Heb je St. Juttemis tijd?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:55 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Tranceptor!!!! Wanneer gaan wij daten!!! We hebben heel wat te vertellen aan elkaar zo te zien!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pffff, zuurpruim....quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:25 schreef Tranceptor het volgende:
Enig.
Zeg, als jullie van het kamp "Verleden-serieuze-relatie" willen dat wij van het "pluk-de-dag-nu+toekomst"-kamp jullie in je waarde laten, moeten jullie dat ook bij ons doen zegquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:54 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
![]()
Helemaal.
En dat gewouwel over "pluk de dag" en "ik ben alleen geïntereseerd in nu en de toekomst" slaat nergens op. Iemand is wat hij of zij is omdat het verleden die persoon gevormd heeft. Ben je niet geïnteresseerd waar overtuigingen of dromen vandaan komen? Zul je toch in het verleden moeten 'graven'...
Angst overwin je toch door juist dat te doen waar je bang voor bent?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om niets te hebben tot de angst overwonnen is. Ik denk dat je me toch niet helemaal correct hebt gelezen dan. Ik begin niet aan de relaties die jij noemt, die tijd hebben we gehad. Zelfkritiek is prima, maar dan niet weer in dezelfde euvels vervallen...![]()
Bovendien hadden we het niet over mij.![]()
Ik heb het niet uitgevonden, maar ik weiger de angst me in iemand te laten veranderen die zo kunstmatig vasthoudt aan schijnzekerheid...
Iik heb t ook meer over serieuzere relaties. Als ik vraag naar aantal bedpartners dan is t meer voor de lol...quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Omdat het er niet toe doet, simpel
Wat voegt het toe om te weten dat hij naast die serieuze relaties, waar ik wel van weet, omdat die nog deel uit maakten van zijn en dus mijn leven, hoeveel scharrels hij gehad heeft
WIl hij dat persé kwijt, prima, wil hij weten hoeveel ik er gehad heb, ook prima, maar zonder die kennis is de relatie er echt niet minder om, hoor
Op een eerste date dat soort vragen stellen vind ik gewoon niet relaxed en mijn ervaring is dat degene die al vroeg (als er nog niet eens sprake is van een relatie) en gericht, dus niet zogenaamd terloops, precies willen weten hoeveel en hoezo en hoe dan, dat die het bij de eerste beste ruzie in je gezicht terug smijten.
innovative, ik ben het de hele discussie al met je eens, en hier sla je de spijker al helemaal op zijn kop.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:27 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik vind een date iets om iemand beter te leren kennen, en uit dat beter leren kennen trek ik een conclusie, ja. Is het het waard om er meer tijd in te steken om er een relatie uit te halen of niet? Is het dat niet, dan zit er een vriendschap in, maar met het "lekker" doe ik verder niets.
Ja, inderdaad, voordat ik verder ga wil ik weten of er een langere relatie in zit, anders heb ik daar gewoon geen zin in. De "lol van het moment" is voor mij niet zomaar het bed in duiken oid, want volgens mij is dat waar het "lekker" op duidt, en zo zit ik niet in elkaar.
Iemand anders zei het al, een leuke date kan het sowieso worden en vrienschap is niet uitgesloten, maar ik ga geen tijd en kwetsbaarheid investeren in iemand waarvan ik al weet dat het niet gaat werken zoals ik dat wel investeer in iemand waar ik helemaal voor ga.
Idd ik kan me daar ook echt niet druk om makenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:16 schreef dawg het volgende:![]()
Jezus, wat doen jullie spastisch over dit soort zaken zeg.
![]()
Wat interesseert mij het nou waar een vrouw over begint tijdens de eerste date (ja, uitzonderingen). Zolang het maar klikt en gezellig is, dat is het belangrijkste. De rest zien na verloop van tijd wel.
VERTEL!!! Laten we vanaf HIER overgaan op de smeuïge verhalen!!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:14 schreef Liewec het volgende:
[..]
Daarmee heb ik niets uit mijn verleden te verbergen (nou ja bijna niks)
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:55 schreef Copycat het volgende:
Ook drie. Je bent toch op date om elkaar beter te leren kennen?
En je verleden maakt ook nu nog steeds deel uit van je zijn.
Ik mag niet liegen van mijn moeder.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:41 schreef Gluckskafer het volgende:
Gewoon zeggen dat ze die betreffende grietjes toch niet kent. Maar dat ze bij lange na niet zo leuk waren als je date.
Niet?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:47 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Pfff, meestal zijn de verhalen over exen nou niet de luchtige onderwerpen.....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |