Zal ik eens paar foto's maken morgen van hier in de buurt en dan posten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:33 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Ik vind dat er veels te weinig WKversiering is in NL, er kan nog veel meer bij jongens kom op !!! waar is jullie oranjegevoel! ?
Woon jij in zo'n pauperwijk met die goedkope "deze straat viert feest" slingers?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:41 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Zal ik eens paar foto's maken morgen van hier in de buurt en dan posten?Je weet niet wat je ziet.
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:45 schreef pretvlek het volgende:
[..]
Woon jij in zo'n pauperwijk met die goedkope "deze straat viert feest" slingers?![]()
Niet mijn wijk, wel een wijk verderop.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:45 schreef pretvlek het volgende:
[..]
Woon jij in zo'n pauperwijk met die goedkope "deze straat viert feest" slingers?![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:41 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Zal ik eens paar foto's maken morgen van hier in de buurt en dan posten?Je weet niet wat je ziet.
![]()
Nee das juist gaaf!!!quote:
Ziet er wat mij betreft gezellig uit hoor, terrasje voor de deur etc.Is het vreemd om dat gezellig te vinden ofzo?quote:
Volksbuurtjes worden gevaak gezien als : ordinair, vreemd,quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:53 schreef Silven het volgende:
[..]
Ziet er wat mij betreft gezellig uit hoor, terrasje voor de deur etc.Is het vreemd om dat gezellig te vinden ofzo?
En als je dat imago wegdenkt, is het dan nog steeds niet gezellig?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:57 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Volksbuurtjes worden gevaak gezien als : ordinair, vreemd,, enz
Dat is er niet.quote:
Knoop hem dan gelijk aan de gevel, scheelt weer lopen enzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef Slarioux het volgende:
Flikker op met die goedkope baggertroep, de dag dat ik vlaggetjes aan mijn gevel hang is de dag dat ik mijn touw aan de wilgen knoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |