abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39714165
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Rome is ook wel een interresant merk. nog nooit op gereden en eigenlijk ook nog niet ergens tegen gekomen in de shops (ze verkopen het niet bij de shops waar ik regelmatig kom).

ik moet wel zeggen dat ik de graphics niet echt heel geweldig vindt. Maar dat heb ik met een hoop merken waarvan ik de boards van komend seizoen al gezien hebt (Burton vind ik ook niet mooi. K2 is wel aardig )
1. Rome is al tijden vet en is al tijden te krijgen in NL en omstreken, en dat weet jij ook wel
2. De Graphics van dit jaar zijn GOED! Echt gewoon geweldige expressies. Ik hou niet van die standaard graphics.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_39714174
En verder probeer ik me zoveel mogelijk van de sites van de merken etc te houden, anders ga ik nog meer geld uitgeven aan iets wat ik niet mag doen op het moment

Net ook weekeindje Nürburgring rijden erop zitten en dat kost ook klauwen met geld
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:31:07 #178
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39715880
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:37 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Dat is wel cool, ik board namelijk altijd in het donker
Ach het haalt het Blinggehalte natuurlijk wel iets omhoog Verder is het totaal nutteloos, maar als jij s'avonds laat naar huis loopt uit de apresski is het wel lachen natuurlijk

Of als je een keer een skishow in het donker hebt. Dan lijkt het me wel vet
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 09:03 schreef Thermo het volgende:

[..]

1. Rome is al tijden vet en is al tijden te krijgen in NL en omstreken, en dat weet jij ook wel
2. De Graphics van dit jaar zijn GOED! Echt gewoon geweldige expressies. Ik hou niet van die standaard graphics.
Klopt, maar ik had het over shops waar ik veel kom.
Verkopen ze het bij Duijvestein eigenlijk? (Antwoord op eigen vraag: nee, volgens mij niet)
Dat zou wel vet zijn, dan kan ik namelijk wat testen enzo

Verder vind ik donkere graphics wat mooier omdat het wat beter afsteekt in de sneeuw. Voor freestyleboards vind ik lichte graphics wel lachen op zich
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_39725417
Ik ga het nog maar eens proberen.

Ik had eens een setje besteld om je snowboard aan de muur op te hangen, wel leuk maar met keilbouten moet het van mij niet echt en ik vind ze iets te duur om er nog 4 van te bestellen.

Iemand een idee hoe simpel,decoratief en praktisch je snowboards aan de muur te hangen? ( recht naar beneden dat wel )
pi_39725564
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 09:03 schreef Thermo het volgende:

Net ook weekeindje Nürburgring rijden erop zitten en dat kost ook klauwen met geld
Zelf rijden of met de Ringtaxi?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 16:03:47 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39725723
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:54 schreef Thermo het volgende:
Ik ga het nog maar eens proberen.

Ik had eens een setje besteld om je snowboard aan de muur op te hangen, wel leuk maar met keilbouten moet het van mij niet echt en ik vind ze iets te duur om er nog 4 van te bestellen.

Iemand een idee hoe simpel,decoratief en praktisch je snowboards aan de muur te hangen? ( recht naar beneden dat wel )
Recht naar beneden is wel lastig.
Ik heb een snowboard horizontaal hangen. Dat heb ik gewoon met van die gehaakte schroeven gedaan. Waar je ook je klok ofzo aan kunt ophangen. Ik denk dat je dat ook wel met een verticaal hangend board kunt doen en het kost geen drol
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_39725830
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:58 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Zelf rijden of met de Ringtaxi?
Zelf rijden
pi_39725840
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 16:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Recht naar beneden is wel lastig.
Ik heb een snowboard horizontaal hangen. Dat heb ik gewoon met van die gehaakte schroeven gedaan. Waar je ook je klok ofzo aan kunt ophangen. Ik denk dat je dat ook wel met een verticaal hangend board kunt doen en het kost geen drol
En dan wil ik het ook heel erg graag dat het er strak uit ziet....

Misschien iets van hout of rvs in elkaar knutselen.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:17:56 #184
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_39732159
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:31 schreef Komakie het volgende:

Verder vind ik donkere graphics wat mooier omdat het wat beter afsteekt in de sneeuw. Voor freestyleboards vind ik lichte graphics wel lachen op zich
Freestylers hebben vaak ook liever lichte bovenkant omdat heel vaak stickers op worden geplakt en dan komt licht board mooier over.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:06:38 #185
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39733566
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:17 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Freestylers hebben vaak ook liever lichte bovenkant omdat heel vaak stickers op worden geplakt en dan komt licht board mooier over.
Zit misschien wat in.
Ik doe ook altijd wel een paar stickers op me board, maar nooit echt veel. Op 1 na waar echt iets van 40 stickers op zitten
pi_39751809
Gisteren werd het me weer een keer teveel. Te warm en te lang niet op de berg gestaan en zodoende mezelf een zoethoudertje gegeven:
Dit zijn de 2006 edities, maar ik heb de 2005 versies (denk ik)... toch nog wat korting mee weten te pikken

en

deze week toch maar even naar spaarnwoude om te boel te testen.
p.s. gekocht bij Rollin in Alkmaar (relaxte winkel)

Ik moest het even kwijt hoor
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:51:31 #187
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39752631
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:33 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik moest het even kwijt hoor
Dat geeft niet

Ziet er wel ok uit . Waar zijn de schoenen van? Ook Forum of ander merk? Ik kan zo gauw het merk niet aflezen ofzo...

Edit: ThirtyTwo dus
pi_39753792
Is dat niet het merk 32? ^^ aangezien dat is wat ik eruit lees
pi_39754598
Och ja, inderdaad een ThirtyTwo Lashed paar schoenen. Even vergeten erbij te plaatsen.

Deze spullen heb ik in de winkel gepast op een Forum Destoyer board 2006.... Damn wat een lekker board lijkt me dat.. Heeft er iemand afgelopen jaar op gereden, want ik ben echt benieuwd hoe hij rijd. De reviews zijn in ieder geval veelbelovend.

* shilizous_88 kijkt in zijn geldkluis en begint toch hard te twijfelen...
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:57:00 #190
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39754903
Ik heb er niet op gereden (ben ik te lang en te zwaar voor) maar een maatje van mij wel en die vond hem erg lekker, vooral als je wat lichter bent volgens mij.
pi_39755004
Tja.... Schoenmaat 10.5, 73 kilo en 1 meter 87.... volgens mij moet het wel lukken
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:09:05 #192
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39755321

32 Lashed rules ouwe, vraag maar aan Justin!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:09:25 #193
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39755329
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_39756039
Net een aantal nieuwe folders van reisorganisaties besteld voor volgend seizoen!

Ik denk dat het La Plagne wordt, dat lijkt me een mooi gebied. Iemand ervaring daar?
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:29:32 #195
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39756044
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef shilizous_88 het volgende:
Tja.... Schoenmaat 10.5, 73 kilo en 1 meter 87.... volgens mij moet het wel lukken
ik vind hem aan de korte kant voor je. Ik zou voor iets van een board van 1.62 gaan maar goed...
schoenmaat zou wel moeten lukken....
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:09 schreef XL het volgende:
[afbeelding]

32 Lashed rules ouwe, vraag maar aan Justin!
Waarom steekt ie nou weer zijn middelvinger op
Volgens mij is dat weer een beetje zijn nieuwe ding
pi_39756316
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

ik vind hem aan de korte kant voor je. Ik zou voor iets van een board van 1.62 gaan maar goed...
schoenmaat zou wel moeten lukken....
[..]

Waarom steekt ie nou weer zijn middelvinger op
Volgens mij is dat weer een beetje zijn nieuwe ding
1.62 is echt te lang met 73kg
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:39:03 #197
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39756354
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:29 schreef Roellio het volgende:
Net een aantal nieuwe folders van reisorganisaties besteld voor volgend seizoen!

Ik denk dat het La Plagne wordt, dat lijkt me een mooi gebied. Iemand ervaring daar?
La Plagne is gewoon de mooie kant van het gebied waar je afgelopen jaar geweest bent. Alleen zijn de dorpen wel wat versnipperd, waardoor je de apres ski in verschillende delen van het dorp hebt. Qua gebied prachtig dus, zeker Belle Plagne is ideaal. Qua apres-ski een beetje versnipperd.
pi_39757373
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:37 schreef Thermo het volgende:

[..]

1.62 is echt te lang met 73kg
Ze hebben er een Forum destroyer staan van 1.55 en is inderdaad ietwat aan de korte kant, maar ik vat niet goed waarom een dergelijk kort board een negatieve invloed zou moeten hebben.
pi_39758210
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:08 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

Ze hebben er een Forum destroyer staan van 1.55 en is inderdaad ietwat aan de korte kant, maar ik vat niet goed waarom een dergelijk kort board een negatieve invloed zou moeten hebben.
Ik rij 1.56 1.57 en 1.59, en vind ook de kortste lekker rijden, het ligt er gewoon aan wat je wilt met dat board. Ik ben zelf 70kg en 1.86.

Ik zou overigens nooit mijn wens van welke lengte ik wil laten beïnvoeden door wat een winkel nog heeft staan. Doe onderzoek
pi_39758347
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:39 schreef XL het volgende:

[..]

La Plagne is gewoon de mooie kant van het gebied waar je afgelopen jaar geweest bent. Alleen zijn de dorpen wel wat versnipperd, waardoor je de apres ski in verschillende delen van het dorp hebt. Qua gebied prachtig dus, zeker Belle Plagne is ideaal. Qua apres-ski een beetje versnipperd.
Ja, we hadden vorig jaar een uitgebreide pas, dus zijn daar wel een dagje geweest. Maar het is gewoon teveel moeite om elke keer naar de andere kant van die berg te gaan met de lift.

Vandaar dat we komend jaar die kant willen gaan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')