De spellingstest...quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:47 schreef VASND het volgende:
Uitslag waarvan?
Geen idee.. ook niet mee gedaan.quote:
Meteen maar een woordje vergeten?quote:Ook de bezoekers voor wie Sophia vanavond 2e keus, kregen een schitterend concert voorgeschoteld.
Ahja, t was vroegquote:
quote:
quote:
Dankquote:
eetsequote:Op woensdag 7 juni 2006 11:10 schreef Renesite het volgende:
*ontbijt
Merel ook ff lezenquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verslag Pinkpop 2006
Was wel een nacht werken, maar goed dan heb je ook wat.
quote:
quote:
merregequote:
Haal je dan je quota niet?quote:
Lekker, ik heb ook wel honger.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:10 schreef Renesite het volgende:
*ontbijt
Dan ben je nu eindelijk weer fitquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:30 schreef Soepkip-je het volgende:
Arrrgh... goede morgen --- erm middag --- mensen. Pfft. Eindelijk eens wat nachtrust na 3 dagen pinkpop hehe
Hoi Stu.quote:
Waarom werd je eigenlijk zo vroeg wakker gemaaktquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoi Stu.
Nu heb ik wel redelijk geslapen opzich,
uurtje of 2 half 3 in slaap gevallen en rond 8 uur wakker (gemaakt)
omdat ik weg moest.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom werd je eigenlijk zo vroeg wakker gemaakt![]()
Ooooh, dat is vrij helder dan. Dus toch weer een korte nacht, dat is wel minder danquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omdat ik weg moest.
had een afspraak ergens
Ach jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, dat is vrij helder dan. Dus toch weer een korte nacht, dat is wel minder dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |