quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:00 schreef lookinforyou het volgende:
Ik schaar me bij het clubje dat netjes wacht tot PB weer op RTL 5 komt. Zal misschien niet meevallen...... maar downloaden ga ik zeer zeker niet
Je hoeft niet op de computer te kijken. Doe ik ook bijna nooit eigenijk. Er zijn dvd's te downloaden waar de afleveringen op staan. Gewoon op dvd branden en je kan op tv kijken als je standalone dvd speler een beetje mee werkt. Ik heb een el cheapo ding van de blokker (destijds 50 euro) en die speelt gewoon mijn gebrande stuff af.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:17 schreef Miss-V het volgende:
Ik ga ook niet downloaden..ik vind het leuker om op tv te kijken dan op de comp..maar de zomerstop duurt zo lang![]()
Na de zomer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:29 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
wanneer komen de eps weer op rtl5?
\quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 19:52 schreef Dcx het volgende:
Laatste aflevring.
Ze houden het gewoon spanned. Niets mis mee met het einde.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:33 schreef sirrom het volgende:
Mijn PB Marathon zit erop: in 3 dagen alle 22 afleveringen gezien... da's best zwaar hoor. Maar zonder op de inhoud in te gaan van de laatste aflevering: die vond ik tegenvallen. Op zich wel goed maar ergens ook niet bevredigend helaas.
imo is alles mis met het einde...quote:Op maandag 19 juni 2006 10:04 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ze houden het gewoon spanned. Niets mis mee met het einde.
Eigenlijk is 21 het eind, en 22 de inleiding op seizoen 2. Zo zie ik het iigquote:
inderdaadquote:Op maandag 19 juni 2006 12:53 schreef Xrenity het volgende:
Maar dat is meer wat voor het US topic.
Inderdaad...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |