quote:
Voor in mn werkstuk over dubbelrollen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:43 schreef Gloeidoos het volgende:
Zeg eerst maar waar je die foto voor nodig hebt.![]()
Z'n vriendin moet er naar kijken tewijl hij haar neukt, zonder die foto kan ze onmogelijk nat blijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:43 schreef Gloeidoos het volgende:
Zeg eerst maar waar je die foto voor nodig hebt.![]()
Die vind ik dus niet duidelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding]
Doe het er maar mee.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:44 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Z'n vriendin moet er naar kijken tewijl hij haar neukt, zonder die foto kan ze onmogelijk nat blijven.![]()
Mavo?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:44 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Voor in mn werkstuk over dubbelrollen.
Dit zal toch niet geloofd worden
MBO!quote:
Wat heb ik zin om die ene kut opmerking te maken!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:51 schreef Maisnon het volgende:
ik heb nog wel een andere gave, maar geen zin om te uploaden, voeg me maar toe op MSN ofzo
Welke?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:54 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Wat heb ik zin om die ene kut opmerking te maken!
Welke kut opmerking, komt u maarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:54 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Wat heb ik zin om die ene kut opmerking te maken!
Ik wist niet dat Yvonne een rolletje had in Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[afbeelding]
Paint de rest om Japie heen maar weg en je hebt hem![]()
Dat waren toendertijd een hoop Ecu's om haar er in te krijgen!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Yvonne een rolletje had in Bassie en Adriaan
Als je even kan vermelden welke dat ook alweer zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:27 schreef A.Petacchi het volgende:
Iemand fotos van B4 en B5?
dat is b100quote:
En dít is je keuze geworden? Hoe lang heb je daar over nagedacht..?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:44 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Hoed, snor je weet. Te zien in B&A en het geheim van de sleutel in de achtervolgingsscene en in de laatste aflevering!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:36 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Als je even kan vermelden welke dat ook alweer zijn
B3 en B4 heb ik wel voor je. Ik kan me geen B5 herinneren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:27 schreef A.Petacchi het volgende:
Iemand fotos van B4 en B5?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 02:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
WAZEGGIEJ?!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 02:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of die 'ik heb ook altijd pech [afbeelding]'.
Dubbelrol,?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:44 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Dit zal toch niet geloofd worden
Dommelsch! Dommelsch! Dommelsch! Bassie is Vlugge Japie, dat zie je toch!quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:43 schreef maduropa het volgende:
[..]
Dubbelrol,?![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat vlugge Japie eigenlijk Adriaan was?![]()
Wat is het volgende, Bassie eigenlijk de Baron ?
Drommels Drommels Drommels.
wazeggie , moet ik de nassie vlug hale baas,quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:46 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Dommelsch! Dommelsch! Dommelsch! Bassie is Vlugge Japie, dat zie je toch!![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 02:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
B3 en B4 heb ik wel voor je. Ik kan me geen B5 herinneren.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat lul jij nouquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:42 schreef Hakkuhbarrr het volgende:
De Baron > '' Frikandel, uilskuiken. ZAK PATAT! ''
Vlugge Japie > '' Fautje mot kenne boas ''
ROFLCOPTER
BB, B1, B2, B3 en B4. B5 heb ik echt nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:06 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zijn er wel meer bij die laatste aflvering bij die kluis op Rotterdam Centraal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |