Hadden ze alleen die lelijke supersoakers?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:15 schreef Impry het volgende:
[..]
Net bij de Blokker geweest (zie stukje hierboven) en daar waren ze bijna allemaal uitverkocht.
Heb nou een behoorlijk grote gekocht, ziet er wel stoer uitAlleen is helaas geen officiële Super Soaker, maar die waren meteen een stuk duurder.
quote:Op maandag 12 juni 2006 20:33 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik vanmiddag dus gekocht¤ 12.99 bij de Blokker. Stelt verder niets voor, maar het gaat meer om 't idee
die ik ook gehadquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:29 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]
dit is toch wel de 'old school' Soaker
Wat is / was het toch leuk om jong te zijn![]()
die hadik ook in huis. als dan vriendjes watergevecht wilde houden dan mochten hun zo eentje lenen van mioj en pakten ik mijn dikke supersoaker uit de kastquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:19 schreef Thomasumo het volgende:
En dan had je ook nog die armoedige kindjes uit de volksbuurt die geen supersoaker konden betalen
Die hadden dan zo'n uittrek buis die je in een emmer moest hangen en dat je dan een keer kon schieten.
Supersoaker 50![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:32 schreef Ruubstar het volgende:
[afbeelding]
deze heb ik zojuist van zolder gehaald! werkt nog steeds super maar de buurman is er niet blij mee![]()
het is trouwens een replica kom ik net achter![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:29 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]
dit is toch wel de 'old school' Soaker
Wat is / was het toch leuk om jong te zijn![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |