ik wel, voor het eerst sinds tijden, het beviel me maar matig, maar nu is het wel prettig dat ik dat gedaan hebquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik vrees het
eindelijk ja
had niet ontbeten![]()
ik HEB nieteens een taakbeschrijvingquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar dat doet hij niet, het valt immers niet binnen je taakbeschrijving
eet smakelijkquote:
[mammamode]wel goed eten he?[/mammamode]quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik wel, voor het eerst sinds tijden, het beviel me maar matig, maar nu is het wel prettig dat ik dat gedaan heb
maar goed, met enige zekerheid sla ik vanavond toch avondeten weer over, dus wat maakt het uit
dan moet je tegen hem zeggen: ik doe niets meer wat er niet in mijn taakbeschrijving staat, en vervolgens de hel dag geen kloot uitvoerenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik HEB nieteens een taakbeschrijving
MILFquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[mammamode]wel goed eten he?[/mammamode]
hehe, de gemiddelde diëtist en moeder zou zich kapot schrikken van mijn dieet, meestal geen ontbijt, 4 boterhammen bij de lunch en vaak ook geen avondetenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[mammamode]wel goed eten he?[/mammamode]
wat raarquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:11 schreef Ladylike het volgende:
hahaha nou nee,
ik wil nog graag in juli mn vast contract krijgen
Zal ik je collega worden en hem beter maken?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
maar zeg nou zelf:
http://www.jgoumans.nl/ dat is toch zielig...
sterker nog, goeie kans dat ik dat zelfs nog beter kanquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
maar zeg nou zelf:
http://www.jgoumans.nl/ dat is toch zielig...
is wel een eindje wegquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zal ik je collega worden en hem beter maken?.
vind ik primaquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zal ik je collega worden en hem beter maken?.
maar het is de moeite waardquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
is wel een eindje weg
hoewel, webdesign natuurlijk best over een behoorlijke afstand kan
op zich, je baas is eigenlijk ook een collegaquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vind ik prima
eindelijk weer eens een collega![]()
*voelt zich remi*
afgaan kan iig nietquote:
waarom praat ie dan nooit met me (behalve als hij dicteert)?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
op zich, je baas is eigenlijk ook een collega
en ik dan?quote:
jij bent een hond?quote:
er bestaan ook slechte collega'squote:Op woensdag 7 juni 2006 12:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom praat ie dan nooit met me (behalve als hij dicteert)?
smakelijk PD
gezelligquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan ga ik wel bij haar zitten.
Koffie tulken enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |