Volgens mij nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:10 schreef VoreG het volgende:
Wordt dit nu uitgezonden op RTL7 morgen of niet? Ik kan namelijk niet kiezen tussen Prison Break en House
als het al een herhaling geweest zou zijn, zou het niet de laatste van seizoen 1 geweest zijn. Dit is nog steeds seizoen 1. RTL5 doet om de een of andere reden graag alsof dit een nieuw seizoen is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:43 schreef UncleSam het volgende:
Ik dacht vanavond een herhaling van de laatste aflevering van seizoen 1 zou komen, maar het is gewoon een nieuwe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TWEEEEEENERRRRquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:01 schreef RedFever007 het volgende:
Die gast die alles doorlult aan die cipier (naam kwijt), wat een schijtzak
![]()
Samenvattinkje dan maarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:25 schreef Soul79 het volgende:
GODVER![]()
Op basis van die posts hier dacht ik dat vanavond herhaling was van voor de zomer. Ik dus niet gekeken, kom ik net thuis, was het dus wel een nieuwe![]()
Thanksquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Samenvattinkje dan maar:
Veronica en Nick stapten naar de rechter om uitstel te vragen, hij zou ernaar kijken.
Dr. Sara vraagt aan haar vader (de gouverneur) om uitstel.
Scofiel saborteert de stoel, maar Tweener hoorde dit en vertelde het aan Bellick. Stoel werd gerepareerd.
Lincoln wordt naar de executieruimte gebracht. Een telefoontje komt en de gouverneur blijkt geen uitstel te geven. In een volgende scene zag je gouverneur met daarachter...de vice-president! die zegt dat hij zijn land een grote dienst heeft bewezen.
De preview van vorige week was het schokkendst tho.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:28 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Dus Lincoln staat (nog steeds) volgende week voor executie. Maar hoe zat het nou met de ontsnapping, bij de laatste aflevering voor de zomer wilden ze weg, maar toen zat die doorgang dicht en konden ze niet, toen begon die psychopaat vervelend te doen. En dat was het einde........... hoe is dat verder gegaan? Ze zijn gewoon terug gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:54 schreef Rahl het volgende:
[..]
De preview van vorige week was het schokkendst tho.Cool was dat he...ik vond de aflevering van gisteren al onwijs spannend, toen de previeuw gezien. Ik twijfelde even...of ik ga ze nu allemaal downloaden, of ik wacht...ga nu toch maar wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |