1. Rome is al tijden vet en is al tijden te krijgen in NL en omstreken, en dat weet jij ook welquote:Op zondag 9 juli 2006 22:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Rome is ook wel een interresant merk. nog nooit op gereden en eigenlijk ook nog niet ergens tegen gekomen in de shops (ze verkopen het niet bij de shops waar ik regelmatig kom).
ik moet wel zeggen dat ik de graphics niet echt heel geweldig vindt. Maar dat heb ik met een hoop merken waarvan ik de boards van komend seizoen al gezien hebt (Burton vind ik ook niet mooi. K2 is wel aardig)
Ach het haalt het Blinggehalte natuurlijk wel iets omhoogquote:Op maandag 10 juli 2006 17:37 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dat is wel cool, ik board namelijk altijd in het donker![]()
Klopt, maar ik had het over shops waar ik veel kom.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:03 schreef Thermo het volgende:
[..]
1. Rome is al tijden vet en is al tijden te krijgen in NL en omstreken, en dat weet jij ook wel
2. De Graphics van dit jaar zijn GOED! Echt gewoon geweldige expressies. Ik hou niet van die standaard graphics.
Zelf rijden of met de Ringtaxi?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:03 schreef Thermo het volgende:
Net ook weekeindje Nürburgring rijden erop zitten en dat kost ook klauwen met geld
Recht naar beneden is wel lastig.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:54 schreef Thermo het volgende:
Ik ga het nog maar eens proberen.
Ik had eens een setje besteld om je snowboard aan de muur op te hangen, wel leuk maar met keilbouten moet het van mij niet echt en ik vind ze iets te duur om er nog 4 van te bestellen.
Iemand een idee hoe simpel,decoratief en praktisch je snowboards aan de muur te hangen? ( recht naar beneden dat wel )
Zelf rijdenquote:
En dan wil ik het ook heel erg graag dat het er strak uit ziet....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Recht naar beneden is wel lastig.
Ik heb een snowboard horizontaal hangen. Dat heb ik gewoon met van die gehaakte schroeven gedaan. Waar je ook je klok ofzo aan kunt ophangen. Ik denk dat je dat ook wel met een verticaal hangend board kunt doen en het kost geen drol
Freestylers hebben vaak ook liever lichte bovenkant omdat heel vaak stickers op worden geplakt en dan komt licht board mooier over.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:31 schreef Komakie het volgende:
Verder vind ik donkere graphics wat mooier omdat het wat beter afsteekt in de sneeuw. Voor freestyleboards vind ik lichte graphics wel lachen op zich
Zit misschien wat in.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:17 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Freestylers hebben vaak ook liever lichte bovenkant omdat heel vaak stickers op worden geplakt en dan komt licht board mooier over.
Dat geeft nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:33 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik moest het even kwijt hoor
ik vind hem aan de korte kant voor je. Ik zou voor iets van een board van 1.62 gaan maar goed...quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef shilizous_88 het volgende:
Tja.... Schoenmaat 10.5, 73 kilo en 1 meter 87.... volgens mij moet het wel lukken
Waarom steekt ie nou weer zijn middelvinger opquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:09 schreef XL het volgende:
[afbeelding]
32 Lashed rules ouwe, vraag maar aan Justin!![]()
1.62 is echt te lang met 73kgquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
ik vind hem aan de korte kant voor je. Ik zou voor iets van een board van 1.62 gaan maar goed...
schoenmaat zou wel moeten lukken....
[..]
Waarom steekt ie nou weer zijn middelvinger op
Volgens mij is dat weer een beetje zijn nieuwe ding
La Plagne is gewoon de mooie kant van het gebied waar je afgelopen jaar geweest bent. Alleen zijn de dorpen wel wat versnipperd, waardoor je de apres ski in verschillende delen van het dorp hebt. Qua gebied prachtig dus, zeker Belle Plagne is ideaal. Qua apres-ski een beetje versnipperd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:29 schreef Roellio het volgende:
Net een aantal nieuwe folders van reisorganisaties besteld voor volgend seizoen!
Ik denk dat het La Plagne wordt, dat lijkt me een mooi gebied. Iemand ervaring daar?
Ze hebben er een Forum destroyer staan van 1.55 en is inderdaad ietwat aan de korte kant, maar ik vat niet goed waarom een dergelijk kort board een negatieve invloed zou moeten hebben.quote:
Ik rij 1.56 1.57 en 1.59, en vind ook de kortste lekker rijden, het ligt er gewoon aan wat je wilt met dat board. Ik ben zelf 70kg en 1.86.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:08 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Ze hebben er een Forum destroyer staan van 1.55 en is inderdaad ietwat aan de korte kant, maar ik vat niet goed waarom een dergelijk kort board een negatieve invloed zou moeten hebben.
Ja, we hadden vorig jaar een uitgebreide pas, dus zijn daar wel een dagje geweest. Maar het is gewoon teveel moeite om elke keer naar de andere kant van die berg te gaan met de lift.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:39 schreef XL het volgende:
[..]
La Plagne is gewoon de mooie kant van het gebied waar je afgelopen jaar geweest bent. Alleen zijn de dorpen wel wat versnipperd, waardoor je de apres ski in verschillende delen van het dorp hebt. Qua gebied prachtig dus, zeker Belle Plagne is ideaal. Qua apres-ski een beetje versnipperd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |