Ik vind 'm wel schattig... en ik heb over 't algemeen iets met bassisten, geen idee waarom...quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zij is zo lief.. mag niet beledigd worden!
Wat heeft die man dat je zo betrokken maakt dan? Faam, looks, geld.. ik ben benieuwd..
Bassisten zijn meestal de meest vage mensen in de band, aparte persoonlijkhedenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:46 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel schattig... en ik heb over 't algemeen iets met bassisten, geen idee waarom...
Maar ik ben ook de 1e om toe te geven dat ik geen idee zou hebben of ie me ook opgevallen zou zijn als ie niet in The Feeling zat.
Ik vind haar niet zo schattig.. beetje een popje. Sommige van d'r liedjes zijn wel leuk. En zij en Richard maken vast mooie kindjes![]()
Misschien is dat 't...quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Bassisten zijn meestal de meest vage mensen in de band, aparte persoonlijkheden
'Fill My Little World', 'Sewn' en 'Love It When You Call' bedoel je? Of mis ik nog iets?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:55 schreef JeroenV het volgende:
Het is redelijk glad en makkelijk. Maar om af en toe te horen best lekker. De singles zijn wel (veruit) het beste.
Die vind ik het beste jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
'Fill My Little World', 'Sewn' en 'Love It When You Call' bedoel je? Of mis ik nog iets?
Met sommige nummers ja, maar andere kan ik dan juist beter waarderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef Yozzz het volgende:
Het viel me gisteren op dat als je naar The Feeling bent geweest, de cd ineens een stuk trager klinktEr lijkt ineens veel minder energie in te zitten
Dat had ik ook, live zijn ze veel leuker dan op de cdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef Yozzz het volgende:
Het viel me gisteren op dat als je naar The Feeling bent geweest, de cd ineens een stuk trager klinktEr lijkt ineens veel minder energie in te zitten
Nee, helaas niet. Ken alleen wat Gosjkequote:Op zondag 25 maart 2007 22:54 schreef JeroenV het volgende:
Ken jij de rest niet dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |