeppelin - Black Dog?
Dag Gitaristquote:Op maandag 12 juni 2006 18:31 schreef -Dries- het volgende:
Hey vrienden.
Heey wie zegt dat wij goed zijn ik goed benquote:Op maandag 12 juni 2006 17:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, rozen...![]()
Anyways, ik speel lang niet zo goed als jullie, maar ik heb er wel lol in. Is dat niet het belangrijkst?
[..]
Zal ik ze maar aan jou geven dan?![]()
Er wordt wel op gerockt hoor, wees maar niet bang!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |