Wat is er met de normale vorm gebeurd?quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:34 schreef XxxPimxxX het volgende:
Eerste resultaat bij Google:
http://www.hasbro.com/supersoaker/?
Zijn vast ook wel in Nederland te krijgen.

Ik weet het.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:19 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Wat is er met de normale vorm gebeurd?![]()

Die geel groene ?quote:

Whehehe dat kon ip ook met mijn Sp50quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Proud owner of the SuperSoaker MDS:
[afbeelding]
[afbeelding]
En de SuperSoaker 100:
[afbeelding]
Vooral die MDS was tof, met draaibaar spuitgat. Kon er eentje voorin de auto zitten, met die kop uit het raam gericht en dan degene achterin de trekker overhalen
Those were the days

Voor alle duidelijkheid:quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:05 schreef FiXeR999 het volgende:
Ik had de supersoaker 2500, wat een joekel was dat.. 1 liter water binnen een seconde weg..

Dan had ik ook nog 3 standjes (quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid:
[afbeelding]
SuperSoaker 2500S
Bruut ding inderdaad!![]()

Alleen jammer dat het handvat + trigger was afgebroken.. Wat een lekker ding was dat..quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:42 schreef Impry het volgende:
Die behoorde ook tot de CPS-serie (staat voor Constant Pressure System) dat was de meest krachtige serie van de Super Soakers.
Hier kun je inderdaad ook de drie standen zien:
[afbeelding]
Op de dikste stand (20X) spuit hij 684 mL/sec, dit is enorm in vergelijking met de SS50 die 28 mL/sec spuit![]()

Hoeveel liter gaat er totaal inquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:42 schreef Impry het volgende:
Die behoorde ook tot de CPS-serie (staat voor Constant Pressure System) dat was de meest krachtige serie van de Super Soakers.
Hier kun je inderdaad ook de drie standen zien:
[afbeelding]
Op de dikste stand (20X) spuit hij 684 mL/sec, dit is enorm in vergelijking met de SS50 die 28 mL/sec spuit![]()

3 liter.. Alleen het pompen was zwaar..quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:43 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Hoeveel liter gaat er totaal in![]()
heb je in 5 seconde leeggespoten![]()

Dat is dus in 4,5 seconde leeg.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:46 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
3 liter.. Alleen het pompen was zwaar..![]()
Er zat trouwens wel een metertje op voor het pompen.

Op de kleinste stand spoot hij enorm ver en ging lang mee!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:47 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Dat is dus in 4,5 seconde leeg.![]()
Kan je in watergevecht nog beter zo'n 50 ofzo hebben...

http://www.isoaker.com/Armoury/soaker_stats.cfm?soakerID=xxp175quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:03 schreef Wokkel1982 het volgende:
Oeii, nostalgietopic![]()
Ik had de klassieke 50 en een 175 meen ik. Kan dat?![]()
Ga eens langs de Blokker, hebben vaak wel een mooi rek hangen. (let wel op dingen als valse spuitkoppen (4 uitgangen, waarvan 1 er werkt) of valse reservoirs) Zijn dus geen officiele Super Soakers, daarvoor moet je echt bij een Intertoys o.i.d. zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:07 schreef McReal het volgende:
Zoek nog wel een leuke voor m,n zoon van 4

Die had ik!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:49 schreef Impry het volgende:
En dan heb je nog z'n grote broer de CPS2000:
Kan ook 3.1 liter in en heeft maar één stand, namelijk: die van 849mL/sec

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |