ik ben ook zwaar aan het twijfelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Cool was dat he...ik vond de aflevering van gisteren al onwijs spannend, toen de previeuw gezien. Ik twijfelde even...of ik ga ze nu allemaal downloaden, of ik wacht...ga nu toch maar wachten.![]()
Gezellig, join the clubquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Cool was dat he...ik vond de aflevering van gisteren al onwijs spannend, toen de previeuw gezien. Ik twijfelde even...of ik ga ze nu allemaal downloaden, of ik wacht...ga nu toch maar wachten.![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:06 schreef Rahl het volgende:
ik ben ook zwaar aan het twijfelen![]()
denk dat ik ook maar wacht, goed voor de spanningsopbouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The secret of getting ahead is getting started
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vond het vooralHeb de volgende aflevering niet gezien maar ik denk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem alquote:
Eigenlijk kun je het wel overslaan omdat het einde van de aflevering op zichzelf al spannend genoeg is, maar ik vind dat RTL5 voor mooie voorstukjes heeft gezorgd dus blijf ik meestal wel even kijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Kijken jullie de trailer van volgende week eigenlijk?
Bij 24 keek ik daar nooit naar, omdat ik gewoon verrast wilde worden tijdens de nieuwe aflevering zelf. Maar omdat ik alle komende afleveringen al ken, kijk ik het nu wel. En ik moet zeggen dat ze het mooi brengen. Goede spanningsopbouw die je erg nieuwsgierig maakt naar volgende week.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vond het vooralzeiden die advocaten niet dat steadman nog leefde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is steadman niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:55 schreef Rahl het volgende:
[..]
zeiden die advocaten niet dat steadman nog leefde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:56 schreef magnifor het volgende:
[..]
Het is steadman niet.dat weten wij nog niet in NL, waarom plaats je dat? Mogen wij ook niet een beetje speculeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent degene die de tekst in de spoiler selecteerd..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
dat weten wij nog niet in NL, waarom plaats je dat? Mogen wij ook niet een beetje speculeren?
het ging om steadmanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:01 schreef droks het volgende:
[..]
Jij bent degene die de tekst in de spoiler selecteerd..
waar zijn die spoiler tags dan voor ??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Rot op met je kutspoilers. Ik heb dit al gemeld in het FB-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |