Nouja, niks eigenlijk, ik hou niet van het model... dus trek het je niet aan.. qua sound zijn ze wel lekker..... alleen best zwaar intoneerbaar, alhoewel ik niet weet waar het aan ligt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Ze zijn beiden van Trivium, Matt en Corey, maar wat is er mis met Dean dan?.
Hoezo zwaar intoneerbaar? Allemaal?quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:27 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Nouja, niks eigenlijk, ik hou niet van het model... dus trek het je niet aan.. qua sound zijn ze wel lekker..... alleen best zwaar intoneerbaar, alhoewel ik niet weet waar het aan ligt.
Schitterende foto's! Chapeau!quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:48 schreef Desensitized het volgende:
Hier dan mijn akoestische. Foto's met de telefoon, wegens ontbreken van goede digi-cam![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die vuurkorf!!!quote:
weet niet meer... volgens mij was het iets met die headstock icm met de snaarlengtes..quote:
Nee, ik ben niet zo van de auto's....ik rij 1000 km per week, en daar wilde ik het bij laten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:04 schreef Desensitized het volgende:
Best wel ja. Is gewoon zo'n goedkoop Blokker/Kruidvat geval volgens mij, is een Avora.
Dus is standaard al niet echt super, maar het speelt, en voor zo'n prutser als ik al lang mooi genoeg
Jij ook Volksforummer??
Ik heb er geen problemen mee gehad anders. Was dan wel een washburn en geen dean maar daar zit dezelfde headstock op.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:28 schreef Ibanez het volgende:
[..]
weet niet meer... volgens mij was het iets met die headstock icm met de snaarlengtes..![]()
Je kunt ook vragen hoeveel schoonmoeders erin passen, dat is in grote lijnen hetzelfde...quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:30 schreef Ciscus het volgende:
Ik bij de autodealer: 'passen er 3 gitaren in de kofferbak?'
verkoper: 'ja'
ik: 'doe 'm dan maar'
Die bespeel ik iets minder makkelijk, en er knapt iets vaker iets. Buiten dat lijken ze meer op een contrabas.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je kunt ook vragen hoeveel schoonmoeders erin passen, dat is in grote lijnen hetzelfde...
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo van de auto's....ik rij 1000 km per week, en daar wilde ik het bij laten.
Ik bij de autodealer: 'passen er 3 gitaren in de kofferbak?'
verkoper: 'ja'
ik: 'doe 'm dan maar'
Een DAF XF 95 super space cab.....quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:07 schreef Desensitized het volgende:
[..]
![]()
En ik vind 1000 per week nogal wat. Waar rij je in?
Ja, met 50.000 km per jaar wil ik ook wel in iets comfortabels rijden...quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:07 schreef Desensitized het volgende:
[..]
![]()
En ik vind 1000 per week nogal wat. Waar rij je in?
Die kende ik al, ik kende hem nog niet in het spaans, is ook leukquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik dacht altijd dat ik die headstocks mooi vond, maar laatst bij de feedback geweest, en ze zijn toch wel erg aan de grote kant, heh. Maargoed, boeiend.
--------------
Aanrader om te spelen: Vivaldi - Summer (mja, zomer), van de 4 seizoenen.
Filmpje: http://youtube.com/watch?v=N-DKrWSO3NI&search=passage%20to%20the%20reaper
Volgens mij heeft die telecaster het minst aantal fretsquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:28 schreef sXe het volgende:
wel een beetje jammer dat Vai verliest omdat-ie te weinig frets heeft
Idd een heerlijk concert.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:57 schreef Funkdude het volgende:
Net terug van Joe Satriani in HMH.
Was een ongelofelijk gaaf concert + dat ik de pruik gevangen heb die hij op had
[[url=http://home.casema.nl/robbertdeboer/pics/DSC00069small.JPG]afbeelding][/url]
![]()
![]()
Was echt een heerlijk optreden, vol met jams en heerlijk samenspel met de andere bandleden.
Geluid was ook super ja, dijk van een sound door Satch zijn crew natuurlijk, maar de HMH heeft zeker een goede akoustiek.
Support-act : Adrian Legg was ook gaaf om te zien.
Sorry, ik vind ze oerlelijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:55 schreef VASND het volgende:
[..]
Dean ook ja, die hebben tegenwoordig flink mooie gitaartjes..
[afbeelding]
[afbeelding]
Afgelopen donderdag in Gelredome live gezien.
Ziet er vooral live erg gaaf uit, niks te groot of te nep, echt gaaf.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Stagg is niet cool nee, zit flink wat rot spul tussen dat van ellende uit elkaar valt.
En zeker met zoiets speciaals als een V zou ik geen stagg pakken.
Epi is goed, ik heb een explorer uit de goth series, 200 euro en een kwaliteit waar je U tegen zegt.
Van die serie heb je ook een V, en die ziet er wel ongeveer zo uit als die stagg, maar dan kwaliteitje beter
Oh oke, die razorbacks vind ik echt tof.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:27 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Nouja, niks eigenlijk, ik hou niet van het model... dus trek het je niet aan.. qua sound zijn ze wel lekker..... alleen best zwaar intoneerbaar, alhoewel ik niet weet waar het aan ligt.
Is een leuk nummer, afgezien van de solo is ie ook niet zo moeilijk toch?quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:37 schreef Desensitized het volgende:
Trivium![]()
Ga ze live zien op Wâldrock! En kan Dying In Your Arms op de solo na al spelen, lead en rythm [en nee niet tegelijk]. Maar ik zuig met solo's, dus zal nog wel even duren voordat ik die ken.
En heb gisteren [bagger]buiten foto's gemaakt van mijn akoestisch hok... komen er aan.
En ik wil een Dean ML, Dime Tribute gitaar![]()
Die jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die?
Ik vind die ook erg mooi..![]()
Zal ff zoeken naar wat 'ie kost![]()
Klikkerdeklik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |