quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
fijne vriend ben jij
geflipte mensen zijn best leuk trouwens [zolang ze geen kinderen hebben]
Babette vroeg je wat!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Verrek, een nieuw topic.
Ik zou er niet tegen kunnen hoor. Al die mensen die je maar half begrijpt en je niks aan hun verstand kunt brengen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
fijne vriend ben jij
geflipte mensen zijn best leuk trouwens [zolang ze geen kinderen hebben]
Welke preciesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
eric, vuile flikker, waarom negeer jij mijn post????![]()
![]()
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
eric, vuile flikker, waarom negeer jij mijn post????![]()
![]()
Wat doe je dan in ShowChat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zou er niet tegen kunnen hoor. Al die mensen die je maar half begrijpt en je niks aan hun verstand kunt brengen...
Correctie: JIJ mag dat niet zeggenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
En je mag geen 'vuile flikker' zeggen.Watn dat gaat hij dan serieus opvatten!
Omdat ik jullie helemaal niet begrijp en helemaal niks aan jullie verstand kan brengen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doe je dan in ShowChat? [afbeelding]
ik zag 'tquote:
dat doe ik voor Dizer, dan komt die eindelijk van zijn dramaqueen-imago afquote:En je mag geen 'vuile flikker' zeggen.Watn dat gaat hij dan serieus opvatten!
Oh, het antwoord is ja, maar je mag het negerenquote:
ik hoef ze maar één ding aan het verstand te brengen:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zou er niet tegen kunnen hoor. Al die mensen die je maar half begrijpt en je niks aan hun verstand kunt brengen...
Ja, rustig, vrouwmens.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
die ene
waar het woordjeerik
in voor komt
duh
Oeh. Wat een macht..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik hoef ze maar één ding aan het verstand te brengen:
als ze niet meewerken, haal ik de kids uit huis
negeren????????? no way, ik wil wel weten waar jij 't lef vandaan denkt te halen om mij te mailen, en de grootheidswaanzin om te denken dat ik op je aanbod in ga.....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, het antwoord is ja, maar je mag het negeren.
Ik heb je niet gemaildquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
negeren????????? no way, ik wil wel weten waar jij 't lef vandaan denkt te halen om mij te mailen, en de grootheidswaanzin om te denken dat ik op je aanbod in ga.....
het is namelijk algemeen bekend hier - zelfs bij newbies - dat ik mjij enkel in zéér bijzondere op msn begeef
Dus, eigenlijk gaf je een complimentquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat dat zoveel mooier is.....
Erik is zo, zo.... ordinair!!
Laat ze het weten, babette!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
negeren????????? no way, ik wil wel weten waar jij 't lef vandaan denkt te halen om mij te mailen, en de grootheidswaanzin om te denken dat ik op je aanbod in ga.....
het is namelijk algemeen bekend hier - zelfs bij newbies - dat ik mjij enkel in zéér bijzondere op msn begeef
welquote:
't Is maar een stukje van mijn achternaamquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
sure
edit: bijzondere achternaam heb je trouwens, echt heel eh.... fok!-wise
o ja, er moet natuurlijk "1 uur" voorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
't Is maar een stukje van mijn achternaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |