Helaas, wat is de krachtigste SS die nu gewoon in de winkel te koop is eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:57 schreef _Nerva_ het volgende:
[..]
Heel veel mensen willen zo'n ding, dus op ebay hoef je het niet proberen
Ik had ook een SuperSoaker 50. Maar dan wel een neppe namaak versie, gekocht voor vijf gulden in Ponypark Slagharen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:28 schreef KaiN het volgende:
Ik had de super soaker 50. Iedereen in de buurt had die, tot een jaar later een paar lame asses de 275 kregen. Ik had ook zo'n band om mijn middel met 2 extra flessen.
[ afbeelding ]
Haha die had ik ook vroeger!! Die waren echt in toen die tijd, nu stellen ze niks meer voor... Toen was ik zelfs jaloers op een vriendin die een nieuwere kreeg (zon grotere)!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:28 schreef KaiN het volgende:
Ik had de super soaker 50. Iedereen in de buurd had die, tot een jaar later een paar lame asses de 275 kregen. Ik had ook zo'n band om mijn middel met 2 extra flessen.
[ afbeelding ]
Deze had ik ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:28 schreef KaiN het volgende:
Ik had de super soaker 50. Iedereen in de buurt had die, tot een jaar later een paar lame asses de 275 kregen. Ik had ook zo'n band om mijn middel met 2 extra flessen.
[ afbeelding ]
met die hendel bovenopquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:19 schreef ganzenherder het volgende:
Ik had dat beest met 2 kanonnen derop, geen idee meer hoe die heet. Je kon ook zelf bepalen wat van straal deruit kwam, echt geweldig was dat. Bijna niemand durfde in de buurt te komen, totdat je moest herladen, dan werd je zeik en zeiknat
Edit: Hebbes, de XXP 275quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:50 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
met die hendel bovenop
ik heb hem ook gehad.. als je hem goed instelde kwam er water uit alle 4
launch blaster inspectorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Edit: Hebbes, de XXP 275![]()
http://www.isoaker.com/Armoury/Analysis/1996/xxp275.jpg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |